Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyłączenie GnaG w miastach
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Kacak
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:59, 21 Gru 2007    Temat postu: Wyłączenie GnaG w miastach

Jest pomysł zrobieniu aby w miastach, światyniach i komnacie teleportacyjnej wyłączone GnaG, przez co nie będzie można na tych obszarach okradać graczy ani zabijać, co stanowi pewną ochronę przed złodziejami natomiast minusem będzie iż złodzieje będą mogli się w mieście schronić.
Co o tym sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pią 15:57, 21 Gru 2007    Temat postu:

Jestem na nie. Złodzieje są takim dobrodziejstwem, że okradają dupków, co zostawiają se postacie na noc, aby zarabiać. Tak, jakby nie mogli odblokować bibliotekarza balorem, albo zarabiać 12k na minutę jednocześnie błądząc po serwerze. Nie umieją? Ich pech. Ja po tygodniu gry takie rzeczy wyczaiłem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Galernik
Gość w Maleear



Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:14, 21 Gru 2007    Temat postu:

Zdecydowanie na nie.Temat był i sie już przewijał nie raz są sposoby by sie chronic.Powstaja gildie mozesz placic im lub innym garczom za zabicie złodzieja co cie napastuje.Jedyny problem widze w tym że zabity złodziej natychmiast wychodzi z serwa i tu jestem zatym by scierwo jego leżało jakis czas.
Elerian ciekawe okresleni ja bym nim nazwał osoby co w czasie granie sporej ilosci graczy pisza sobie zwoje zaczymania czasu.A skoro ktos zostawia postac samotnie liczy sie ze moze byc okradany.I brawa ze jestes taki czajacy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Sinthael
Skrypter



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leuthilspar

PostWysłany: Pią 18:56, 21 Gru 2007    Temat postu:

Jestem na nie z tego względu, że byłoby za łatwo. I tak ten komu najbardziej zależy na swoim ekwipunku może go uchronić przed kradzieżą na wiele sposobów.

Poza tym byłoby to cofnięcie się w rozwoju serwera, bo chyba ciągle dąży się do tego, żeby było jak najbardziej realistycznie. Jeśli już to można zablokować GnaG w świątyniach, ale w miastach nie ma najmniejszego sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
[DA] Nazghyl
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dark Avengers Valley

PostWysłany: Pią 19:27, 21 Gru 2007    Temat postu:

Nie.
To jest bez sensu.
Głupotą jest moim zdaniem blokowania PvP w miastach. Czemu? Przede wszystkim fabuła, przecież złodzieje kradną głównie w miastach Razz To by odebrało im pracę. Oczywiscie wielu bedzie na tak, ponieważ w ostatnich dniach była '' zadyma '' z czterema złodziejami...
Ogólnie pomysł do bani Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
skaybay
Skrypter



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

PostWysłany: Pią 19:30, 21 Gru 2007    Temat postu:

PvP w miastach tak, w świątyniach nie. To jest moje zdanie.
Swoją drogą PvP nie trzeba wyłączać, wystarczy że kapłan zauważy akt kradzieży lub ataku, i puści Implozje gdzie trzeba Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pią 22:06, 21 Gru 2007    Temat postu:

Świetny plan , złodzieje zaczną się w tłumie chować by zabrać ze sobą innych w zaświaty Twisted Evil Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
skaybay
Skrypter



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

PostWysłany: Pią 22:17, 21 Gru 2007    Temat postu:

To przykład był Razz
Ale paraliż czy zamiana w kamien na X czasu jest lepsza, racja ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Nasz kochany Sugrin^^
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z tąd ;p

PostWysłany: Sob 12:56, 22 Gru 2007    Temat postu:

Jak złodzieje się zaczną chować w tłumie i kapeć zabijając implozją ich i przy okazji paru innych to nie bedzie miał raczej problemu wskrzesić potem tych paru innych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 14:00, 22 Gru 2007    Temat postu:

Nie wiecie, o czym mówicie - nie ma takiej możliwości, żeby kapłan zareagował na okradanie gracza. Nic nie będzie nigdy reagować na okradanie gracz, ponieważ edytor nie przewiduje takiego zdarzenia. Jeżeli macie propozycję innowacji systemu kradzieży na module i zawiera ona wyrażenia "...za każdym razem, jak ktoś okradnie gracza..." to niestety, muszę zmartwić, nie da się tego wprowadzić w życie. Każdy obiekt w grze ma zdarzenie OnDisturbed i wstawiony tam skrypt może działać przy kradzieży, ale niestety, nie można wstawiać skryptu w zdarzenia dotyczące gracza - jego obiektu nie ma z module podczas edycji. Gracze pojawiają się dopiero w grze. Nie da się kontrolować zdarzeń z nimi związanych w taki sam sposób jak innych stworzeń. I tyle.

Więc, wracając do tematu - kapłan nie ustrzeli złodzieja, który okradła gracza, choć ustrzeliłby, gdyby gracz (lub cokolwiek) okradło NPC, potwora czy skrzynkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Sob 14:48, 22 Gru 2007    Temat postu:

Nieprawda droga Justyno, z KC wiem że straż miejska ( lub ogólnie npc ) może reagować na takie zachowania, wystarczy odpowiedni skrypt Razz, jak zareaguje to też kwestia do "uzgodnienia".

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Sob 14:50, 22 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 15:25, 22 Gru 2007    Temat postu:

Witia, na KC straż reaguje, kiedy gracz okrada NPC. Albo reaguje kiedy gracz ma kradziony Item. Ale nie na Zdarzenie okradzenia gracza, bo tego się nie da normalnie zrobić. No chyba, że zastąpić ekwipunek gracza niewidzialną skrzynią, którą ciągnie za sobą i która okradziona rzeczywiście zareaguje.

Dodano po minucie:

Z resztą, co ja tam wiem. Ja nie mam pomysłu, jak zasymulować OnDisturbed na graczu, Ving tez próbował coś wymyslić ale jak widać, na module nic nie ma. Gdyby to było proste, już dawno byłoby napisane i do ściągnięcia, a już na pewno Ving by na to wpadł.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Sob 15:30, 22 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Wilczur
Gość w Maleear



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Sob 22:58, 22 Gru 2007    Temat postu:

Nie znam się na tym ani trochę, ale wiem że są jakieś skrypty, które reagują na graczy. Na przykład można zrobić że w mieście nie można nosić broni w ręku, tylko ekwipunku,albo bic sie z innym graczem przy strażniku, to i może można zrobić takie coś że nie może gracz gracza okradać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Sob 23:34, 22 Gru 2007    Temat postu:

nie da rady? Jak to? Jeżeli istnieje funkcja OnDisturbed na graczu, jeżeli można znaleźć najbliższego gracza obok naszego(GetNearestCreature, dla creature_type_player), który w danym momencie kradnie (GetCurrentAction, action_pickpocket), znajdziemy najbliszego kapłana (GetNearestObjectByTag), to jaki, kurde, problem jest ze stworzeniem tego skryptu?

Dodam, że OnDisturbed jest w szablonie skryptu OnUserDefined. Nie powinno być żadnego problemu ze skryptem, a że nie mam dwóch kompów do przetestowania tego, to zadanie składam w ręce administracji ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elerian dnia Nie 19:58, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Wprowadzić?
Tak
31%
 31%  [ 7 ]
Nie
68%
 68%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:45, 23 Gru 2007    Temat postu:

Elerian napisał:
nie da rady? Jak to? Jeżeli istnieje funkcja OnDisturbed na graczu, jeżeli można znaleźć najbliższego gracza obok naszego(GetNearestCreature, dla creature_type_player), który w danym momencie kradnie (GetCurrentAction, action_pickpocket), znajdziemy najbliszego kapłana (GetNearestObjectByTag), to jaki, kurde, problem jest ze stworzeniem tego skryptu?

Dodam, że OnDisturbed jest w szablonie skryptu OnUserDefined. Nie powinno być żadnego problemu ze skryptem, a że nie mam dwóch kompów do przetestowania tego, to zadanie składam w ręce administracji ;P


Wskaż mi miejsce w ktorym dodać ten skrypt. Będę wdzięczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin