Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe klasy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:11, 07 Lut 2008    Temat postu:

To pokaż mi chociaż jedną postać na serwerze która ma bladego powyżej 20lvl.
Chodzi o to że te umocnienia, mogłyby wy wchodzić dopiero po 20 którymś lvl. A nie że robił byś łamańca bard/pm/rdd czy bard/kapec/pm w takich rozłożeniach jak robi się je standardowo i nic by się w tym bladym nie zmieniło. Ale robiąc bard10/rdd10/pm20 na przykład już byś dostał po charyzmie tak że robienie takiej klasy straciło by sens. Bo po co Ci 20lvl mag w dodatku z niepełnym kompletem czarów??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Czw 21:14, 07 Lut 2008    Temat postu:

Jak będzie kasacja to robię postać co ma 20 bladego Razz Chwila cierpliwości i będzie Very Happy
Zostawcie bladego, pokombinujcie, żeby harfiarza ludzie zaczęli wybierać Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johnny dnia Czw 21:14, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorthiel
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:19, 07 Lut 2008    Temat postu:

No faktycznie można by zrobić ST 10 +1/2lvl + mod SI.

(chociaż zabójca mam ST na paraliż 50 a i tak często w graczy nie wchodzi)

Ja daję tylko takie szkielet postaci, czy zrobią coś podobnego w ogóle to już zależy od ekipy.

Ale śmieszy mnie trochę ten płacz "mamooo a tan nowy blady będzi eprzegięty.. a to a tamto"

Jak chcecie takie równouprawnienia to na początek podstawą powinien być: zakaz grania kapciem

a najlepiej to niech wszyscy grają wojownikami, ale nie wolni dać nawet 1 poziomu łotra - bo upadanie i atak z zaskoku są przegięte


Przestańcie płakać
Nie każdą postać się robi żeby robiła miazgę na pvp :/
przecież tu chodzi o zabawę. A jeśli ktoś tak lubi to nikt nie zmusza go żeby robił inaczej.

Może coś jeszcze zablokować?
Np. porażenie zła? Mój palos zadaje krytyka za ponad 1400 młotkiem +5, jakby tak mu dać kose... to pewnie by pociągnął lekko 2000 a może nawet 2500 jakimś lepszym sprzętem.
A wiecie jak drako szybko pada? Masakra.. i do tego zawsze trafia.
Co prawda jest odporny na krytyki i wchodzi mu po 450, ale to i tak szybko go masakruje.

Biorąc pod uwagę jaki będzie nowy blady z pewnością będzie musiał mieć ZŁY charakter (nieumarlak).
To ciekawy jestem jestem jak ten przegięty blady poradziłby sobie z takim paladynem. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 21:19, 07 Lut 2008    Temat postu:

Bo bladym powinno się grać tak, że się znajduje filakterium, a potem towrzy się armię nieumarłych istot i najeżdża krainę niszcząć, paląc, zabijając żyjących i wysysając ich dusdze a ich torturowane ciała dodając do swojej hordy żywych trupów bwahahaha!

Ze względów technicznych nie da się tego u nas osiągnąć, chyba, żeby znieść specjalnie dla bladego limit przyzwańców i dać mu jakichś fajnymch zamiast tego badziewia, które ma teraz. Swoją drogą, po tym jak wejdzie kasacja ja zajmuję się modyfikacją Związań Sfer i Wrót a głónie przyzywanych nimi istot, więc równie dobrze mogę, skoro już będę w temacie, zająć się nieumarłymi Bladego.

Co do Waszych prpopozycji muszę podać Wam, jakie mamy ograniczenia odnośnie tworzenia nowych klas i atutów.

1. Nie możemy robić innych atutów niż używalne, tj. takie, które pojwią się Wam na pasku na dole i musicie je wybnrać, a potem wybrać cel (lub użyć na sobie) żeby działały.

2. Nie możemy w związku z powyższym dawać stały ch premii na poziom ani za atut do żandej z cech, żadnej umiejętności, do st czarów ani w ogóle do niczego. Atuty używalne to atuty używalne. Wszystkie ewentualne premia można najwyżej dodać tymczasowo do siebie, albo dodać tymczasowo/na stałe do itemu.

3. Nie jesteśmy w stanie kontrolować poziomu caster przy awansowniu bladym, ponieważ korysta z zaklęć czarodzieja/czrownika i to ich poziomy liczą się do poziomu castera. Gdbyby przygotowac dodatkową listę zakleć dla bladego, to A) byłoby to koszmarnie duzo roboty; B)Zaklecia mogłbyby być wymieszane, to znaczy, możnaby dać mu krzywdę i inne bajery, za to zabrać nie-nekromantyczne dobre zaklęcia, bo nie są nekromantyczne.

4. Jeśli chodzi o atuty juz istniejące - jesli wydaje się Wam, że możemy dac dowolny atutu dowolnej klasie i będzie on działał, to niestety, wyprowadzę Was z błędu - na przykład atut dający mnichowi odp na obrażenia wzięty raz DAJE mu premię, ale nie dodaje innej klasie premii za poziomy, ponieważ jest HARDCODED i dodaje premię za poziomy MNICHA, a nie za innej klasy. Więc zwyczajnie NIE ZADZIAŁA. Takich niespodzianek jest więcej, dlatego atuty , które są klasowe raczej są nieużywalne w nowych klasach.

5. Atuty, które możemy dodawać mogą być także używane do sprawdzeń. na przykład - normalny talent zwiększa umiejętność o 3 a epicki o 10. Dodałam w zaklinaniu trzy umiejętności zaklinania i wszyscy Ci, którzy testowali pierwsze zaklęcia zaklinające widzieli, że wśród atutó sa talenty do tych umiejętności. JEDNAK kiedy te talenty wybrać, poziom umiejętności się nie zmieni, ponieważ normalne talenty w grze są HARDCODED i potrafią modyfikować poziom umiejętności. MOJE talenty tego nie potrafią, bo nie ma takiego skryptu w toolsecie, który to umie. DLATEGO talenty te działają inaczej. Za każdym razem jak wykonwywany jest test któegoś z zaklinań gra sprawdza, czy macie talent odpowiadający tej umiejętności i jeśli tak, w teście zwiększana jest wartość waszej umiejętności. JEst to możliwe tylko dlatego, że to są nowe umiejętności i sama ustaiłam WSZYSTKIE miejsca, gdzie te umiejętności są w ogóle testowane. Inne umiejętności są testowane w milionie miejsc nie ma takiej możliwości, żeby stworzyć dla nich pdobnie działające atuty. To samo tyczy się cech, AB, KP itp.

6. Nie możemy robić tego, co robi klasa rdd z siłą, ani tego, co PM robi z KP. nie ma takiej możliwości, żeby Wasze parametry podnieść trwale. Można tylko uzyskać efekt taki jak z zaklęcia. Nic więcej.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrBigB
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:24, 07 Lut 2008    Temat postu:

Krótko mówiąc pozamiatane xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorthiel
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:26, 07 Lut 2008    Temat postu:

No Justa ocaliła serwer. :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:27, 07 Lut 2008    Temat postu:

Nom dokładnie Very Happy
A co do pomysłu z sumonami pm jestem jak najbardziej ZA. Może chociaż to by jakoś dodało zabawy tą klasą. Bo dopiero na 30lvl pojawia się coś co daje jakieś możliwości czyli ten śmieszny pomniejszy demlisz ale na 40lvl postaci mało on daje w walce z mobami na tym samym lvl Rolling Eyes. A jak by tak wstawić blademu na 30lvl normalnego demlisza?? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Bo na 29lvl blady ma alhonta czy jak to tam się zwie, to jest dopiero śmiech na sali Laughing
No i wstawić mu więcej tych zombiaczków Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sejfit dnia Czw 21:29, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brottor stoneshield
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:33, 08 Lut 2008    Temat postu:

Jeżeli ktoś ma ochotę to możecie przejrzeć tą stronkę: [link widoczny dla zalogowanych]

Mamy tam rozpisane całe PRC. Klas, klasy prestiżowe, atuty, umiejętności, czary, rasy itp.

Można coś z tego wybrać i wcielić w LOTD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mafiu
Gość w Maleear



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:36, 08 Lut 2008    Temat postu:

Khm...całe strony gadanin o niczym Wink Brottor ma rację. Może ściągnijcie PRC i go dodajcie do LotD? Jest tam (chyba) 300 klas z DnD. Zawsze przecież część można wyłączyć aby były niedostępne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorthiel
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:03, 08 Lut 2008    Temat postu:

Z doświadczenia wiem, że PRC <<MASAKRYCZNIE>> obciąża serwer. (czyli gracze odczuwają to jako okropne lagi)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 17:21, 08 Lut 2008    Temat postu:

PRC jest napisane tak, jak jest. Obciąża strasznie maszynę, bo na przykład napisano (wg autorów) Nowy System walki. Prawda jest taka, że tenże system bazuje na starym. Zrobiono to tak - każde wydarzenie trafienia na serwerze odpala skrypt PRC, który ma ponad 300 linijek i go wykonuje. Ten skrypt, owszem, jest skrócona wersję tego, co ja bym potrafiła napisać, na pewno Ci, co to robili zrobili to najleiej jak potrafią, ale jednak - to jest gigantyczny skrypt któy odpala się po każdym ataku. Po co? Bo atuty nowych klas w PRC mają działać jak te z gry, tzn jeśli klasa Jakiśtam Mściciel ma dostawać dodatkowe +1 do Dyscypliny za każdy poziom, to tak naprawdę ta umiejętność nie wzrasta na karcie postaci, ALE podcas walki zamiast standartowych testów z gry wykonywane ą testy w skrypcie PRC, a tam jeśli postać ma ten atut, zwiększa się jej dyscyplina. Tak jest ze wszystkimi wydarzeniami. We wszystkich wydarzeniach związanych z graczem sprawdzane jest, jakie ma atuty i podnoszone są współczynniki postaci. Wszystko razem przypomina mi grę, którą ktos pociął na kawałki, a potem ułożył po swojemu i związał sznurkiem. Niby się trzyma, niby działa, ale nigdy nie wiadomo, kiedy w całym tym bajzlu coś pęknie.

Poza tym PRC ma całe mnóśtwo nie za mądrych klas i ras z DnD, których u nas nie chcemy. No, ja to bym mże chciała zagrać ilithidem i powysysać Wam mózgi, ale poza tym - same gupoty tam dają. Standartowe rasy fantasy są jak dla mnie wystarczające, moduł jest za mały na PRC a serwer którym dysponujemy za zsłaby, że dfało się przyjemnie grać z PRC.

Kobinowanie nad nowymi klasami w ramach istniejącego systemu - taki jest teamt tej dyskusji Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:13, 08 Lut 2008    Temat postu:

A ja się zastanawiam czy nie dało by się zrobić tak żeby mistrz broni mógł też rozwijać sie z broniach takich jak luk, proca itp.

Edit:

Niebieski jest po edycji, wcześniej napisałem blady mistrz...Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Pią 23:23, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 22:17, 08 Lut 2008    Temat postu:

Dałoby się. Chyba nawet całkiem łątwo, ale nie wiem, po co taka zmiana i czy nie jest przegięciem;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:33, 08 Lut 2008    Temat postu:

Co jak co ale bronie miotane nie są na tym serwerze przegięte:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrBigB
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:58, 09 Lut 2008    Temat postu:

Hmm chyba nie widziałeś łuku draco albo tego potworka od mefika Razz
Ech po kasacji wszystkie moje luki draco odejdą w nicość
*głeboko wzruszony*


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin