Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

hiho, jak zrobic z serwera PvP serwer PvP

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warmagic
Gość w Maleear



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:42, 30 Wrz 2007    Temat postu: hiho, jak zrobic z serwera PvP serwer PvP

Mam taką propozycję, mianowicie jest to serwer PvP ale tak na prawde tego PvP nie ma. Oczywiście można walczyć z innymi graczami ale nie przynosi to żadnych materialnych korzyści. A wiec moja propozycja jest taka- ( uprzedzam od razu ze nie jest to pomysł który można wprowadzi w 1-2 dni)-proponuje podzielić jakoś graczy, mogą być to jakieś gildie lub po prostu ze względu na charakter, mamy przecież 2 duże miasta Achron i PLugawe oszczerstwo, wystarczyło by dodać w podmroku obszary do expienia dla niskich lvli. oczywiście zmieniło by to cały serwer ale można już teraz zacząć przygotowywać obszary a same zmiany wprowadzić za rok. To jest tylko propozycja więc nie wyzywajcie mnie od idiotów bo po prostu wypowiadam swoje zdanie. Czekam na odpowiedzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kebur
Obywatel Acheron



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 21:06, 30 Wrz 2007    Temat postu:

To ja napiszę pierwszy, bo wiem, że jak dopadnie ten post Justyna, to będziesz miał niezłą czytankę. ;D

Więc, taki problemy to już dawno były, i tak jak to ktoś pewnie napisze, że jest to Twój pierwszy post i że powinieneś zagrać bardziej, żeby dowiedzieć się dlaczego jest tak jak jest. Acha, jak byś poczytał trochę forum to jest sporo tematów, które mówią o tym o czy piszesz. ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warmagic
Gość w Maleear



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:20, 30 Wrz 2007    Temat postu:

hehe przyznaje sie bez bicia, ze specjalnie dla tego tematu zalozylem nowe konto, a gram od maja wiec troszke juz ten serwer poznałem. A wracając do tematu to na tym serwerze wszystko jest ok, chociaz mialem przerwe przez wrzesien bo moim zdaniem te zmiany z bosami są po prostu niemądre, ale pomimo tego wszystko jest ok, i moze tak zostac , ael wydaje mi sie , ze serwer z wiekszym PvP bylby duzo lepszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ardwin
Gość w Maleear



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:53, 01 Paź 2007    Temat postu:

w sumie popieram ten pomysł...uroizmaciłoby to troche grę;d bo tak nabijesz 40lvl znajdziesz dobre eq i w sumie koniec zabawy z tą postacią...oczywiście trzeba to jakoś mądrze wywarzyć żeby nie było,że idzie 40lvl i tłucze każdego niższego lvl...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 15:38, 01 Paź 2007    Temat postu:

Warmagic napisał:
Mam taką propozycję, mianowicie jest to serwer PvP ale tak na prawde tego PvP nie ma. Oczywiście można walczyć z innymi graczami ale nie przynosi to żadnych materialnych korzyści. A wiec moja propozycja jest taka- ( uprzedzam od razu ze nie jest to pomysł który można wprowadzi w 1-2 dni)-proponuje podzielić jakoś graczy, mogą być to jakieś gildie lub po prostu ze względu na charakter, mamy przecież 2 duże miasta Achron i PLugawe oszczerstwo, wystarczyło by dodać w podmroku obszary do expienia dla niskich lvli. oczywiście zmieniło by to cały serwer ale można już teraz zacząć przygotowywać obszary a same zmiany wprowadzić za rok. To jest tylko propozycja więc nie wyzywajcie mnie od idiotów bo po prostu wypowiadam swoje zdanie. Czekam na odpowiedzi.


Miasto plugawego oszczerstwa przechrzczono jakiś czas temu na Xil.
Serwer PvP to serwer, na którym dopuszczalne jest atakowanie innych graczy. U nas wolno to robić.


Warmagic napisał:
Oczywiście można walczyć z innymi graczami ale nie przynosi to żadnych materialnych korzyści.


a zaraz potem

Warmagic napisał:
proponuje podzielić jakoś graczy


Odpowiedź na Twoją propozycję to proste pytanie: Po co?

Jeśli nie rozumiesz, dlaczego pytam, to już śpieszę z wyjaśnieniem:
Piszesz, że walka z innymi graczami nie przynosi żadnych korzyści, a zaraz po tym piszesz, ze względu na co ich można podzielić, żeby mieli powód się między sobą bić. Nijak nie widzę tu rozwiązania problemu braku korzyaści, bo niby jakie korzyści mają gracze wynosić z tego, że się ich jakoś jeszcze podzieli.

Więcej - być może nie uszło Twojej uwadze, że gracze już teraz biją się między sobą. Biją się nieustannie, codziennie widzę przynajmniej jedną bitwę SERWER vs. ZŁODZIEJE albo SERWER vs. PKILLERZY. Nam te walki nie są na rękę, ponieważ na tym serwerze bardzo ważnym czynnikiem w całkowitej grywalności jest to, żeby każdy miał gdzie ekspić. Gdy tylko ma miejsce jakaś bitwa, spokój ekspienia postronnych graczy nagle zostaje zakłócony. Nagle cały serwer musi się zająć bitwą, aż nie pojawi się ktoś kto ją zakończy.

Dlatego tworzenie dodatkowego konfliktu sztucznie jest całkowicie bezzasadne. Nie możemy wepchnąć do ręki graczom jeszcze jednego powdu na zabijanie. Mają sporo własnych.

Co innego umawiane bitwy - tymczasowe wrogości sa jak najbardziej mile widziane. Można rozegrać oblężenia Acheronu czy Vengrandu, ba - można nawet ustalić, jakie będą reperkusje, kiedy jedna ze stron przegra. I nie mówię tu o reperkusjach dla graczy, ale dla modułu - bohater, który ocali miasto będzie wpisany do ksiąg a pamięć o nim nie zginie Smile A jeśli miasto zostanie zdobyte, to mieszkańcy zostaną wyrżnięci i zastąpią ich najeźdżcy Smile Takie scenariusze mogą na serwerze sprowokować wiele zmian... Ale to wszystko trzeba zorganizować wcześniej. Tak jak mówiłam - wielu graczy czerpie sporo przyjemności z tego, że może ekspić spokojnie a każdy odchył, który próbuje zabijać wszystko co widzi szybko zostaje wdeptywany w ziemię. Dlatego jeśli chodzi o tę propozycję - jestem na nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warmagic
Gość w Maleear



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:59, 01 Paź 2007    Temat postu:

po raz kolejny przekonalem sie ze nie warto wygłaszać swojego zdania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 19:52, 01 Paź 2007    Temat postu:

Warmagic - warto, byle konstruktywnie. Napisałeś w parafrazie:
Nie ma korzyści z zabijania innych graczy, podzielmy ich na frakcje! Wg charakteru, miasta albo dowolnie, ale ich podzielmy.

Nie ma w tym żadnego planu, to się ustosunkowałam. Rozwiń myśl, a się zobaczy, co zrobimy z pomysłem. Bo na razie nie widziałam w tym pomysłu po prostu. Mam nadzieję że się nie obrazisz, tylko postarasz się zrozumieć mój punkt widzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pon 21:36, 01 Paź 2007    Temat postu:

Ogółem, to serwer pvp powinien działać na zasadzie, że istnieje przeciwna frakcja do naszej i te dwie frakcje mają powody by ze sobą konkurować. Ale co tam, że tak nie jest ;P

Pomysł sam w sobie dobry, bo tym sie charakteryzują serwery pvp. Stawiamy dwa miasta, które są dla siebie wrogie. Każdemu graczowi (a raczej klejnocikowi ;P) przypisujemy zmienną określającą naszą frakcję. Wtedy do skryptu OnSpot dopisujemy linijkę, że jeśli nastąpi jakikolwiek onSpot z wrogimi do siebie istotami, to czują do siebie IsDislike.
Kurde, kocham te komendy w NWNScripcie xD
Jaki cel? Można se walnąć, że po śmierci wrogiej istoty wypada z niej 5% złota posiadanego, jeżeli sie odrodzi (już wiemy na co kasa nam znika xD), jeżeli mniej niż 1k, to dokładnie 1k - co by nie było sytuacji, że ludzie biegają sobie bez złota i my nic nie zyskujemy na konkurowaniu wzajemnym.
Mogłyby powstawać questy wyjątkowo trudne do wykonania, na zasadzie - ubij stwora z środka miasta wroga i dostarcz mi z niego item a dostaniesz magiczną torbę xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:14, 02 Paź 2007    Temat postu:

A pozatym jak byś chciał ich podzielic na Gildie to jak narazie jest ma ły problem bo narazie Gildie nie istnieją Razz.
Być może jak Ving znajdzie dużo wolnego czasu to być możę w krótce pojawią sie na serwie pierwsze gildie.
A co bedzie potem to już nie wiadomo, może zmiany bedą większe
i dla zabawy będą tzw wojny między gildiami, ablo wszystko bedze się toczyc dalej bez zmian. Chociaż bardziej przekonany jestem że bedzie ta druga opcja.

Pozdro i do zobaczenia na serwie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Wto 15:06, 02 Paź 2007    Temat postu:

Elerian napisał:

Jaki cel? Można se walnąć, że po śmierci wrogiej istoty wypada z niej 5% złota posiadanego, jeżeli sie odrodzi (już wiemy na co kasa nam znika xD), jeżeli mniej niż 1k, to dokładnie 1k - co by nie było sytuacji, że ludzie biegają sobie bez złota i my nic nie zyskujemy na konkurowaniu wzajemnym.

A gdyby ilość tej kasy co wypada zależała tylko i wyłącznie od lvl postaci zabijającej i zabijanej? Tzn. im większa różnica lvli tym mniej wypadnie oraz im wyższy lvl walczących ze sobą tym więcej kasy dropnie... Tylko jakoś to skutecznie ograniczyć, żeby walki nie stały sie rewelacyjnym systemem zarobkowym Cool Pomijając fakt, że świat lotd musiałby przejść "mały" remont, aby obie strony konfliktu miały mniej więcej równe szanse... Wink (jeżeli mówimy o walce podmrok vs. reszta )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 15:53, 02 Paź 2007    Temat postu:

Od razu zdementuję plotkę o tym, że pomysł z wypadającą z graczy kasą jest rewelacyjny. Nie jest. Nie będzie nigdy tak, że za zabicie gracza inny gracz z nikąd dostaje 1k, ponieważ wystarczy kapłan i wtedy już nie trzeba pracowac, wystarczy, że gracze się wzajemnie zabijają.

Powiecie - te pieniądze nie muszą iść z nikąd, starczy 10% z tego, co miał zabity albo jakiś inny odsetek.

Wtedy tym bardziej bez sensu - po prostu pod bankiem ustawi się kolejka zabójców, którzy będą czekali na każdego i zabijali go ot tak, żeby sprawdzić, czy ma pieniądze czy nie.

Jeszcze raz powiem, może wyraźniej niż wcześnie. Na tym serwerze MOŻNA walczyć z innymi graczami, ale to mają być pojedynki, albo bitwy. Nie ma takie możliwości, żeby ustanowić trwał konflikt pomiędzy dwoma frakcjami, bo wtedy cały spokój gry szlag trafia. Nie będziemy tworzyli badziewnych i robionych na szybko obszarów dla drugiej frakcji, zeby miała gdzie ekspić, tym bardziej, że przy tej ilości obszarów, jaka mamy dziś mod jest ogromny i ledwie działa. Nie będzie dwóch frakcji, które stale ze sobą walczą, bo nie chcemy, żeby gracze się stale zabijali, to nie jest serwer typu "bitwa o śródziemie" gdzie sie wchodzi i walczy z innymi graczami. Owszem, jest napisane, że jest PvP - ale to oznacza, że nie zablokowano tu opcji atakowania innych graczy. Że walka z innymi graczami jest dozwolona. Nie jest dozwolone zabijanie kogo popadnie i nie jest dozwolone psucie zabawy innym. Więc nie będzie stałej walki między jakimikolwiek frakcjami oprócz walki GRACZE vs. NPC.&MOBY.

Możecie się umawiać między sobą na bitwy, jeśli dacie nam znać, to być może zdecydujemy się na jakieś udogodnienia aby bitwy te było łatwiej prowadzić, ale nie ma mowy o stałej walce.

Są serwery, które taki typ rozrywki proponują, polecam wszystkim zainteresownym odwiedzenie ich. U nas można ekspić na monstrach, ulepszać broń i walczyć z innymi graczami poznając jednocześnie stworzony przez nas Świat.

Nie faworyzujemy zabijania graczy, którzy nie chcą walczyć, dlatego nie będziemy go nagradzać żadna wypadająca kasą, itemami czy nawet xp.

Elerian napisał:
Ogółem, to serwer pvp powinien działać na zasadzie, że istnieje przeciwna frakcja do naszej i te dwie frakcje mają powody by ze sobą konkurować. Ale co tam, że tak nie jest ;P


nie wiem, kto Ci taką definicję wymyślił. To, że jakiś serwer na któym kiedyś grałeś miał takie zasady i był PvP to nie powód, żeby te dwie jego cechy ze sobą utożsamiać. PvP czyli Player vs Player, po naszemu niezbyt mile przetłumaczone na GnaG, czyli Gracz na Gracza. Nazwa bierze się nie skąd inąd jak z ustawienia obszaru i serwera, które to ustawienie dopuszcza lub nie dopuszcza do atakowania innych graczy na tym obszarze. I tylko tyle. Zaręczam, że nasz serwer w postaqci jaką widujecie na codzień jest serwerem PvP, ponieważ nie ma tam żadnego obszaru w którym walki z innym graczem są zabronione.

Cecha o której mówisz Elerian, pozwalająca na bitwy między graczami wrogich frakcji, przynależy się raczej serwerom Battle albo Arena.

Ten serwer jest HnS. Dopuszcza walki między graczami. Taki był zamysł jego twórców, taki ten serwer będzie.
Nie będzie strzelanką, areną, Bitewniakiem, roleplayem, karcianką, edytorem postaci, nie będzie przedstawiał treści żadnej ksiązki (jak np serwer Harry Potter Story) ani żadnego filmu. A nie będzie tym wszystkim, pownieważ nie taki był zamysł jego twórców.

żeby nie było wątpliwości - nie piszę tego, żeby tłumić inicjatywę graczy, ponieważ bez waszych pomysłów i Waszej pomocy wielu rzeczy na serwerze by nie było. Jadnak przerobienie serwera, któy nie jest bitewniakiem na bitewniaka to prośba praktycznie niemozliwo do spełnienia. A raczej - owszem, możliwa, ale wtedy zamiast w miarę dobrego serwera HnS mielibyście naprawdę badziewny serwer bitewny.

To tak, jakbyście prosili, żeby w GTA można było produkować własnych gangsterów i budować nowe budynki. GTA nie jest RTSem i takiej modyfikacji by nie wytrzymało. Zamiast grą kultową byłoby słabym RTSem...

Jeszcze raz w skrócie:
LotD od początku istnienia jest tworzone jako pewien konkretny typ rozgrywki. To jest taka gra, a nie inna.
Owszem, mamy bardzo utalentowanego Admina i prawdopodobnie, gdyby zabrał sie za nowy mod z zamysłem stworzenia bitewniaka, to byłby to bitewniak rewelacyjny. Ale LotD bitewniakiem nie jest i żaden 'remont' nie wchodzi w grę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Wto 19:08, 02 Paź 2007    Temat postu:

Jak zwykle moja wypowiedź została wyrywkowo przeczytana* xD
Zabijający dostawałby kasę tylko wtedy, gdyby to była przeciwna frakcja. Serwer miałby być przystosowany do tego, aby przeciwna frakcja była dla nich tak plugawa i zła, że to się w pale nie mieści a ta nasza była ostoją świętości, choćby się czciło u nas Lolth.
Poza tym, ja twierdzę, że to dobry pomysł z dwiema konkurencyjnymi frakcjami. Ale - jak sama stwierdziłaś - za bardzo by to obciążało serwer i w gruncie rzeczy to można by napisać Lands of the Damned od nowa. Samo stworzenie frakcji by było zabójczym pomysłem dla serwera i już się spodziewam tych lagów. Nie wspominając o tym, jakby były jakieś umówione we frakcji najazdy, to serwer by nie poruszał ludźmi, by ich teleportował na miejsca, a rzuty kośćmi wykonywałby manualnie, nie cyfrowo.
Ja mówiąc o definicji serwera pvp rozumiem tą, która dotyczy gołych serwerów do NWN. Że można zabijać innych graczy. Ale porządny serwer pvp tworzy milion powodów do tego, aby zabić tego drugiego gracza. To, że pomysł wcześniej rozwijany jest przykładem serwera pvp nie oznacza, że zawężam definicję tylko do tego typu. Jeżeli tak zrobiłem - upraszam o wybaczenie, najwyraźniej chciałem zaakcentować coś w zdaniu i omyłkowo to napisałem ;P
Heh, gdybym miał na czym postawić serwer, to z miłą chęcią bym sam zrobił bitewniaka, tylko musiałbym znaleźć chwilkę czasu i wenę doń. Również działałby jak złoto ;P

* - ważne, że te pierdoły, które piszę, to ktoś chce czytać xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin