Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wojownicy....
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Sob 13:26, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Hehe, nie wiedziałem, że rdd dostaje po 10 lvl bonus do kp Very Happy Mimo wszystko 10 rdd jest chyba lepszym wyjściem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 21:04, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Elerian napisał:
Po co ten czar? Bo ab i kp brutalnie spada, kiedy jesteśmy (my - Jacek) czarownikiem, tym samym musimy to sobie jakoś poprawić. Ten pierwszy czar doda nam 20 do ab na 9 sekund (pamiętajcie o tym, by mieć buty albo cokolwiek innego do speeda), a drugi zwróci co najmniej część kp. Niestety, ni da rady wtedy biegać w zbroi, bo czaru "celne uderzenie" nie można dać bez gestów. Szkoda.
Tym samym można uzyskać gościa z chyba 70 ab i 30kp na starcie, bez itemów.
Masakra.


No to teraz zburze Ci światopogląd Razz (ha ha ha)

Bioware popełniło, już nie zliczę który, błąd, tym razem podczas opisywania czaru Celne Uderzenie. W opisie jak wół stoi "Komponenty: Werbalne, Somatyczne", ale jak wół z moich doświadczeń wynika że tak naprawde są tylko Werbalne Smile Przed chwilą tak dla upewnienia 18 razy rzuciłem gnomim magiem w płytówce i duzej tarczy ten czar, 18 razy sukces, z tym że szansa na nieudany czar zaledwie 60% (z pawężą miałbym duzo wiecej, ale troche za duża jest Razz). No i jak sięgam pamięcią, to zawsze czar mi wychodził w opancerzeniu. Tak wiec da rade biegac w zbroi i pawęży.
Ale tak jak pisał Witia, daje to 12 do trafienia jak masz bron +8 Razz

I to co pisał Witia w 3 akapicie to świeta prawda, wydrukować, podkreślić wężykiem, w rameczke i powiesić nad łóżkiem Razz A w każdym razem zapamiętajcie Razz

Jestes pewien żę rdd po 10 lvlu nadal dostaje kp?? Testowales to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rifles
Gość w Maleear



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 23:23, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Ving napisał:

Jestes pewien żę rdd po 10 lvlu nadal dostaje kp?? Testowales to?

Po 10 rdd do 20 lvl'a rdd dostanie zaledwie tylko +2 kp.
Od 1 lvla do 10 rdd dostanie się +4 kp.
Jeszcze nie sprawdzałem czy jak się ma ponad 20 rdd to się dalej dostanie kp.Kp u rdd chyba leci co 4 lvle na ponad 10 rdd ale nie jestem pewny by trzeba było sprawdzić to. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Nie 0:20, 30 Wrz 2007    Temat postu:

W opisie rdd jest jak wół, że dodaje na epiku 1kp/5lvli
A, mój światopogląd nie został zburzony, nawet fajnie jest się dowiedzieć o takim plusie tego czarownika ;P
No, to odpalę se kampanię i zacznę siekać rdd z celnym uderzeniem xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Nie 8:41, 30 Wrz 2007    Temat postu:

To ja jeszcze dodam(za nwnwiki.org), że na 11 lvl rdd zwiększa mu się kostka wytrzymałości na k12 Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lino
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}

PostWysłany: Nie 21:06, 30 Wrz 2007    Temat postu:

To ja dodam takiego woja :10woj,20mb,10ko

Co o tym sądzicie? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Nie 21:42, 30 Wrz 2007    Temat postu:

Johnny napisał:
To ja jeszcze dodam(za nwnwiki.org), że na 11 lvl rdd zwiększa mu się kostka wytrzymałości na k12 Razz

Heh a ja myślałem, że już na 10 mu się zwiększa Wink ale jeden lvl w tą czy w tą nie robi różnicy Smile
Elerian napisał:
- 9barb
- 2 czarownik
- 29 rdd
zmienia nam się układ cech, gdyż musimy mieć w tym buildzie co najmniej 11 inta. levelujemy do 10 poziomu, bierzemy czarownika...

Hmm małe sprostowanie jak bierzesz czarownika to nie dajesz inty tylko charyzmę a z rdd dostajesz +2 tej cechy więc można trochę sobie z tym odpuścić i wziąć 1 lvl czarownika żeby mieć rdd podciągnąć lvl do momentu kiedy dostaje się te 2 charyzmy znowu wybrać czarownika i dać czar Celnego Uderzenia.
Ving napisał:
No to teraz zburze Ci światopogląd (ha ha ha)

Sadysta
Very Happy
Justyna napisał:
13 zręki i 13 inta, a do tgo woj musi mieć sporo siły.... To chyba lepiej opłaca się wsiąść finezję i nie inwestować w siłę w ogóle.

Tylko że wtedy nie da się zrobić fajnego wojownika z klimatem, tylko jakiegoś wyrwipołcia skaczącego.

I tu się mylisz. Może i owszem ciężko jest expić taką postać ale woj na zreche z epickim unikiem to maszyna do wywiercania dziurek w żołądku swoich przeciwników. Trzeba tylko dobrać odpowiednio klasy i atuty i nawet woj na siłę ma z nim spore problemy.
To tyle. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilczur
Gość w Maleear



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 15:04, 04 Paź 2007    Temat postu:

A co myślicie o parowaniu? Opłaca się brać? Zadko korzystam z tego a jak wziąłem to jakieś negatywne na mnie wrażenie zrobiło... Może na wyższym poziomie lepiej się prezentuje... Co Wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Czw 15:45, 04 Paź 2007    Temat postu:

Parowanie nie działa prawidłowo względem opisu w NWN, osoba parująca nie jest w stanie zatrzymać ataku ( czyli jedyną obroną przed atakiem dalej jest kp ) a dodatkowo jak nie rzucisz więcej niż 10 na parowanie niż przeciwnik miał ab nie zaatakujesz wcale ( w trybie parowania jedyne ataki pochodzą z riposty ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inc0
Gość w Maleear



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:34, 27 Paź 2007    Temat postu:

Mój pomysl na build-nie bedzie mial duzo ab, ale bedzie nie do trafienia.

3bard
2blady
10rdd
10blady
1bard-dla umu
reszta blady

satystyki
str18
dex10
con14
int11
wit8
cha11


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Sob 19:43, 27 Paź 2007    Temat postu:

Będzie do trafienia;) no chyba że dasz jeszcze samoukrycie i ul. wyspecjalizowanie, ale wtedy postać będzie mieć nikłą wartość bojową, będzie mieć bardzo marne ab.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Nie 8:12, 28 Paź 2007    Temat postu:

Każdy bulid jest do trafienia, równie dobrze ze statystycznego punktu widzenia przeciwnik może wyrzucać same 20 ( naturalnie prawdopodobieństwo tego jest znikomo małe, ale już mi się zdarzały walki gdzie na rundę miałem 2-4 20 ) czyli trafia za każdym razem Razz Jedyną pewną ochroną są redukcje obrażeń połączone z odpem na tk, osiągając mniej więcej 40 odpa na fizyczne i 20-30 na żywioły można by uznać postać za nie do zabicia ( nie licząc walki z magami bo ci szaleją z dmg xD ), choć oczywiście to dotyczy pvp, pvm zależnie od zamysłów administracji na moby xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejong
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku

PostWysłany: Nie 21:31, 28 Paź 2007    Temat postu:

druid/zminny /barbarzynca - zmiana w kolesia z kosa - redukcje / odp na krytyk , 900 hp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Pon 0:10, 29 Paź 2007    Temat postu:

ja mam lepsze;] druid/zmienny/ko, wieksza redukcja i więcej hp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pon 9:52, 29 Paź 2007    Temat postu:

Ten z ko jest całkiem całkiem, tyle że oba mają zasadniczą wadę ab w okolicy 50. Robiąc to na arenie można zyskać sporo ab robiąc na barbie bo pierwsze 20 lvl barbarzyńcy można dać z KO to nie przejdzie. Do tego barbarzyńca w zamian za redukcje ma +8 siły/kondycji z szału jeśli dobierze się odpowiednie atuty ^^ a pozycja obronna KO to raczej marna sprawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Postacie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin