Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Różne usprawnienia

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskal1991
Gość w Maleear



Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:14, 02 Lip 2007    Temat postu: Różne usprawnienia

Ostatnio trochę gracze narzekali na sytuację związaną z kradzieżą. Ja w sumie mam tylko postacie na 13 i 4 lvlu i wiele nie stracę jak mnie okradną Wink Miałem trochę zabawy na innych serwerach i chciałem zaprezentować kilka propozucji:
Kradzież
Można okraść gracza 2 razy na 15 minut. Gdy zrobimy to trzeci raz jakaś poważna kara cielesna(np. krzywda na łotrzyka)
Można okraść trupa do 3 razy na 5 minut, za czwartym znowu jakaś kara
To powinno ustabilizować sytuację w sprawie kradzieży
NTK
St będzie zależne od:
Poziom wojownika+modyfikator siły/2
Wtedy nie będziemy osiągać ST 50 Razz, ale trudniej zabić natychmiastowo
Czary magów:
Wielkie zniszczenie. Dmg tego zaklęcia będzie równa podstawowe 10k8 + 3 na poziom czarodzieja (czyli max.200)
Prawdziwe widzenie:
Zwiększyć spostrzegawczość do 30-40 i zobaczenie niewidzialnego.
Czary kapłanów:
Krzywda. Czar ten moze zadać/wyleczyć max 500 hp. Jeżeli posiada kapłan strefę śmierci mg zwiększa się do 750 hp.
Uzdrowienie/Grupowe Udzrowienie. Czar leczy/zadaje max 500 hp. Jeżeli posiada kapłan sferę leczenia dmg zwiększa się do 750 hp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:21, 02 Lip 2007    Temat postu:

no no jak sie czyta to brzmi rozsadnie.....


ze tak powiem: wilk syty i owca cala!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Pią 12:01, 06 Lip 2007    Temat postu:

Ok wszystko git ale co do NTK to nawet jak nie będziesz miał ST 50 to dużo ono się nie zmniejszy. Mianowicie zaczną się tworzyć postki typu Woj/MB/Lotr na sejmitarki (na przykład) z moich obliczen taka postac wyciągnie nawet 44 ST przy szansie na krytyka 10-20 Very Happy ... no to chyba mowi samo za siebie. Nie ma na tym serwku duzo postaci co by przechodzily te rzuty Wink Co do krzywdy ja już proponowałem żeby zrobić tak jak jest teraz z uzdrowieniem, że zadaje / leczy jakąś tam liczbe hp na poziom rzucającego.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskal1991
Gość w Maleear



Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:58, 06 Lip 2007    Temat postu:

Może w sumie racja co do tego NTK... A reszta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Sob 7:06, 07 Lip 2007    Temat postu:

Reszta jest spoko tylko ze z tą krzywdą zrobiłbym po mojemu Wink zeby zadawala obrażenie w stosunku do lvlu rzucającego Very Happy no i oczywiscie nie przesadzałbym z ST tego czaru tak że zdarzałoby się ze nie wejdzie w przeciwnika i wtedy sie odbija tak jak jest teraz. (I tu czekam na Vinga aż wróci i się wypowie na ten temat)
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskal1991
Gość w Maleear



Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:47, 07 Lip 2007    Temat postu:

A moze...
Krzywda:
a)Jeśli gracz posiada sferę śmierci zadaje 20*poziom rzucajacego
b)Normalnie 15*poziom rzucającego
c)druidzi mają 17*poziom rzucającego
Uzdrowienie(dla trupów):
Podobnie jak krzywda
Grupowe uzdrowienie(dla trupów):
a)Gracz posiadający sferę leczenia zadaje 15*poziom rzucajacego (biorąc pod uwagę, ze kapłan moze ściagnąć całe tłumy wrogów to i tak dużo)
b)Normalnie 10*poziom rzucajacego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 21:28, 07 Lip 2007    Temat postu:

No nie wiem, zy Ving się zgodzi na stałe obrażenia od Uzdrowienia i Grupowego Smile Teraz jest tak, że Uzdrowienie i grupowe uzdrowienie zadają tyle samo, a jest to poziom rzucającego K8 (i.e. 25cio poziomowy kapłan zadaje 25K8 obrażeń, co daje przedział 25-200 obrażeń z rozkładem gaussa i wartością oczekiwaną w punkcie 112,5).
Podoba mi się za to bardzo pomysł, żeby kapłan ze sfery leczenia miał bonus do obrażeń - sama gram taką kapłanką (postać nieprzemyślana). Byłby to chyba pierwszy raz, żeby spotkał mnie osobiście jakiś bonus za to, że tę sferę wybrałam Smile
Za to nie podba mi się pomysł symetrii Uzdrowienia i Krzywdy - Uzdrowienie zadaje mniej obrażeń, ale nie rozumiem dlaczego miałoby leczyć słabiej. Mnie tam się podoba, że mogę komuś pomóc jednym zaklęciem, a nie muszę czekać na sześć/siedem animacji leczenie poważnych ran, żeby osiągnąć ten sam efekt. Jak dla mnie to zbędna komplikacja, która spowoduje tylko, że będę częściej odpoczywać, a to wcale nie uatrakcyjni gry. I tak już nudne jest zdobywanie pieniędzy.

Co zaś tyczy się kradzieży, to owszem, zaproponowane rozwiązanie uleczyłoby sytuację, ale znów w sposób sztuczny. Że niby bogowie karzą tego złodzieja krzywdą? "Nie kradnij, bo Cię pokręci!"
Nie, nie mam kontrpomysłu. Liczę jednak na Waszą pomysłowość w wymyślaniu w miarę klimatycznego sposobu karania złodzieji.

Dobra, mam kontrpomysł, ale pracochłonny: Przy teście kradzieży oprócz testu spostrzegawczości okradanego dodatkowo robi się test spostrzegawczości strażnika. Jeśli się uda, pojawia się strażnik i każe płacić grzywnę, a jeśli nie ma się kasy, to przenosi do więzienia. Przy każdej próbie kradzieży ta spostrzegawczość strażnika rośnie, do tego stopnia, że po trzech, czterech próbach kradzież się nie uda. Ten sam efekt, klimatyczniej. Problem w tym, że żeby to było naprawdę mądre, trzebaby zrobić kilku strażników i kilka lokacji typu 'więzienie' w miastach. A w dziczy zamiast strażników Elfich łowców (takich jak w Maleear) albo inych przygodnych praworządnych postaci. Do zrobienia (wiem nawet, jak to zrobić) ale to duuuużo pracy. Na którą nie mam czasu, bo zaraz idę do pracy, a jutro będę spaaać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin