Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

rubiny drakolisza i sprawa przepływu do miasta drowów
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
semitar
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:57, 18 Sie 2007    Temat postu: rubiny drakolisza i sprawa przepływu do miasta drowów

od kąd rubiny tylko drakolisza przenoszą do miasta drowów uważam ze gracze z dobrym charakterem duzo tracą... 50k za jedno przejscie to nie jest zbyt mało szczególnie ze często sie tam podróżuje.
Ving tłumaczyłeś ze zli nie płacą bo duzo ludzi ma "zniszczenie zła"...
jakoś to mnie nie przekonuje co z tego ze mało ludzi bierze "zniszczenie dobra" ..przecież to nie jest sprawa serwera tylko graczy co sobie biorą..to jak zrobie z 5 postaci ze zniszczeniem dobra to wtedy w zamian za to nie będę płacił za przepłyniecie do drowów..?jeżeli tak pozostanie...i kazdy dobry będzie musiał płacić to mam wrażenie ze w niedługim czasie każdy będzie miał zły charakter by sie uchronić przed traceniem złota wogóle to już sie to zaczyna zauważ ze doświadczeni gracze mają właśnie zły charakter...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:29, 18 Sie 2007    Temat postu:

To zrobie pare obszarów do xpienia z palami uzywajacymi Porażenia Zła Razz A tak serio, Ci dobrzy beda mieli inne benefity, aaale to z czasem, wszystko po kolei Razz wiem ze powoli to idzie ale nic ni eporadze na swoje lenistwo i ciągłe myśli o egzaminach we wrześniu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kebur
Obywatel Acheron



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 13:53, 18 Sie 2007    Temat postu:

A;e też chodzi o klimat ;p
Akurat miasto, gdzie się wchodzi i płaci się 50k to nie jest strasznie zły pomysł, dobrze, że w ogóe się tam da wejść innym charakterem niż zły ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szaka
Gość w Maleear



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:11, 18 Sie 2007    Temat postu:

Blagam nie pisz o klimacie na serwerze ala diablo. Tu to można rozmawiać tylko o sprawach tkto kogo da rade pokonac. 90% postaci ma nieklimatyczne buildy a ty tu o jakimś klimacie gadasz heh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 18:27, 18 Sie 2007    Temat postu:

Drogi Szaka.
Pozwól, że zasugeruję Ci zgłębienie sensu takiego zdania:
DIABLO MA KLIMAT.

Jeśli twierdzisz inaczej, to włącz tę grę jeszcze raz, obejrzyj intro, przesłuchaj te pięć kawałków muzycznych które tworzą soundtrack tej gry i spójrz na grafikę i arty. BLIZZARD nie wydał megahitu bez smaku i klimatu, wręcz przeciwnie.

Tutaj, na LotD, klimat jest inny ale nadal można go wspierać tak jak to czyni Keb i nasz kochany admin. Miasto Drowów to miasto mrocznych elfów, istot zepsutych i mających moralność pająka. Tak jak napisał Keb - normalnie by nie wpuszczały do siebie powierzchniowców, ale jak myślę nastały dla nich złe czasy i Matrona Miasta Plugawego Oszczerstwa zarządziła, że wpuszczani będą wszyscy rivvile, ale za opłatą. To, że źli potrafią się od opłaty wyłgać to inna sprawa.

Klimat to jest to, co nadaje tej grze sens (jak dla mnie).

Pozdrówaka Szaka i inni

Justaa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Sob 20:24, 18 Sie 2007    Temat postu:

Brawo wyczerpująca odpowiedź. 6+ dla tej pani Very Happy nie pozostake mi nic innego jak tylko przylączyć się do tej wypowiedzi, ponieważ zgadzam się z nią w 100%.
To, że na serwerze każdy chce być silniejszy od innych to jest jedna sprawa ale to nie znaczy, że wszedzie gdzie się pójdzie ma być nieklimatycznie. A miasto drowow jest pod tym względem chyba najlepsza lokacją na serwie, chociaż te 50 k za wjazd to mimo wszystko lekka przesada rozumiem placic ale troszke mniej Wink
Ps. Brakuje mi tam tylko jaskin z obserwatorami bedących praktycznie integralną częścią podmroku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:31, 18 Sie 2007    Temat postu:

Bobi Wan Kenobi napisał:
Ps. Brakuje mi tam tylko jaskin z obserwatorami bedących praktycznie integralną częścią podmroku.


A myślisz że m.in. dokąd bedzie prowadziło Południowe Rozwidlenie? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szaka
Gość w Maleear



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:39, 18 Sie 2007    Temat postu:

Mialem na myśli odniesienie miasta złych i dostęp do tej miejscówki postaci o tym charakterze na tle typowo diablowatego klimatu serwera gdzie bij zabij to podstawa. Troche brak konsekwencji w takim rozumowaniu. Albo caly serwer i gracze zachowują klimat albo tylko tam gdzie akurat to pasuje i sobie wymyślono Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 6:46, 19 Sie 2007    Temat postu:

(robi się offtop... ale chyba przełkniecie)
Szaka, ale tutaj klimat jest mimo wszystko D&Ddowy. To że ludzie tworzą dziwne postacie?! Te postacie mieszczą się w mechanice gry, co znaczy, że są dobre. Admini dbają, żeby wszelakie przegięcia były w miarę zbalansowane.

D&D jako system to moim zdaniem pomyłka. ZAczynając od mechaniki w rosnącymi w kosmos HP, a kończąc na szczegółach klas - na przykład Paladyn jest podobno wzorowany na Rycerzu zakonnym. Tylko że do takowego ma się nijak zupełnie, z resztą cały system jest przeinaczeniem wszelkich mitów z całego świata - dostajemy to, co Amerykanie myślą, że jest prawdziwe.
Ale jest w D&D kilka elementów nowych,które nie są skopiowane z mitologii i prawdziwej historii, tylko całkiem nowe. U jednym z takich elementów jest Podmrok, który jest jedną z tych dobrych rzeczy w Forgotten Realms. Podmrok jest piękny zwyczajnie. I robienie miasta w Podmroku, które działa na dokładnie takich samych zasadach jak miasta rivvilów to bzdura. Do niech to nie będzie miasto w Podmroku. To przeróbcie je na miasto podziewmnych jaszczurek i będzie dobrze. Podmrok to nie tylko podziemne miasta i mroczne elfy. To wyuzdanie, rządy matriarchalne, pycha jego mieszkańców i ich potęga i zdrada na każdym kroku oraz nienawiść co wszystkiego co dobre i naiwne. Bez tych elementów próżno pisać, że to co tam na serwerze stoi to jest Podmrok.

A wracając do Diablo - Nawet głupi HnS taki jak diablo miał niesamowity klimat. Uważasz Szaka, że lepiej by się grało, jakby obszary były puste, a w punktach oznaczonych flagami spawnowałyby się potwory? Pełen wyścig buildów?
Gra, już to na tym forum pisałam, to zawsze pewna symulacja. NWN ma za zadanie oddawać pewną rzeczywistość tak samo jak każda inna, najdurniejsza choćby gra. Jak zostawisz samą mechanikę, bez tej minimalnej fabularnej otoczki, to to już nie jest gra, tylko edytor postaci. Klikasz aż dostaniesz level, awansujesz, klikasz aż dostajesz level, awansujesz. Moim zdaniem bez sensu.
Dlatego elementy klimatyczne takie jak pobieranie opłaty w mieście drowów prze te złe i nikczemne istoty jest jak najbardziej uzasadnione.
Inna sprawa, że postacie na 40tym levelu powinny mieć możliwość przesmyknięcia się obok strażników na pokład statku. To też byłoby klimatyczne...

Myślę, że starczy tych offtopowych dywagacji. A co do Twojej wypowiedzi Szaka to z jednym muszę się zgodzić. W niektórych miejscach klimat jest budowany, a w innych zupełnie go brak. I myślę, że tak naprawdę w tym leży problem - trudno się zdecydopwać na 'pełną' klimatyczność, bo to mnóstwo dodatkowej pracy, która nie będzie miała tak wymiernych efektów jak te nieklimatyczne rzeczy...

pozdrówka

Justaa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alicja
Gość w Maleear



Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Nie 10:56, 19 Sie 2007    Temat postu:

Ja do Podmroku dodała bym też Miasto Gnomów i może jakąś tajną Organizację, która tam ma swoją siedzibę, może też Duargerów... ale niech Ving skupi się na razie na Egzaminach Wrześniowych, a po nich wpadną mu pomysły i będzie miał więcej czasu.
Hmm, a czy jest możliwe, dodanie Magicznego Płatnerza, coś na wzór, Azera z Vengradu? By np. dodać jakieś odp. do Zbroi, czy tarczy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Nie 15:55, 19 Sie 2007    Temat postu:

Do zbroi można dodać odporności od żywiołów w kryjówce maga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:02, 19 Sie 2007    Temat postu:

Tak ale tak można tylko dodac odpornośc tylko raz, bo następne dodawanie nie ma sensu bo i tak nie zostanie ta odpornośc zwiekszona.

Pozdro i do zobaczenia na serwie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Nie 19:51, 19 Sie 2007    Temat postu:

Heh nie dziwmy sie ze nie zostaje zwiekszona bo co za sens by byl ulepszac wtedy bron od zywiolow jezeli kazdy by mial odpornosci na te zywioly w granicach 20??wtedy gra wojem tracila by sens zupelnie a i mag by takiemu o polowe mniej dmg-u robil. Odp na zywioly jest jakie jest i moim zdaniem jest dobre wiecej nie potrzeba chyba ze azer zacznie dawac zywioly 4k12 Very Happy ale tak sie raczej nie stanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:45, 20 Sie 2007    Temat postu:

Bobi Wan Kenobi napisał:
Heh nie dziwmy sie ze nie zostaje zwiekszona bo co za sens by byl ulepszac wtedy bron od zywiolow jezeli kazdy by mial odpornosci na te zywioly w granicach 20??wtedy gra wojem tracila by sens zupelnie a i mag by takiemu o polowe mniej dmg-u robil. Odp na zywioly jest jakie jest i moim zdaniem jest dobre wiecej nie potrzeba chyba ze azer zacznie dawac zywioly 4k12 Very Happy ale tak sie raczej nie stanie


NA PEWNO sie tak nie stanie... i tak przesadziłem z tym co zrobiłem :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
semitar
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:30, 20 Sie 2007    Temat postu:

a tak apropo klimatu i ze zły nie płaci no to ok..a czemu niby perswazja nie może pomóc dobremu przejść przez ten test bycia "złym"... ja chce sie wyłgać używając moje perswazji i charyzmy barda? czemu nie mogę tego zrobić;p skąd ten zepsuty drow wie ze ja akurat kłamie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin