|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:55, 13 Lip 2007 Temat postu: Przepis na Smoka |
|
|
chce sie zabrac za zrobienie driuda/smoka....jest ktos kto juz zrobil...
Jak tak to poprosze o male info....nie jakies rozbudowane tylko co jest niezbedne...
thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szaka
Gość w Maleear
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:50, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jezli niezbedne to :
zmiennego 17
mnicha 6
druida 17
Atuty jakie tam chcesz i abys mial 30 madrosci jak najszybciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:51, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
oki powiedzmy ze to mi pomoze...
kolejna kwestia to co sie dzieje z cechami po przemianie.
Czy zostaja dodane do istniejacego poziomu np...
- sila jest na 15 + liczba punktow jaka smok dodaje = wynik sumy
- czy stala wielkosc sily jak posiada smok ...niezmienna....
Co jest z itememy dajacymy do madrosci i sily...po przemianie nadal daja bonusy czy sa "zdejmowane"
Aha i jeszce jedno....myslalem zeby zainwestowac tylko w sile,kondyche i madrosc.....jest jakas cech ktora jest potrzeba do osiagniecia waznego atutu..tak jak np....u wojownika inteligencja na min. 13 zeby miec wirujacy atak czy ulepszone powalenie
...jak smok jest po ptrzemianie i atakuje to jest to traktowane jako walka bez broni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:24, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Timo napisał: | oki powiedzmy ze to mi pomoze...
kolejna kwestia to co sie dzieje z cechami po przemianie.
Czy zostaja dodane do istniejacego poziomu np...
- sila jest na 15 + liczba punktow jaka smok dodaje = wynik sumy
- czy stala wielkosc sily jak posiada smok ...niezmienna....
Co jest z itememy dajacymy do madrosci i sily...po przemianie nadal daja bonusy czy sa "zdejmowane"
Aha i jeszce jedno....myslalem zeby zainwestowac tylko w sile,kondyche i madrosc.....jest jakas cech ktora jest potrzeba do osiagniecia waznego atutu..tak jak np....u wojownika inteligencja na min. 13 zeby miec wirujacy atak czy ulepszone powalenie
...jak smok jest po ptrzemianie i atakuje to jest to traktowane jako walka bez broni? |
Jeśli chodzi o cechy, to zostaje ta która jest wieksza. Smok ma ponad 50 sily, jesli Twoja postac ma mniej, to bedzie jej miała tyle ile ma smok, natomiast, np. smok ma 20 madrosci (powiedzmy, nie wiem ile dokladnie ma), Twoja postac bedzie miała 30 (aby moc wybrac atut) to wtedy po przemianie bedziesz miał 30 madrosci. Wybierana jest wieksza wartość
Tak, jest to walka bez broni (to jeden z powodów dla ktorego bierze sie mnicha, by miec wiecej atakow).
Co do itemow, przechodza tylko wlasciwosci ze zbroi (raczej )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SnakeLC
Gość w Maleear
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Sob 12:36, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ving, nie jest wybierana wieksza ... przy przemianach wszelkiego rodzaju, czy to duida czy tez przemiany z zaklec, to statystyki działaja tak samo.
Czyli fizyczne ulegaja zmianie ( siła zreka kon) , nie wazne ile bys ich miał natomiast psychiczne ( int mdr cha ) zostaja takie same. Wyjaśnione to jest tym, że , osoba po przemianie zachowuje swoja osobowość i świadomość więc nie może stać sie bystrzejsza, wiecej wiedziec albo ładniej gadać, natomiast zyskuje siłe i budowe nowego "obiektu".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Sob 20:08, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ogólnie wymagane jest 16 lvl druida, lub zmienny (nie wiem ile lvl), i 30 mądrości. Przemianę można wziąć tylko na lvl druida bądź zmiennego. Ja lubię bulid druid 38 mnich 1 tc 1, ale to już kwestia upodobań.
Rację ma Timo cechy "fizyczne" są zamieniane a "psychiczne" nie, co do "wtapiania się" w przemianę to pozostają plusy ze zbroji, tarczy, hełmu i broni (broń tylko dla przemian w istoty dzierżące broń np drow czy kobold).
Jest jedno ale nie wszystkie bonusy się wtapiają, obowiązuje zasada że tylko najsilniejszy danego rodzaju, np mając hełm +3 do siły i zbroję +4 do siły otrzymamy tylko +4 a nie +7.
Do tego doliczane są atuty druida do konkretnych rodzajów broni np mając ulep. tk i ulubioną broń na walkę bez broni będziemy mieli ulepszone łapki wszystkich przemian a jeśli weźmiemy np w kosę atuty to lich będzie silniejszy itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:54, 22 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem....przeczytalem gdziec na jakiejs stronie ze jak smok nie ma minimum 10 lvl zmiennego to dostaje kare -4 do ataku i do pancerza...ale moglem cos zle przeczytac...bo to nie po polsku/....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Pon 9:42, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nie zgodzę się z wami co do smoka^^ Żeby mieć smoka wystarczy już 14 poziom druida. Wiem co pisze w instrukcji, ale to jest jeden z kilku błędów jakie znalazłem
Dodatkowo na forum nwn znalazłem notkę, jakie cechy zostają z przedmiotów po zamianie w określone zwierzęta (przemiany druida i zmiennego) i w przypadku smoka.....tylko cechy zbroi zostają
Ba, atuty ulubiona broń walka bez broni i epicka ulubiona broń nie dodają nam premii po zamianie w smoka. Widać zmianę jak patrzymy na kartę postaci ale to bug Tak samo finezja walce. Wyjątkiem jest ulepszone trafienie krytyczne.
Jak ktoś jest ciekawy szczegółów: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:46, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
johny...ale jestes pewien ze nawet gdy to jest walka bez broni to nie dodaje....
przeciez smok wlaczy bez broni....a po przemianach mozne uzywac atutow...
dziwne jak diabli....i szkoada
ja znowu czytalem ze oplaca sie dawac smokowi mnicha bo wlaczy bez broni.....wiec jakes bonusy musza byc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Wto 9:10, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Są bonusy i to wielkie W końcu, żeby mieć smoka musisz mieć te 30 mądrości, a mnich dostaje premie do kp za modyfikator mądrości. Dodatkowo mnich dostaje atut ulepszona walka bez broni co daje mu więcej ataków na rundę, gdy walczy bez broni.
Ulubiona broń - dla mnie to też jest dziwne, ale podobno jak się przyjrzeć głębiej, prowadzić jakieś doświadczenia jak ci ludzie z forum to faktycznie tak jest... cóż Wszystkie te cytaty pochodzą z tematu z buildem na jednego smoka. EP - Epic prowess (epickie męstwo), WF/EWF - Weapon focus/Epic... (ulubiona broń),
Kail Pendragon napisał: |
I have not tested the Gr.STR issue but I did test the WF/EWF. Your sheet says they apply even when shifted, but it's wrong. In the combat log you hit for 3 less AB. And that's the same for elemental forms (tested with a pure druid). I haven't tested shifter's forms though. |
I jeszcze później:
Cytat: | I did some tests today and let me say that to test dragon form is tricky.
About AB
Premise
A.Dragon claws are +6 weapons, giving +6 AB counting toward the +20 cap
B.Dragon is huge size and has -2 AB due to that
Results
1. Both of these AB modifiers do not show on your sheet.
2. Therefore the sheet is off by 4 points and shows -4 AB compared to reality
3. Claws +6 also means you can buff yourself up to a maximum of +14 AB (not considering +6 from STR buffs)
4. All buffs considered and taking into account the sheet is off 4 points, your maximum buffed AB is +24 compared to what's written on your sheet before you buff up
5. WF/EWF unarmed do not work, even though the sheet says so
About AC
I believe that beig a dragon a huge creature it suffers from -2 AC, but I'm not sure. If so the sheet does not show it, anyhow (not surprisingly)
1. Magic Vestment and Shield of Faith do not stack.
2. Haste bonus to AC does not show on you sheet (even if you cast only haste, so it's not a problem of no-stacking I guess), I'm not sure whether it is applied anyhow.
3. Barkskin stacks normally with other buffs (I guess that's because it applies to natural AC)
4. WIS and DEX buffs normally affect AC
5. PfA, MCaA and AaA do not show on your sheet (nor they do in human form) so I'm not sure whether they stack or not
6. As a human you can get +27 AC with buffs (spells vs alignment apart), as a dragon apparently that becomes +18 AC only |
I jeszcze później :
Cytat: | I further tested with combat debugging and found out the following:
1. Dragons are -2 AC due to size. This is not shown on the sheet. Your real AC is therefore AC 62 unbuffed, and AC 80 fully buffed.
2. Dragons have a +20 dodge AC which counts towards the cap. Hence, haste bonus to AC is lost when shifted (but not the extra attack and speed). Haste though compensates for the -1 dodge AC given by blood frenzy.
3. When shifting armor bonus to AC becomes deflection bonus: hence magic vestment (cast on your normal clothes f.e.) does not stack with shield of faith.
4. PfA, MCaA, AaA all give def bonus to AC, hence they do not stack (even in human form), I believe ST boni stack but I've not tested that yet. Immunities given by the spells normally apply of course.
5. Barkskin works normally, since it remains +5 natural armor bonus to AC (at his maximum).
6. Armor skin and monk's WIS bonus to AC are considered natural armor boni not counting towards the cap (therefore they stack with barkskin).
7. Previous results about AB are confirmed. Dragon claws are +6 weapons (+6 AB/+6 DMG) and the dragon is a huge creature (-2 AB). Both these modifiers are not shown on your sheet. Hence, your AB is +4 compared to what the sheet says. WF/EWF unarmed do not work, but EP does. Since with all buffs on I get +15 AB, I easily cap in dragon form since the +6 claws count toward the cap. I still have a +5 AB margin as a human though. Guess I'm gonna get the help of some bard, eh-eh.
So, to improve AC you are left with exp/IE, high AC bonus armor to merge, cat's grace potions and probably bard song... does anybody know what kind of bonus to AC the bard song gives and if it counts towards the cap? |
A potem:
Cytat: | EDIT: quickly tested the defensive stance issue, by downloading the dragon savant and going through combat debugging. Defensive stance does not give you any bonus to AC when in dragon form, because it's a dodge bonus appareantly counting toward the cap, which you already reach as a dragon with your +20 dodge AC (see point 2). The other boni apply normally.
|
To by było na tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Wto 11:09, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Cóż nie wiem gdzie czytałeś że wtapia się tylko zbroja, ale gram druidem już kupę czasu i zawsze odpy mi przechodziły także z hełmu i tarczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Wto 12:33, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Z linka, który podałem wcześniej: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Śro 0:05, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Więc jak widać forum bioware swoje a praktyka swoje. Tak dla pewności zrobiłem właśnie smoka z hełmem +12 kondycji, zbroją +12 siły i tarczą +12 zręki. Po przemianie smoczysko miało wszystkie te premie.
I wbrew temu co pisze w cytowanych tekstach na karcie postaci widać różnice w kp jeśli smoczuch ma lub nie ma przyspieczenia.
Podejrzewam że błąd co do bonusów wziął się z patrzenia tylko na kp, gdyż cechy u smoka z przedmiotów nie sumują się wybierana jest silniejsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Śro 10:22, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dziwne, bo u mnie po przekształceniu w smoka miałem 64 kp...rzuciłem przyspieche, zamiana w smoka ii....64 kp, to się chyba odnosi do określonego builda, w którym jest miejsce na bonus do kp za uniki, lub go nie ma
Co do hełmu i reszty masz całkowitą racje Wystarczy prosty hełm +2 kp za odbicie i widać te 2 kp więcej po przemianie.
Ten temat nie jest nowy, w patchu 1.67 naprawili bug związany z finezją w walce, która teraz ma wpływ po zamianie. Pewnie się coś zmieniło w trakcie a ja wam tu wrzucam takie stare kotlety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:41, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Nie gram za dlugo druidem/zmiennych ale juz zauwazylem ze np. zostaje mi przyspieszenie z butow po przemianie.....co jest fajnie
Zastanawiam sie czy np rekawice mnicha ktore ulepsze beda dawaly premie???
Jak sadzicie jak smok bedzie mial przyspieszenie z butow i z mnicha to dostanie premie kp za jedno i drugie?
Acha jeszcze jedno...czy jak druid/mnich bedzie nosil tarcze to po przemianie dostanie jakas kare do atakow??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|