Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obszarowy TS
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:27, 30 Sty 2008    Temat postu:

Ale nie jest niemożliwe Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Śro 22:02, 30 Sty 2008    Temat postu:

sprawdzałem to multi time stop deluxe - chyba dobrze działa. Denerwuje mnie tylko to, ten efekt wizualny czaru od razu znika ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enzo
Gość w Maleear



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Sob 0:03, 02 Lut 2008    Temat postu:

No to skoro już wszystko mamy ustalone, to niech jeszcze admin wypowie się o wprowadzeniu odpowiedniego skryptu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 0:09, 02 Lut 2008    Temat postu:

Podejrzewam że i tak ts zostanie uznany jak to zwykle bywa za zbyt potężne zaklęcie i nic nie zostanie zmienione bo magom było by za łatwo....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Sob 12:19, 02 Lut 2008    Temat postu:

Lol....sejfit bardzo Cię proszę przeczytaj o co nam właściwie chodzi w tym wątku. Chcemy by mag rzucając TS nie wpieniał całego serwa. By czar był ograniczony do obszaru na jakim jest mag.
A teraz co ma to wspólnego z siłą maga?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 12:53, 02 Lut 2008    Temat postu:

Hmm bo nie wiem czy wiesz ts był zrobiony tak jak jest teraz z tego powodu że Ving nie chciał usuwać tego zaklęcia, a nie było skryptu (tzn nikt nie znalazł ze działał by obszarowo) więc żeby go ograniczyć ale nie likwidować zostało wprowadzone to że zabiera on 50%hp więc jeśli nie będzie już problemu z tym że blokuje cały serwer i mag będzie blokował tylko lokacje lub najbliższe otoczenie wokół siebie. Nie ma sensu dalej trzymać obniżenia hp. Co idzie za tym dalej?? Powinieneś wiedzieć Wink
Chyba że to nie zostanie zlikwidowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 15:10, 02 Lut 2008    Temat postu:

sejfit napisał:
Ale nie jest niemożliwe

Owszem, jest. Efekt Zatrzymania czasu taki jaki znany jest Wam z gry jest hardcoded i działa tak, że tatrzymuje czas na całym serwerze.
sejfit napisał:
Hmm bo nie wiem czy wiesz ts był zrobiony tak jak jest teraz z tego powodu że Ving nie chciał usuwać tego zaklęcia, a nie było skryptu (tzn nikt nie znalazł ze działał by obszarowo)
Co nie uległo zmianie. Skrypty, o których mówicie, że znaleźliście Ving już wtedy oglądał. One paraliżują gracza albo go unieruchamiają jak w cutscence i zamrażają animację. Jeśli był zbuffowany, to normalnie w trakcie tego'zatrzymania czasu' zejdą mu buffy. Więc żaden z wynienionych przez Was skryptów nie jest taki, jak Ving chciał.
sejfit napisał:
więc żeby go ograniczyć ale nie likwidować zostało wprowadzone to że zabiera on 50%hp więc jeśli nie będzie już problemu z tym że blokuje cały serwer i mag będzie blokował tylko lokacje lub najbliższe otoczenie wokół siebie. Nie ma sensu dalej trzymać obniżenia hp. Co idzie za tym dalej?? Powinieneś wiedzieć Wink
Chyba że to nie zostanie zlikwidowane.
Wszystko racja - gdyby rzeczywiście znalazło się obejście dla Zatrzymania Czasu, to owszem, niepotrzebne byłoby ranienie maga przy rzuceniu tego zaklęcia. Ale się nie znalazło.
Enzo napisał:
No to skoro już wszystko mamy ustalone, to niech jeszcze admin wypowie się o wprowadzeniu odpowiedniego skryptu
W związku z tym, że nic nie jest ustalone Ving pewnie się nie wypowie do czasu, aż tu zajrzy, co może potrwać do 13 lutego.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Sob 15:13, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Sob 15:38, 02 Lut 2008    Temat postu:

Zmiana TS wcale nie musi za sobą pociągać obniżania hp maga. Właśnie dlatego że to czar bardzo silny ( w czasie zatrzymania można rzucić 2 inne, już nie wspominając o wersji d&d TS 1k4+1 rundy Twisted Evil ). Dla postaci nie mającej odporności na dmg magiczne to -240hp ze zmaksymalizowanego izaaka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Sob 23:16, 02 Lut 2008    Temat postu:

Justyna napisał:
Co nie uległo zmianie. Skrypty, o których mówicie, że znaleźliście Ving już wtedy oglądał. One paraliżują gracza albo go unieruchamiają jak w cutscence i zamrażają animację. Jeśli był zbuffowany, to normalnie w trakcie tego'zatrzymania czasu' zejdą mu buffy. Więc żaden z wynienionych przez Was skryptów nie jest taki, jak Ving chciał.

Taka ciekawostka - czy ktoś byłby tak naiwny, aby rzucać 6 TS-ów, aby pozbawić gracza buffów? Obliczmy prawdopodobieństwo - 6TS-ów to 6*9=54 sekundy. Boskie względy (czy jak się to zwało) trzyma 10*6 = 60 sekund. To jest duże prawdopodobieństwo (0,9), że w tym czasie spadną boskie względy. Ale taki kapłan nie jest gÓpi i nie trzyma tylko jednych boskich względów. Jak grałem kapciem, to miałem ich koło 5. Tym samym, mamy 5*10*6=300. Za mało (0,1Cool, by mówić "buffy schodzą podczas ts-a".
A reszta buffów (niekapłańskich) jest długotrwała, dlatego nie ma co rozważać innych przypadków.
Argument przeciw ts-owi obszarowemu za słaby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 21:28, 03 Lut 2008    Temat postu:

Nie wiem. Dla Vinga wydawał się wystarczająco mocny, le jak chcesz możesz probować go przekonywać. Problem ze mną jest taki, że mnie łatwo przekonać. Powiedz co napisać, a ja to napiszę i załączę do modułu. Była prośba o składniki, była prośba o wiarę, Justyna usiadła i napisała.

Takie skrypty Ts jaki podajecie są sposobem na obejście TS dokładnie takiej jakości, jakie sama bym napisała. Ving (tak mi się wydaje, choć mogę się mylić) na Wasze szczęście mierzy wyżej, niż w takie rozwiązania, dlatego prędzej pozbędzie się TS całkowicie niż zaimplementuje któryś ze wskazanych skryptów. Chcę tylko powiedzieć, że ja zostawiłabym to wszystko tak jak jest a powodem byłoby tylko i wyłącznie zachowanie klimatu tego zaklęcia, które nazywa się Zatrzymanie Czasu, a nie Grupowy Paraliż. Ale ja to ja i moje powody są dziwne.

Powyższe to tylko moja opinia. Niezależnie od tego możecie przekonywać Vinga, bo ta decyzja leży tylko i wyłącznie w jego kompetencjach. Po prostu czytałam jego wypowiedzi i wydaje mi się, że jego zdanie w tej sprawie było dość jasne. Staram się oszczędzić Wam rozczarowań.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRUMEX
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Antananarywy

PostWysłany: Pon 8:05, 04 Lut 2008    Temat postu:

Wpadłem na genialny pomysł! Może uodpornić graczy na TS ? Wtedy nikt by sie nie denerwował. Co Wy na to ? Twisted Evil Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pon 11:12, 04 Lut 2008    Temat postu:

To nie jest grupowy paraliż, nawet jeśli nie zatrzymuje się czas działania czarów to są to 3 sec, pół rundy lub 1/12 tury jak kto woli ( nawet nie zauważyłem że cos jest nie tak Razz ). Czy faktycznie to taki problem? Mag Ts-ami i tak nie przeczeka czarów przeciwnika, bo ma ich za mało ( z resztą najlepej mu je ograniczyć do 2-3 razy dzienne i zostawić -50% hp, bo to czar potężny, nawet za potężny mimo że osłabiony wzglledem pierwowzoru Twisted Evil ).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Pon 11:13, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 11:21, 04 Lut 2008    Temat postu:

No cóż to jest potężny czar, ale fakt faktem mag powinien być potężny. Bo w końcu zawsze tak było i tak został stworzony. Co nie zmienia faktu że potężny to on jest. Ale jak go woj zastanie bez bufów to jest właściwie na jedno powalenie, bo pewnie wstać już nie zdąży Laughing
A mag i tak jest już mocno ograniczony na tym serwerze. Przeważnie te najsilniejsze czary są bez skuteczne. Takim hell balem to można szaleć na sladach zielonych bo Gnole już co najwyżej się poprzewracają Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 11:34, 04 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eTime, OBJECT_SELF, 9.0);


To jest jedna jedyna linijka w skrypcie zaklęcia Time Stop która sprawia, że czar faktycznie działa. Linijkę tę można przetłłumaczyć dosłownie - Dodaj efekt Zatrzymania czasu trwający 9 sekund do rzucającego.

W miejsce rzucającego w tej linijce nie można wstawić grupy istot (np wszystkich graczy), sam efekt to też gotowy obiekt, którego nie sposób nam zmieniać, powoduje, że istota, której go nadano może się poruszać, w wszystko inne zamiera a do tego przestaje być naliczany czas gry. Jedyne, co można tu zmienić, to czas trwania zaklęcia, ale to w sumie niewiele zmieni.

Dodawanie tego efektu po rzuceniu czaru do każdego gracza osobno spowoduje, że nikt nie będzie mógł się ruszyć, więc odpada.

MG nie są objęci działaniem ego zaklęcia. Próbowałam ustalić, czy da się takim czymś objąć też graczy, ale nic z tego. Efekt jest hardcoded...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Higan
Gość w Maleear



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Łodzi

PostWysłany: Wto 9:50, 10 Cze 2008    Temat postu:

Proponuję całkowite usunięcie zatrzymania czasu na serwerze, zamiast zbędnych kombinacji i łamania sobie głowy nad skryptami. Dlaczego? z 3 powodów

1-TSa używa się tylko w pvp - każdy magik który twierdzi inaczej poprostu nie umie grać, serwer jest skonstruowany tak, że żadne zatrzymywanie czasu z mobami nie pomoże Twisted Evil słabe i tak się leje, silnym te 9 s nie robi różnicy. A w pvp czarodziej nie ma szans z żadną praktycznie walczącą postacią, to tez wynika z serwera (osłabione czary, pochłaniacze pocisków, brak smoczych kapci, brak pasów, itd) nie wiem jak się to ma do czarownika

2-bez zatrzymania czasu nikomu korona z główki nie spadnie, czar jest ewidentnie przegięty, i powinien być raczej w epickich czarach niż w 9 kręgu

3- magiem i tak gra się łatwo, lekko i przyjemnie, jak ktoś ma choć trochę pojęcia to na serwerze stawia się 2-3 bossów (może jeszcze o jakimś nie wiem), zatrzymanie czasu nic tu nie zmienia

Co wy na takie postawienie sprawy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin