Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System Zaklinania - Uwagi

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Moduł
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 14:32, 04 Lut 2008    Temat postu: System Zaklinania - Uwagi

Temat założony dla graczy testujących nowe czary, umiejki i atuty.
Moduł testowy do ściągnięcia tutaj:

http://www.chomikuj.pl/novigrad.rar/LotD/test+mod*2bhaki.rar

Uwagi na temat tego modułu z innych postów:
Justyna napisał:
Pod powyższym adresem jest moduł testowy z tym, co juz działa w systemie. nie jest tego wiele. Hak do folderu hak, tlk do tlk.

Dodano tam zaklęcia dwa, umiejki do zaklinania oraz atuty z tymi umiejkami związane. Zaklęcia zaklinające w testowym module nie wymagają dodatkowego składnika zaklinającego. W prawdziwej grze żeby zakląć przedmiot potrzebne będzie zebranie jakiegoś przedmiotu, na przykład rudy rzadkiego metalu, by zakląć broń coraz lepiej. Pierwsze zaklinania będą mało wymagające, zaklęcie +5 będzie wymagało wyprawy na bossa, podobnie z innymi zaklęciami, będą wymagała składnika dodatkowego, aby dało się zakląć przedmiot.

W module testowym zaklęcia nie mają ograniczenia na poziom. Wszystkie zaklęcia będą pozwalały zaklinać przedmioty do pewnego limitu zależnego od poziomu rzucającego. Teraz tego nie ma, ale w prawdziwej grze zaklęcie dodające premię na ulepszenie do broni nie pozwoli na przykład czwartolevelowemu magowi stworzyć broni +5.

Justyna napisał:
Aha, http://www.chomikuj.pl/novigrad.rar/LotD/test+mod*2bhaki.rar jest testowy moduł z dwoma działającymi jak na razie zaklęciami, dodatkowymi umiejętnościami i atutami. jeśli macie czas, zajrzyjcie, pograjcie. Jeśli przed 13tym uda się dodać więcej dziłających zaklęć, to będziecie także mieli możliwość protestować. Zaklęcia zamieszczone w tym testowym module póki co nie mają limitu stopnia zaklinania na poziom ani nie eymagają dodatkowego itemu do rzucenia, na serwerze będą wymagały dodatkowego itemu, będzei też limit - mag nie będzie mógł na pierwszy poziomie zakląć sobie broni do +3. W teście może. Te zaklęcia poza dodatkami nie zmienią się w swoich możliwościach raczej, jedynie jakieś szczegóły techniczne mogą ulec zmianie.
Ponieważ podczas testów wyszło kilka pytań, od razu odpowiem, że ST zaklinania wyświetlany podczas rzucania zaklęcia jest inny niż ten, który broń ma po zaklęciu. Będzie istniało dodatkowe zaklęcie ze szkoły Poznania "Oko Grindle'a" które umożliwi dokładną analizę przedmiotu pod kątem zaklinania, sprawdzi ST oraz poda magowi informacje na temat tego, jakimi zaklęciami został opatrzony przedmiot i ile jeszcze można z nim zrobić za pomocą magii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Pon 14:44, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:53, 04 Lut 2008    Temat postu:

A mi się mod nie chce odpalić z powodu braku jakiegoś pliku tekstowego:|
Tak wiem że zaraz się okaże, że jestem beton i o czymś zapomniałem ale tak tylko informuje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pon 16:15, 04 Lut 2008    Temat postu:

Sprawdź czy pliku tlk nie wpakowałeś do folderu hak oraz czy plik tkl został dodany do zestawu haków.

Plik z rozszerzeniem hak do folderu hak a z rozszerzeniem tlk do folderu tlk, oba są w archiwum sprawdziłem xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Pon 16:16, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:45, 04 Lut 2008    Temat postu:

Zobaczyłem już moduł.

Teleportacja działa prawie dobrze, jedyny mankament jaki znalazłem to nie przenoszenie chowańców razem z magiem. Normalnie teleporty przenoszą też chowańca.
Co do zaklinania broni to jakoś nie umiałem. Miałem wszystkie umiejętności i ten medalion na sobie ale on nie ma żadnych właściwości.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 18:59, 04 Lut 2008    Temat postu:

Spiesze z wyjaśnieniem - wystepuje pewien bug, któego w tej chwili nie możnemy naprawić a dotyczy wybierania Przedmiotów jako cel zaklęcia. Z jakiegoś powodu niezaleznie od ustawień w plikach 2da system nie chce uznać Przedmiotu za właściwy cel zaklęcia. W związku z tym jednym sposobem aby zakląć broń w tej chwili jest wzięcie do ręki zaklinanej broni i rzucenie zaklęcia NA SIEBIE.

Plik o rozszerzeniu .tlk musi zostać wrzucony do folderu o nazwie TLK, plik o rozszerzeniu .hak musi zostać wrzucony do folderu o nazwie HAK.

Mod TRZEBA zacząć całkowicie nową postacią ze względu na róznice w liście umiejętności tego modułu i standartowej gry. Możliwe jest, że nietóre stare postacie będą mogły grać na nowym module, ale często wystepują związane z tym błędy. Z całą pewnością postacie stworzone na ten moduł nie mogą grać na żadnym innym nie posiadającym dodatkowych trzech umiejętności. Na wejściu zostaną odrzucone, pojawi się też komunikat wyjaśniający, że postać posiada niedozwolone umiejętności. Aby test przebiegał bezbłędnie, stwórzcie nowa postać do testów. Polecam maga oraz barda, ewentualnie czarownika, lecz ten ostatni, jak zauważycie, nie posiada klasowych umiejętności zaklinających przedmioty.

Ten moduł jest testowy i to co w nim działa poprawnie można policzyć na palcach jednej dłoni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Pon 19:07, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:24, 04 Lut 2008    Temat postu:

No i już byłem i sprawdziłem.
Zaklinanie działa cacy, ogólnie bez straty mieczyka można buffnąć jedno ulepszenie na maksa. Czy to ogień do 2k12 czy +8 do premii. Teleporty też działają bez zarzutu. Nie ma co tworzycie niezły klimacik. Podobają mi się te teleporty!
Zastanawiam się tylko co będzie dalej, tzn. jak będą wyglądały te przedmioty które mają wspomóc zaklinanie.

Czary:
1. zmodyfikować tak czar celne uderzenie żeby można było rzucać na członków drużyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 23:35, 04 Lut 2008    Temat postu:

Proste, ale Ving prawdopodobnie uzna to za przegięcie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:57, 04 Lut 2008    Temat postu:

hmmm być może, ale można to ograniczyć

np. do postaci które są wojownikami i które aktualnie nie mają rzucone na siebie buffów kapłańskich dających premię do ataku. Wnioskując jak postać nie ma woja i jest nabffowana jak choinka czar nie wyjdzie lub nie będzie działał. Ha albo jeszcze lepiej, jak mag żuci taki buff na niepożądaną osobę efekt będzie odwrotny...pogorszenie premii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 9:01, 05 Lut 2008    Temat postu:

A to z kolei już jest skomplikowane i zasobożerne, za każdym razem jak ktoś to rzuci, to mu się aż gra zatrzyma, jak będę sprawdzała wszystkie efekty na graczu. Ewentualne ograniczenie takie byłoby jak w przypadku Większej Magicznej Broni,a szczerze, je da się obejść, więc wątpię w to, żeby Ving zaakceptował taki bonus dla magów. Ewentualnie możnaby zrobić podobne zaklęcie na wyższym poziomie które byłoby grupowe. Też na siebie, ale objęłoby działaniem kilka osób dookoła. Ale to też trzeba porozmawiać z Vingiem. Spisujcie te wszystkie pomysły na kartce, żeby gdzieś były zebrane Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:15, 05 Lut 2008    Temat postu:

Ale nie chodzi mi sprawdzanie wszystkich buffó. Będzie ich z 3 - 4 buffy. Tylko te najważniejsze u kapcia i może pala też. Bo grupowe dodatkowo da "choince" większą premie. A tu chodzi o wana woja, łucznika itp.

Edit:

Justyna próbowaliście już coś z zaklinaniem łuku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Pią 22:08, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Moduł Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin