Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dzika magia i antymagia

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Nie 18:33, 19 Sie 2007    Temat postu: Dzika magia i antymagia

Dało by się wprowadzić jakieś obszary z dziką magią i rozproszeniem magii?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 19:51, 19 Sie 2007    Temat postu:

Obszary z rozproszeniem? Pewnie, że by się dało. I to nie tak znowu trudno IMHO Very Happy
w OnEnter mordenkainen i już. I może w Heartbeat też coś takiego... Hmmm...
Konsekwencje byłyby takie, że magowie i kapłani trzymali by się z dala od takich miejsc Smile

Z dziką magią więcej problemów, ale możnaby jakoś je obejść z pewnością.

Jeśli o sterowanie magia na róznych obszarach chdzi to w ogóle nie jest problem, można na obszarze ytrudnić zaklęcia albo ułatwić. Jeśli jednak chodzi o losowy efekt zaklęcia to trzebaby się pogimnastykować.

Ale widzisz, tu nie chodzi o to, że takie obszaru trudno zrobić, tylko PO CO takie obszary.

To ja prędzej widzę na przykład Bossa, u którego w kryjówce magia działa słabiej, tzn żeby rzucić czar trzeba wykonać jakiś trudny test. Jak nie wyjdzie, czar spalony i bez efektu. To sprawi, że taki boss stanie się trudniejszy do pokonania dla spellcasterów, ale niekoniecznie dla wojowników Smile I będzie ciekawe.

Ja się raczej ciekawię, jak to jest z magią kapłańską. Czy ta moc to taka sama magia, którą tak samo można rozpraszać czy też boskie interwencje to zupełnie inna bajka niźli magiczne sztuczki... Czekam na wyjąsnienie od kogoś, kto wie albo przypuszcza na jakiejś podstawie konkretnej, jak to jest.

Pozddrówka

justaa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Nie 20:06, 19 Sie 2007    Temat postu:

Cóż magia kapłańska, przynajmniej w wersji książkowej w brew pozorom nie różni się od magii arkanu, poza jednym szczegółem, niczym. Kapłani tak samo jak magowie muszą uczyć się inkantacji, ich moc jest w dużej mierze uzależniona od talentu jak i czasu poświęcanego na jej zgłębianiu. Tak samo może być rozpraszana/niwelowana przez kontrczary czy strefy martwej magii. Oczywiście jak wspomniałem jest pewne ale, każda magia ma swoje źródło, dla magii mistycznej jest to splot (zwykły lub cienisty) na jego straży stoi bogini magii Mystra i to ona odpowiada za spójność splotu (który raz już w historii Faerunu uległ "rozplątaniu"), ważną cechą tej magii jest jej dostępność, każdy jej użytkownik może z niej korzystać niezależnie od kaprysów bogów (poza drobnymi wyjątkami). Źródłem magii objawionej są bogowie to oni zsyłają moc dla zaklęcia i w przeciwieństwie do magii arkanu ta jest w pełni od nich zależna i nawet wyznawcom bogowie mogą odmówić mocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 20:12, 19 Sie 2007    Temat postu:

Dziękuję Witia. Nie spodziewałam się tak szybkiej i dokładnej odpowiedzi Smile Dziekuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Nie 21:15, 19 Sie 2007    Temat postu:

Justyna napisał:




Ale widzisz, tu nie chodzi o to, że takie obszaru trudno zrobić, tylko PO CO takie obszary.




Żeby urozmaicić gre Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:42, 20 Sie 2007    Temat postu:

Noo, tu nie ma problemow Smile Z tego co pamietam w skryptach Bioware'u są zakomenotwane linijki odpowiadające za dziką magię, wiec prawdopodobnie to nawet nie byloby duzo pracy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin