Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kapłanek :D
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pią 17:07, 23 Cze 2006    Temat postu:

Łamanie klas nie ma wpływu na st na odparcie czaru; wynosi 10 + modyfikator cechy magicznej (int dla czarodzieja, charyzma dla czarownika i barda, reszta ma mądrość)+ lvl czaru + wartość z najsilniejszego talentu

lvl klasy czarującej ma tylko wpływ na przebicie odporności na magię mając magiczną penetrację epicką i 29 lvl maga ( do tego 10 białego misia i 1 mnicha) przebije się odpy mobów spokojnie problem ma się tylko z mnichami. Obrażenia po 25 lvl zmieniają się tylko dla opok oraz wpływaja na ilośc posisków dle izaaka, znaku ognia i ognistej strzały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gall
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:17, 23 Cze 2006    Temat postu:

To już tego mistrza bym wziął12lv , dla dodatkowych dwóch punktów do KP.
A postacie z uczniem czewronego smoka? czy te bonusy do siły przydają się do czegoś czarownikowi? jak sądzę co najwyżej podnoszą mu dyscyplinę. ale, czy powalenie nie jest atakiem z AB mniejszym o 4? to może wysoka KP chroni lepiej przed powaleniem niż tracenie atutów na podniesienie dyscypliny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pią 17:23, 23 Cze 2006    Temat postu:

Najlepsze jest jedno i drugie ^^ bo przy wysokich wartościach i tak liczy się szczęście w kości Razz jeśli twoja wartość kp lub dyscypliny jest większa niż ab przeciwnika +19 -4(kara za próbe powalania) to musi liczyć na 20 na kości.
CHoć mam wątpliwości czy to działa w wypadku dyscypliny przynajmniej jeśli chodzi o rozbrajanie bo mój krasnolud nigdy nie był rozbrojony jeszcze mimo nie jednej walki pvp a na serwie na którym gram to podstawowa taktyka. Możem mam poprostu szczęście ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacak
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:05, 25 Cze 2006    Temat postu:

Magowi powyzej 25 poziomu zwiększa się jedynie obrażenia za tarcze żywiołów i kwasową opoke mestila, obrażenia za lodową nawałnice i ilość płonących strzał, nic więcej.
A w tamtym moim kapłanie chodzi mi o możliwość rzucania zaklęć mistycznych, w żadnych z postaci które podaliście nie ma takiej możliwość ponieważ jedynie czarodziej połączony z bladym mistrzem daje możliwość na rzucanie czarów poziomu sumowanego obu tych klas. Faktycznie są słabe i którko trwają ale jednak, są czary które mają bardzo mało wspólnego z poziomem czarodzieja, a czary które krótko trwają można je jedynie przedłużyć o drugie tyle rzucając czar metamagiczny

Jeśli weźmie się 17 lvli kapłana i więcej w czarodzieja mozna rzucać zaklęciami 8 poziomu, mozna rzucać dzieki temu przedłużoną łapke z 6 i 7 poziomu, to wielkie uderzenie pioruna, a czar tęczowe kolory wogóle nie ma nic do czynienia z poziomem rzucającego(jedynie to nieszczęsne przebicie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gall
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:42, 25 Cze 2006    Temat postu:

A jakie konkretnie czary masz na mysli? bez któych postać nie może się obejść? Jakbyś wziął kapłana wojny i i dał max do upadania to miałbyś KP powyżej 90 i atak powyżej 70. Kapłan oszustwa daje ulepszoną niewidkę i do tego cały arsenał czarów kapłańskich z krzywda na czele.
Więc po co ci właściwie te ledwo działające czary?
Jeśli już to ew. bym był zainteresowany celnym uderzeniem, może dla tego warto by mieć 4 do KP mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mismael
Gość w Maleear



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:15, 14 Cze 2007    Temat postu:

Mój bulid to kapłan 16/ czarownik 14/ ucs 10. 70 kp bez problemów. Trafienie nie trochę małe tylko lekko ponad 50 ale 4 ataki/rundę. UL. kamienna skóra, opończa czarów, ul. niewidka, do tego kiepska tarza żywiołów, najmocniejsze ogniste kulki Very Happy, przebicie tez nie najlepsze ale to postać defensywna. Sfery kapcia to wojna i rośliny. Co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 17:22, 14 Cze 2007    Temat postu:

Czemu druga sfera to rośliny... co ona daje? (wybacz lenistwo, nie chce mi sie szperac za podrecznikiem, ani wlaczac nwna, zeby sprawdzic Razz)

Brak upadania, przy zakleciach czarownikach na golasa czy masz bez gestow?

Mestil + tarcza zywiolow + zbroja smierci - chociaz przy kp 70 pewnie raczej srednio przydatne Razz

Postać jak postac, z kaplanem wiec na pewno sobie radzi Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sywyn Munesh
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Marsa

PostWysłany: Czw 17:57, 14 Cze 2007    Temat postu:

Kacak ale jaką ty masz rase?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mismael
Gość w Maleear



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:14, 14 Cze 2007    Temat postu:

Druga sfera to rośliny dla korowej skóry +5 do kp. Czary bez gestów i upadanie na połowie. Nie wiem czy jak bym zrezygnował z usc na rzecz czarownika to miałbym epicką zbroję maga?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Nie 21:23, 09 Gru 2007    Temat postu:

To może ja zapodam swojego kapłana.
Arrow Kapłan29/woj6/łotr5
Rasa - Człowiek
Atrybuty początkowe/(końcowe)
Siła 16 (26)
Zręka 8
Kondycja 14
Inta 14
Mądrość 15 (22)
Charyzma 8
-------Atuty--------
Walka na oślep,powalenie,ul.broń,poszerzone zaklęcie,przedłużone zaklęcie,ul.TK,błyskawiczny reflex,mocna budowa,Epicka ul.broń,epicki reflex,żelazna skóra,epickie zdolności bojowe,wielka siła I,II,III,IV,V,wielka mądrość I,II. Domeny - Rośliny i Zwierzęta.
AB - ok62
KP - ok60


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Postacie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin