Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bad Mob Report
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:56, 05 Lip 2008    Temat postu:

Aryon powiem tobie tak golemy w płaczącym lesie są zrobione wprost genialnie pod jedną postac bo są rozmieszczone pojedyńczo (sam tam exepiłem jak dobrze pamiętam od 19 albo 20 lvl do 26 lvl bo cały czas miałem po 600 exp Razz )
Do trupich sie nie zabierałem samemu bo one są na grupe 2 lub 3 osobową minotaury lokacje dalej też są na grupe 2 lub 3 osobową jak na mój gust wiec też są dobrze zrobione.
Zielonymi saladami można sie z łatwością zając grupą 3 osobową(padają jak liście z drzewa podczas jesieni Very Happy )
rycerze z zakonu dwóch wojów i mag(zabija se w tedy pokoleji w grupkach jakich sie spotyka) lub można iśc tam ze zmiennym i kapciem z implozją padają(zmienny z duzym KP zbiera wszystkich a kapec od jednej do 3 implozji zabija całą grupe Cool wskrzesza towazysza Razz rest i znowu to samo Laughing ).
na smoczych wzgórzach exepiłem ale tylko od 17 do 19 lvl bo potem poszedłem do płaczącego lasu( no może miałem ułatwienie bo samych czarodziejów miałem na smoczych wzgórzach.
A do twojego standardowego szlaku zapomniałeś dodac orklinów przed trogami Razz a przed orklinami można sie chwile pobawic z jaszczurami Very Happy .
Teraz polazłem do lasów pajaków i sie pewnie pomęcze z 2 lub 3 lvl(całeszczęscie ze w domku jest drzewko Cool chociaż i tak ostatnio zdążyli mnie tam ubic Razz ) jak mi spadnie exp na pajakach to pujde odrazu na doline czerech wodospadów( i tam doexepie do 40 lvl bo pewnie cały czas bede miał 600 expa tam...dodam że nie robie koksiarskich postaci), ael pewnie spróboje i zobacze jak mi pujdzie w smoczym zakonie jak bedzie mi szło dobrze to tam już zostane do 40 lvl.
Wiec w cale nie trzeba miec mocnych postaci, prze mobach też nie trzeba nic zmieniac.
A że jest taki szlak exepenia jak podałeś to nie moja wina, ale nie każdy przecież poda gdzie exepi jaką postacią, bo kady napewno ma inny szlak exepienia.
pozatym mozna exepic jeszcze na drodze do drako( niektórzy tam sami exepią ale mozna iśc tam z dwoma magami i wojem lub paladynem.
Wiec zgadzam sie z Lino że moby są dobrze zrobione i nie trzba przynich nic grzebac. Bo niemasz tu sam exepic tylko w druzynie

pozdro
PS: sory za mój offtop Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezier
Administrator



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:09, 05 Lip 2008    Temat postu:

Szlak jest faktem - dla nas to nie jest dobre, bo w module jest kilkanaście albo kilkadziesiąt obszarów kompletnie bezużytecznie zajmujących miejsce i zupełnie nieodwiedzanych.

Dlatego pytanie o downgrade niektórych mobów albo upgrade niektórych.

Znowu rozmowa schodzi na temat tego, jakie są dobre albo jakie są fe - pytanie dotyczy detali, które powodują dziwactwa.

Co z magicznym Stawem i Eryniami na przykłąd - dlaczego tam nie warto iść? Albo dlaczego nie ekspi się na Żywiołakach powietrza w Wietrznej Jaskini? Ile jest takich pozbawionych racji bytu obszaró i co z nimi chcielibyście zrobić? ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Sob 20:42, 05 Lip 2008    Temat postu:

Ramirez napisał:
narzekasz ze tam smokiem nie można iść a wyjaśnienie jest proste za dużo swego czasu porobiło sie druidów na smoka i wszędzie tym można było zrobić Sajgon a tak trzeba teraz trochę pokombinować żeby tam pójść

Dobra, ale jest to jeden tylko przykład, niewpływający jednak na fakt, że coś takiego, jak standardowa ścieżka expienia istnieje. Nie bez powodu jedne lokacje aż roją się od złaknionych expa graczy, a inne stoją odłogiem.
Edek napisał:
Aryon powiem tobie tak golemy w płaczącym lesie są zrobione wprost genialnie pod jedną postac bo są rozmieszczone pojedyńczo (sam tam exepiłem jak dobrze pamiętam od 19 albo 20 lvl do 26 lvl bo cały czas miałem po 600 exp )

Racja, ale jak na ironię są one zrobione pod postać, która może expić gdzieś indziej i nie potrzebuje przy tym wsparcia, bo jedynie kapłan/paladyn/mag (czytaj: klasy zadające obrażenia boskie lub magiczne) mają tam czego szukać, bo jakiś czas temu usiłowałem expić tam barbara, który - jak to woj - nie daje rady expić samemu. I co się okazało? A no coś takiego, że golem absorbował wszystkie obrażenia, tak więc musiałem sobie poszukać innej lokacji. Po co więc lokacja robiona dla czarusiów, skoro mogą oni expić gdziekolwiek indziej bez niczyjej pomocy?
Cytat:
rycerze z zakonu dwóch wojów i mag(zabija se w tedy pokoleji w grupkach jakich sie spotyka) lub można iśc tam ze zmiennym i kapciem z implozją padają(zmienny z duzym KP zbiera wszystkich a kapec od jednej do 3 implozji zabija całą grupe wskrzesza towazysza rest i znowu to samo ).

Palosem można tam samemu spokojnie expić od 28lvl Smile
Edek napisał:
pozatym mozna exepic jeszcze na drodze do drako( niektórzy tam sami exepią ale mozna iśc tam z dwoma magami i wojem lub paladynem.

Tutaj akurat żeś palnął xD Expić na ilithidach na ten przykład xDD

Moje propozycje są takie:
-Zmniejszyć redukcję golemom w płaczącym lesie
-Osłabić piratów, worgi, yuan-ti i półsmoki.
-Zlikwidować wyssanie siły golemom na mglistej (albo przynajmniej niech negatywne efekty mijają po odpoczynku)
-Wyciąć PW pancernym horrorom
-Dodać Rycerzom Zakonnym podatność na boską (i tak mają te 620hp, odp na krytyki i zaskoki, pewnie niewiele ponad 40ab, więc przez 25% podatności korona im z głowy nie spadnie:P)
-Osłabić zaklęcia upiorom w Gaju Potępionych Dusz (Ciało w kamień i deszcz meteorytów!)
-Osłabić zaklęcia rakszom (bez odskoku tam ani rusz, a na dodatek te kociaki potrafią mocno przywalić)
-Wyciąć Młot Bogów Slaadom, jest to lokacja dla stosunkowo niskich lvli, nie ma się wtedy wystarczająco wysokich rzutów, można im dodać jakieś mniej uciążliwe zaklęcia.
-Lodowa nawałnica u latarnianych archontów też bywa śmiertelna w skutkach.
-Wzmocnić wiedźmy na przedmieściach.
Tyle moich sugestii, jeśli w jakiejś kwestii jestem w błędzie, to proszę mnie poprawić.Smile Aha, jeszcze jedno odnośnie tego szlaku expienia - wpływ na to, że jest on taki, a nie inny ma też podłoże... hmm... logistyczne, bo wiedzie z Maleear do Acheron, po drodze do Vengrandu expi bardzo mało ludzi, bo nie da się ukryć, że Vengrand uchodzi za lokację dla wysokich lvl raczej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Sob 21:02, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skaybay
Skrypter



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

PostWysłany: Sob 21:15, 05 Lip 2008    Temat postu:

Koboldy na wschód od Maleear > XP jak na szczurkach, zagrożenie nieporównywalnie większe, bo zanim dojdziesz do mobka możesz być martwy. Kusze wywalić zatem Razz
Orki/żmije/większość mobków na wschód od Maleear - nie wiem na jakie lvle były robione te stworki, ale są praktycznie nieużywane.
Ogry > nie wiem co w nich jest, ale są za silne ;P
Meduzy > zamiana w kamień sux, ale co innego mogą robić meduzy ? Razz
Sukkubom wywalić macki ewarda, przywołanie 2 sukkuba podmienić na animacje martwych albo coś podobnego.
Żywiołaki w jaskini niby mają uzasadnienie, niby wietrzna czy tam chłodna jaskinia, a więc musiały tam być już dawniej, aaaleee to są w końcu pozasferowcy, więc... Rakshe, zielone slaady i reszta stworów z planów zewnętrznych, ałt! Razz (owszem, mam świadomość, że żywiołaki pochodzą z planu żywiołów, który to leży na wewnętrznych ;P )

Swoją drogą, o cyganach też wszyscy zapomnieli, swoją drogą cygani to takie rasistowskie jest, Romowie albo coś podobnego powinno być ;D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skaybay dnia Nie 15:40, 06 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:41, 05 Lip 2008    Temat postu:

Mo i można palosem od 28 w zakonie samemu ale nie nie mój Razz .
Czemu palnołem z tymi ithilidami Question , za mały exp czy co
ja tam nie miałem takiego złego i nawet sie je szybko rozwala.
No może palnołem z tym żeby woj tam był z dwoma magami bo pal z Świętym Mścielem załatwia im wszystkie bufki jakie na siebie żucą wiec nie widze problemu z tym Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Sob 21:54, 05 Lip 2008    Temat postu:

Mnie chodziło o to, że szczerze mówiąc rzadko ktoś zostaje przy życiu, gdy ilithid uwiądem rąbnie:P
Co do żywiołaków - nikt na nich nie expi, bo utopienie mają. (jeśli się nie mylę) Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Sob 21:57, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 22:07, 05 Lip 2008    Temat postu:

Rami wiesz na mrówy nie chodzi się expić smokiem bo jak się ma już lvl smoka to za mrówki nie ma expa więc nie wiem po jaka wy tam chodziliście expić na dodatek we 2 z Lino.

Lino jeśli nie czytasz długich postów, lub czytasz je pobieżnie to po prostu nie wypowiadaj się na forum.

Co do mobów o Skay i Aryon większość napisali.

Rami i jeszcze jedno ja rozumiem że lokacje są pod dane postacie to teraz proszę Cię bardzo idź na lokacje dla wojów, jak było mówione były one specjalnie pod wojowników czyli pod nisko lvl wojów meduzy które zmieniają w kamień (niestety 1 każdy w końcu wyrzuci) i na trupie golemy które wysysają siłę. Te dwie lokacje były zrobione pod wojów a totalnie się dla nich nie nadają.

Co do yuan - ti to ja nie obniżał bym im ab tylko kp, one nie trafiają aż tak często ale gorzej z trafieniem ich. Co do magicznego stawu no cóż wchodzisz postacią i dostajesz na głowę 3 eeee nie pamiętam jak się wabia te małe zielone latające ale mniejsza o to. W każdym razie dostajesz takie 3 na raz które przyzywają 3 erynie i masz na start 6 mobów, a one na dodatek częstują znakami ognia co potrafi załatwić sporą drużynę. Slady tak jak było wspomniane zmienić im ten młot bogów na ognista albo błyskotliwą kule która nie daje ogłuszenia i będzie ok. Kolejna sprawa co do lokacji to mykonidy są ok ale za nimi jest lokacja z tymi (też nie pamiętam nazwy) "psami" które rzucają oszołomienie i kasują tym każdego, a są to postacie wybitnie na niskie lvl, za nimi jest lokacja z Satyrami i Kua-tao(? czy jakoś tak) nie licząc tego że 95% graczy nie wie o istnieniu tych lokacji to jeszcze dochodzi do tego że jedne i drugie mają odporność na magiczne co powoduje dość spore utrudnienie gdy jest się magiem nawet z drużyną, bo lvl na jakim się na nie chodzi daje do dyspozycji magiczny pocisk który nie działa na nie. A pójdziesz na Kua-tao wojem to te generują smród ala trylo i i wysysają siłę i woj staje się bezbronny(nie wiem jak dalej z entami i harpiami bo nigdy nie udało mi się dotrzeć samemu tak daleko nisko lvl postacią a jak byłem w drużynie nikt nie chciał tam iść, bo: "po co wyexpimy na wilkach i idziemy na żuki") . Kolejna zapomniana przez wszystkich lokacja to Las bestii wybitnie dla wojów, bo te szarzyciele są odporne na czary, a dla wojów są za silne.

Rami wiesz nie chodzi o to żeby coś wielce osłabiać ale po prostu uaktywnić nie aktywne lokacje. Bo nikt nie expi na widmach bo ich czary są za silne i szanse z nimi nikłe lepiej iść na cmentarz przy ścięciu masz większe szanse na przeżycie niż przy czarach widm więc ta lokacja jest bezużyteczna i omijana. Podobnie jest z Rakshami mają spore kp i do tego niezłe ab, odporne na czary i walą kulami ognia.
Po prostu chodzi o to żeby uaktywnić te lokacje zbędne, bo tak jak Bezier napisał po prostu nie ma sensu żeby one istniały na serwerze i go zaśmiecały skoro i tak nikt na nie nie chodzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sejfit dnia Sob 22:15, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:04, 06 Lip 2008    Temat postu:

Co do obniżenia to szkieletom na cmętarzu w krypcie można by obniżyc ic rzuty na atak śmierci i sicecie głowy bo mają te zuty tam masakryczne( mi przynajmniej każdy ich atak to atak śmierci wiec ja przynajniej uważam że to lekka przesada)
Co do szarzycieli to masz zupełną racje tam to nikt nie chodzi( jeżeli wogóle ktoś wie o ich istnieniu Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edek Mily dnia Nie 0:07, 06 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Nie 0:21, 06 Lip 2008    Temat postu:

Jeszcze mi się przypomniało: osłabić worgi, odkąd pojawiła się lokacja z etterkapami przez worgi przechodzi się na niewidce, bo i więcej expa dają, i są łatwiejsze. Należy też osłabić te piekielne gobeliny w lokacji za etterkapami, pamiętam, jak w kilka dni po kasacji zatłukli mi tam team, który liczył coś koło 6-7 osób. Ogólnie najważniejsze jest to, aby moby nie miały możliwości wyłączyć z walki niskolevelowych postaci za pomocą ogłuszenia (slaady), powalenia (żywiołaki powietrza) i tym podobnych właściwości, bo wtedy mają straszliwą premię do trafienia i trup na miejscu, a lvle 1-15 mają wybitnie niskie rzuty i nie sposób się przed tym ochronić. Ahh, jeszcze jedno;D Przypomniała mi się jedna, jedyna okazja w całej mojej karierze na LotD, podczas której expiłem w Gaju Potępionych Dusz:P Grałem wtedy druidem robionym na postać smoka, byłem pod maską awatara, opłacało mi się tam expić, byłem niewrażliwy na deszcz meteorytów (ile to odbiera? 60hp?), w kamień też mnie nie przemienili (nie wiem, czy to kwestia niewrażliwości jakiejś, czy szczęścia:)), ogólnie fajnie było, bo Tarcza Śmierci też mi niewiele robiła Wink

Edek, nie ma czegoś takiego, jak rzut na atak śmierci:) Atak śmierci jest to umiejętność działająca identycznie jak atak z zaskoczenia, jeśli postać ma w buildzie lvl zabójcy:) Co do st ścięcia: mają st minimalne, więc to kwestia wyrzucenia jedyneczki przeważnie, szczerze powiem, że nawet to lubię, bo dodaje grze ryzyka, są emocje, a zazwyczaj ktoś podniesie, bo lokacja jest blisko Acheron. (ale oczywiście jeśli jednak wyrzucę tę jedynkę na ścięcie, to klnę niemiłosiernie:P)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:36, 06 Lip 2008    Temat postu:

To ja tam w krypcie na cmetarzu mam chyba pecha bo tam mi na początku ze ścieciem wyrzucało Razz aj jak nie wyzuciło to następny atak mnie dobijał bo juz miałem ze ścieciem Razz.
Ale jakimkolwiek magiem lub też kapłanem to tam sie całkiem przyjemnie gra Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Nie 0:45, 06 Lip 2008    Temat postu:

Nom, mag/kapłan to ma sielankę, ulepszona niewidka, trochę buffków ochronnych, a potem wali się śmierć nieumarłych i exp płynie rzeką. Paladynem miałem jeszcze lepiej, bo ta klasa robi szkieletom po prostu rzeźnięSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezier
Administrator



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:30, 06 Lip 2008    Temat postu:

Ok, a gdyby sztucznie zmodyfikować SW mobkom tak, by trudność ich pokonania w przybliżeniu odpowiadała XP jakie się za nie dostaje? Żeby opłacało się walczyć z trudniejszym mobem, bo nagroda za niego jest konkretniejsza...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
n1un13k
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 7:40, 06 Lip 2008    Temat postu:

Sir Ramirez napisał:
Aryon jesteś jednym z tych graczy którym nie pasuje wiele rzeczy na serwie, tobie akurat nie pasują moobki bo są za silne a nie bierzesz pod uwagę że lokacje są dostosowane po prostu do różnych klas, są lokacje dla wojów i dla klas czarujących, takim przykładem są np. formianie , narzekasz ze tam smokiem nie można iść a wyjaśnienie jest proste za dużo swego czasu porobiło sie druidów na smoka i wszędzie tym można było zrobić Sajgon a tak trzeba teraz trochę pokombinować żeby tam pójść. Więc uważam ze temat prze koszonych mobków możemy sobie darować i lepiej załatać bugi których jeszcze trochę zostało.

zgadzam sie z Ramirezem... nie ma potrzeby zmieniac tych moobkow ktre zostaly juz wstawione... trzebva sie uczyc grac a nie kombinowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Nie 8:10, 06 Lip 2008    Temat postu:

Co do worgów to nie są one za silne, wystarczy obniżyć SW etterkapom tak by dawały mniej xp niż worgi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Nie 8:32, 06 Lip 2008    Temat postu:

To ja dodam swoje 3 grosze Razz

Nie podoba mi się, że jest ten szlak, zrobiłem dydon postaci i każdą expiłem tak samo(z drobnymi wyjątkami, np zamiast trupich golemów wulkan ;p).

Tak jak wspomniał Skajlen, południe maleear jest prawie że zupełnie nie odwiedzane, a tam takie śmieszne żubry czy woły(nie pamiętam) sobie biegają po lesie Very Happy Chyba dlatego, że nawet jak już tam expimy, to dochodzimy do ślepej uliczki, a jak wiadomo, większość od razu by się chciała dostać do Tiroch.
Nikt nie expi na jaszczuroludziach na bagnach, czy w jaskini...no bo po co, skoro są łatwiejsze i dające większy exp moby (orkliny, troglodyci szczególnie).
Jest dużo lokacji, które również mają mało atrakcyjne mobki dla expiącego gracza: meduzy na bagnach(zamiana w kamień), sukuby(czary :-/), Szarzyciele(nie pamiętam czy to dobra nazwa xD) czy mantikory ...ha! ciekawe ile osób wie, gdzie one są Very Happy Trudne do zabicia, trogle lepsze. Dalej, yuan-ti, chociaż zdarzają się wyjątki to i tak są ciut trudniejsze od...tak! troglodytów Very Happy
Upiory w lesie... czary i nic więcej nie mam do dodania. Szlamy w kanałach też mają konkurencję(po co im to pw, tak to by chociaż po skarby się chodziło) w postaci orklinów w lesie olbrzymów.
Aaa zapomniałbym, zmniejszyć kp gnolom na przedmieściach, tak odrobinkę, bo wciąż jest zbyt wysokie dla niemagicznych klas, a nie każdy od razu lata z wymaksowanym sprzętem.
Podnóże wulkanu... za duże ab i obrażenia półsmoków, wulkan jest dobry, wystarczy obrona przed ogniem(rdd, mag), albo wysokie kp(np. mnich) i exp jest tylko trochę mniejszy od trupich golemów.
Trupie już chyba zostały dobrze zmienione, już nie da się od 11-13 lvl kapłanem do...chyba 28-29 jakoś tak w jeden dzień wyexpić, kwestia jak już to zostało wspomniane obniżenia siły, chociaż kilka mniejszych przywróceń, albo anitdotum, które nie są drogie i problem znika Smile
Minotaury, gobliny, pająki są ok.
Wedeta i tam dalej... tam byłem tylko smokiem expić, albo podexpić kolegów Wink Bardzo trudne stwory i liczne, bardziej opłaca się robić rundę po lesie pajaków i jaskini bebilitha.
W drodze do Acheron też za tłoczno nie jest, te małe niebieskie latające z nawałnicą potrafią zaskoczyć, ettiny i trole są ok, można na nich fajnie poexpić. Dalej minosy też ok, mało odwiedzane, bo trochę daleko do nich, a w labiryncie trzeba się nachodzić, aby znaleźć takiego Wink.
Wzgórze 4 wodospadów i dalej, całkiem fajne do expienia, trochę irytują czary wilków, ale da się znieść.
O mam... kąsacze? Te takie skorpiony na pustyni, przy teleporcie z świątyni 4 żywiołów. Zabrać im pw, bo potem biegają po innych lokacjach, blokując inne całkiem fajne mobki na pustyni. Można by ich też trochę osłabić, żeby nie odstawały tak od mumii.
Jeszcze rycerze smoczego zakonu... jak chodziłem tam kapciem na implozje... miodzio, jedyne co mi wtedy nie pasowało to lagi i to, że się klinowali jak ich zbierałem do jednej komnaty Very Happy
Ale jak byłem tam paladynem/bardem ... zasypiałem z nudów ;-/ Zmniejszenia obrażeń, hp i można zasnąć niszcząc kolejnych 3 rycerzy...Odporność na boskie też dziwna jak już ktoś wspomniał Smile

Mrówki były zabójcze dla smoków...ale zostały osłabione i tu jest ok(nie wiem jak inne klasy).
I takie czepianie się już... mam niesamowitego pecha jak idę na harnasia, bo w 40% przypadków zamieniały mojego smoczka w kamień, nawet jeśli mój rzut był 2x większy od ST Laughing (1...)

To chyba tyle, nic więcej mi do głowy nie przychodzi...

To fajnie, że mobki są robione pod drużyny... tylko jakoś nie zawsze te drużyny są na serwerze dla 30 graczy, który nie zawsze jest zapełniony Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johnny dnia Nie 8:35, 06 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin