Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System Magii Mistycznej (składniki)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Moduł
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 18:50, 13 Sty 2008    Temat postu: System Magii Mistycznej (składniki)

To jest bieżąca wersja składników z pominięciem składników znajdywalnych na bossach.

Odrzucanie
proste składniki:
    żelazne drewno
    czosnek

złożone:
    Mitryl (od krasnoludów w Vengrandzie)
    Mithrylowe Opiłki (u Płatnerza w Acheron z mitrylu)


Przywoływanie
proste:
    oko rakshasy (rakshasy)
    język slaada/białego slada (Slaady, Białe Slaady)

złożone
    Pomniejszy kamień sfer (z kamienia łotrzyków - Everil)


Poznanie
Proste
    kwarc
    diament

złożone:
    Soczewka prawdy ( diament, srebro-od krasnoluda, robi Płatnerz w Acheron )
    Diamentowy pył (z diamentów płatnerz w acheron)


Zaklinanie
proste
    kwiaty irgi (na krzewach Irgi)
    zarodniki błędnika (na grzybach Błednika)
    adamantyt (nie ma na serwie)
    mithril (krasnoludy w Vengrandzie)

złożone
    wywar z błędnika (druidzi, alchemik w Acheron)
    perfumy z Irgi (alchemik z acheron)
    Mózg ( mózg z siedziby ilithidów albo kupiony w podmroku od Ilithida-naukowca )


Wywoływanie
proste

    zimny kamień
    odwłok ognistego żuka
    ognisty opal
    ognisty agat
    rubin
    Papka z żuka Kappa

złożone:
    Wywar Kappa (z 10 porcji papki z żuków Kappa, uzdrowiciel z Maleear)
    Ognisty wywar (Rubin Drako, Jaja Bebilitha, 6 rubinów Robi: Alchemik z Acheron)


Ilzuje
Proste
    malachit
    pył faerie
    zielony kamień

złożony
    Lustrzany pył (sprzedawca magii w Maleear)


Nekromancja
proste

    ząb bodaka
    kieł banshee
    krew smoka
    serce bestii
    kłykcie szkieletu

złożone:
    kostny pył(do zrobienia z knykci u Płatnerza)
    grobowy pył (w świątyniach)
    głowy topielca (do kupienia w "Smiertenych klątwach")


Przemiany
proste
    skóra
    Aleksandryt
    topaz
    Gruba Skóra
    Ametyst

złożone:
    Jaja Kameleona
    Zmiennobarwne liście (w krzakach Irgi)


Do tego są jeszcze składniki Znajdywalne, które mają po około 250 rzuceń (przedmioty unikalne wypadające z bossów) oraz Fokusy (również wypadające z bossów) będące amuletami o różnych właściwościach i tej własności, że założone stają się niewyczerpanym składnikiem zaklęć jednej szkoły.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Nie 18:52, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Nie 19:01, 13 Sty 2008    Temat postu:

Borze gęsty, tylko dlaczego tak późno z tą informacją?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kedar29
Gość w Maleear



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z krainy wiecznych łowców

PostWysłany: Nie 19:08, 13 Sty 2008    Temat postu:

wstyd Justa.skladniki? no trudno ale opis powinien byc 1 a nie na odwrotnie
kedar szalony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:10, 13 Sty 2008    Temat postu:

Wiemy wiemy, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, następnym razem bedzie lepiej, choć nie sądzę aby był taki nastpeny raz.... nie planuje wiecej zmian tego typu. Za dużo zdrowia mnie to kosztuje -.- a dziś zobaczyłem pare nowych siwych nitek na mym zakutym łbie Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ving dnia Nie 19:11, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:11, 13 Sty 2008    Temat postu:

Jak widać najpierw było trzeba zbesztać i się do błagać żeby ktoś wpadł na taki nowatorski pomysł i objaśnił zasadę działania.

No ale muszę pochwalić pomyślane nie źle, jak nie zrobisz sobie zmiennego bądź druida z postacią smoka to nici z zabawy magiem, bo wojem nie dasz rady bosom, kapciem jest ryzyko, że Ci sie nagle wiara skończy i się nie uleczysz no a dla swojego maga tam pójdziesz zdobywać fokusy:D Wiec jeśli nie pasjonuje mnie jak 90% stałych bywalców tego serwera robienie postaci na zasadzie robie ją po to żeby tłuc drako i ustawiać sie w kolejce do saraha to mogę sobie takie bonusy odpuścić nie no genialne rozwiązanie:D Macie coraz bardziej "nowatorskie" pomysły, a Justyno zapomniałaś jeszcze o jednym, żeby zrobienie wywaru kosztowało ze 100k wtedy będzie to już takie dosłownie w klimacie tego serwera gdzie przepłyniecie się łajbą kosztuje 50k. Bo tu liczy się kasa, bo kolekcjonerzy maja po xx mln na koncie no i liczy sie jak tu was zniechęcić.

A tak jeszcze tylko dodam Ving, bo niestety mam pamięć do szczegółów i z tego co pamiętam jak na początku stawiałeś ten serwer i ludzie się skarżyli, że większość czarów jest nie skuteczna pow. że już bardziej magów ograniczać nie będziesz, jak widać nie można być co do tego pewnym, bo na aktualny stan rzeczy gra magiem czy kapłanem to strata czasu. A wojem częste śmierci. Jedyna uniwersalna klasa to zmienny jak na razie i wydaje mi się że właśnie tą klasą teraz zostanie zalany serwer, bo smokiem dasz rade samemu prawie wszędzie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sejfit dnia Nie 19:53, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejong
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku

PostWysłany: Nie 20:40, 13 Sty 2008    Temat postu:

Zrobcie reset wszytskiego - xp podzielcie przez 10 i 2 postacie na jedno konto Very Happy Wtedy jest zabawa z dodatkami co wprowadzacie. CNR skladniki i inne pierdu mirdu. Very Happy

edit : Mowie poważnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejong dnia Nie 20:41, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:50, 13 Sty 2008    Temat postu:

A ja mam jeszcze jeden ciekawy pomysłSmile Wiem, że jest nie do zrealizowania ale co szkodzi o nim napisać.

Postawcie alternatywny serwer tzn taki sam jak ten co jest jedyna zmianą jaka na nim będzie to to że nie będzie tam składników i wiary. Cała reszta niech zostanie taka jak na tym serwerze.

Ciekawe który serwer był by bardziej popularny??

Btw. Kejong niestety to co się właśnie dzieje na tym serwerze właśnie do takich akcji prowadzi;) Grałem na kilkunastu serwerach i po prostu na wszystkich przechodziła taka sama metamorfoza. Moim zdaniem to tylko kwestia czasu:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:50, 13 Sty 2008    Temat postu:

Oki jest ...ale to nie zmienia faktu ze jak patrze na to liste to mam ciarki na skórze.
Ving coś mówił, że napisze jakie zmiany chce zrobić a my mamy sie wypowiedzieć.
Ja juz mam pewne zdanie na niektóre sprawy i mniej więcej tak to wygląda:

1. Wiara zostaje, jest trochę uciążliwa ale ogólnie może zostać. Może przydała by się 3 sek. krótsza modlitwa.
2. Składniki totalnie odpadają. Grywalność magiem ze składnikami jest bliska zeru i nie przynosi satysfakcji. Rzucanie, czarów magiem przynosi tyle satysfakcji co dobry krytyk woja:D

Mam własną wizje składników dla magów skoro to jucz jest nieuniknione. A mianowicie, wszystko będzie się opierało o mane. Wiem to trochę prostackie ale słuchajcie. Potrzebne będą 3 rodzaje many żółta, niebieska i czerwona. Każda na 3 kręgi czarów. Manę będzie przyrządzał mag w oparciu o już dodane składniki na serwie. I tak Postacie nie będą miały problemu ze zdobyciem składników. Różne składniki będą dodawały różne ilości many. Te dropione z zabitych nobów będą dawać więcej te zerwane bez wysiłku mniej.
Łatwo ocenić w którym miejscu nag zacznie używać czarów danego kręgu więc od konkretnych lokacji będą dodawane składniki do tworzenie innych rodzajów many. Tak więc na pająkach będzie można spotkać składniki do czeronej many a na szczurach do żółtej.
Mana może być zbierana w pojemniki które magowie dostana na starcie, a których nie będzie można ukraść

Myślę, że ta propozycja jest opcjonalna bo łączy rpg i h&s, grywalnośc się poprawi i gracz nie będzie sie musiał zastanawiać co gdzie i jak. Po prostu będzie wiedział, że do lokacji bandytów może znaleźć składniki do takiej a nie innej many.

Rozważcie to i napiszcie co o tym sadzicie.

Edit:

Ps. oczywiści wolałbym nie żeby składników nie było. Dzisiaj mi sie tak super grało ....ahh


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Pon 0:06, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:52, 14 Sty 2008    Temat postu:

Pomysł dobry i milszy do grania niż 105 różnych rzeczy.
Tylko jeszcze żeby te pojemniki miały jakąś odpowiednia pojemność, a nie np pozwalały na rzucenie 20czarów i end. Bo to tak samo jak by wojownik mógł machnąć 20 razy mieczem a potem dostał kolki Very Happy

A z drugiej strony to jakoś nie widzę maga walczącego ze szczurami fakt one maja po 1hp ale na dobrą sprawę jak taki mag na starcie ma od 4do7hp jak mu zabiją chowańca i raz trafią to zgon. Więc nawet z tym może być problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lino
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}

PostWysłany: Pon 13:16, 14 Sty 2008    Temat postu:

Składniki niech zostaną tak jak są.
Tylko niech dojdzie większa ich ilość i będą łatwiejsza do zdobycia Razz
I jakieś rubinki w sklepach Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 13:37, 14 Sty 2008    Temat postu:

Tylko niech chociaż ceny będą jakieś sensowne, jeśli już by tak miało być, bo kolorowanka skupuje szafir za 200 złota?? a za jeden szafir chce 1k:|

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Pon 16:01, 14 Sty 2008    Temat postu:

Lino napisał:
Tylko niech dojdzie większa ich ilość i będą łatwiejsza do zdobycia Razz

Dokładnie tak Very Happy Żuczki są spoko Cool

Jest przynajmniej jeden sklepikarz, który ma lepsze ceny niż kolorowanka Very Happy (kiedyś jeszcze kapłan w Tiroch...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:15, 14 Sty 2008    Temat postu:

Myślę o dość dużych pojemnikach! Wysiłek jaki włoży mag będzie praktycznie ograniczony jego zdolnościa do bezsensownego patrzenia w monitor:D

Mag zamieniał by składniki, przy stołach alchemicznych w większych miastach, co powodowało by pewne ryzyko związane z złym wyliczeniem many. Było by to trochę tak nudne jak modlenie ale coś za cośVery Happy

Jestem ciekawy co na to Ving i Justyna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 18:50, 14 Sty 2008    Temat postu:

Od restartu składniki będą miały większą pojemność. Pozostała część systemu pozostanie bez zmian. Składniki zebrane przed restartem niestety będą miały nie zmienioną pojemność.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:58, 14 Sty 2008    Temat postu:

Na silę próbujecie nas uszczęśliwić. Bez sensu, nawet nie skomentowałaś pomysłu...słabe mocne strony. Taki monolog jaki tu odstawiam, jest bez sensu.
Jak widzisz moja propozycje nawet sejf jest w stanie zaakceptować.

Te wasze składniki po prostu nie pasują do tego serwera...za bardzo kombinujecie i to jest problem. Prostota jest najlepsza....

Lino nie ma głosu i wszyscy wiemy dlaczego!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Moduł Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 1 z 9

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin