Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stróżowie Prawa - gildia nie będąca do końca gildią
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Śro 18:40, 27 Cze 2007    Temat postu:

Smokowi należy się widzenie każdej istoty. Zapraszam do lektury o smokach w d&d, są to bestie magiczne wyczulone na tyle że nie da się ich zaskoczyć ani podkraść się do nich tak by tego nie zauważyły Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skaybay
Skrypter



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

PostWysłany: Śro 18:44, 27 Cze 2007    Temat postu:

witia nie masz sie co wysilac, przecież znasz odpowiedź Vinga - to jest świat moj a nie jakichs podrzędnych pisarzyn, i u nas smok moze byc ślepy i głuchy ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Śro 19:03, 27 Cze 2007    Temat postu:

Niekoniecznie, przy poprzedniej takiej rozmowie argument podziałał Razz, podobnie jak wycofanie razem przebywających batezu i tanar'ri (bo się nie lubią zgodnie z prawami rządzącymi plenescape)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:31, 27 Cze 2007    Temat postu:

Tak witia, ale tutaj mowimy o smokach z atutu przemiany... o graczach... w D&D są atuty przemiany w smoka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eli_PL
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 22 Acacia Avenue

PostWysłany: Czw 10:45, 28 Cze 2007    Temat postu:

To zabierzcie też PW smokowi spod orklinów, i smokowi z czaru maga...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek_xD
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:17, 28 Cze 2007    Temat postu:

Sądze, że nie powinniście zabierać PW smokowi z atutu i przemiany. W końcu każda cząstka maga/druida podczas metamorfozy ulega zmianie i uzyskuje on smocze zdolności... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Czw 23:06, 28 Cze 2007    Temat postu:

Ving nie dam głowy czy są, nie wiem jak wygląda w papierkowej druid epicki, ale zamieniając się w smoka staje się ta istotą. Tak samo jak zamieniając się w nieumarłego zyskuje jego cechy tak samo jest ze smokiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dark-Storm
Gość w Maleear



Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:26, 29 Cze 2007    Temat postu:

Z gildia pomysl nawet ciekawy ale chyba bardziej by pasowal na KC ... problem zlodzei rozwiazalbym tak : zablokowalbym poprostu mozliwosc kradziezy kieszonkowej , wkoncu to h&s, no i zabral wtedy magom i innym pw Very HappyD, a jezeli nie blokowac tej umiejetnosci to zrobcie prosperujaca gildie zlodzei (zeby bylo ciekawiej)kradnijcie ile wlezie, magom i innym zabrac PW, kamien pw tez przerobic na zobaczenie niewidzialnego, a dodac jakis inny, drogi z prawdziwym PW lecz uzyc np tylko 5, wtedy gracz albo bedzie chcial zabezpieczyc sie za drogi dosc malo wydajny lecz zaje....sie skuteczny alarm lub poprostu dac sie okrasc Smile
Zamiast policji dalbym tu zwykle wiezienie moze byc nawet ta sama cela co Bandyty w koszarach Smile nie wiem czy to wykonalne czy nie ale wtedy taki delikwent zlapany na goracym uczynku (alarm zadzialal bez zarzutu Smile) automatycznie (lub dopiero gdy wejdzie do jakiegos miasta)zostaje przeniesiony do wiezienia i siedzi tam powiedzmy 30 minut (lub tez zalezne od tego co ukradl) or Somtink ;P pojawialby sie informacja na krzyku "Przebrzydly Zlodzieju "Taki i taki" ty nie dobry fuj itd zostajesz skazany na pobyt 40 minut (hehehe)w wieziniu "Takim i siakim" Smile po uplynieciu x minut lub wplaceniu ooogroomnej kaucji Smile))przenosiloby go np na srodek Acheron i pojawialaby sie kolejna informacja informacja na krzyku "Przebrzydly zlodziej "Taki i taki" zostaje wypuszczony na wolnosc" (zeby i wierzyciele wiedzieli gdzie i kiedy szukac przebrzydlego zlodzieja "Takiego a takiego" co ciagle jednak jest w posiadaniu ich cennych przedmiotow:D)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek_xD
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:34, 29 Cze 2007    Temat postu:

O tak! Doskonały pomysł niech zablokują kradzież kieszonkową! I koncentracje i dyscypline i upadanie i w ogóle wszystko!!!!!! Dopiero będzie fajnie!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dark-Storm
Gość w Maleear



Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:23, 29 Cze 2007    Temat postu:

bosz czy ty czasem czytasz posty do konca ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skaybay
Skrypter



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

PostWysłany: Pią 18:47, 29 Cze 2007    Temat postu:

A ten akurat pomysł mi sie superowo podoba ^^
Przebrzydły złodziej taki i taki xD Siuper pomysł Dark,chyba sam bym na to nie wpadł nawet ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek_xD
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:45, 29 Cze 2007    Temat postu:

Dark-Storm napisał:
bosz czy ty czasem czytasz posty do konca ??


Tak, czytam ale z każdym postem robię to z większą niechęcią... Nieskończone, głupie dyskusje na jeden temat... Pewnie za kilka postów ktoś wyskoczy z pomysłem, żeby w ogóle zablokować gre łotrem. Nieprzeszkada wam, że kogoś okradacie ale jak was okradną to wielka afera! Wymyślacie jakieś głupoty ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Pią 22:40, 29 Cze 2007    Temat postu:

Taaak po prostu macie genialne pomysły Evil or Very Mad
Przestańcie w końcu udziwniać i zajmiecie sie graniem albo czym tam chcecie Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:58, 30 Cze 2007    Temat postu:

Eli_PL napisał:
To zabierzcie też PW smokowi spod orklinów, i smokowi z czaru maga...


Co do smoka spod orklinow, obawiam sie ze posiadanie mózgu, to wystarczajaca przewaga nad nim, nie bede mu zabierał PW.

witia1 napisał:
Ving nie dam głowy czy są, nie wiem jak wygląda w papierkowej druid epicki, ale zamieniając się w smoka staje się ta istotą. Tak samo jak zamieniając się w nieumarłego zyskuje jego cechy tak samo jest ze smokiem.


Tak, owszem, ale trzeba pamietac ze w papierkowej gracze nie biegaja z 5 poteznymi przedmiotami za ktore moga zgarnac kupe zlota...

No ale... z tym smokiem to jeszcze nie wiem Razz

Co do złodziei, bedzie prawdopobnie tak, że po zabiciu takiego delikwenta, i uzyciu na nim przedmiotu ktory otrzymacie (za darmo Razz) beda z niego wypadaly itemki, ktore zostaly skradzione graczowi ktory uzyl przedmiotu Razz

Nie bede blokowal kradziezy, drugi pomysł Dark-Storma jest całkiem niezły Razz Tylko troche duzo roboty z tym Razz narazie postaram sie zrobic to co napisałem powyzej, a z tą propozycją sie jeszcze zobaczy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Sob 16:22, 30 Cze 2007    Temat postu:

Ving: Pomocy w oskryptowaniu pomysłu Darka?
Kiedy postać kradnie, odtwarza się automatycznie skrypt, który przypisuje złodziejowi zmienną "zlodziej" ze znacznikiem czasu (tj. GetTimeHour()*3600 + GetTimeMinute()*60 + GetTimeSecond()). Wtedy, jeżeli specjalnym przedmiotem nacelujemy w dowolnego gracza wywali skrypt o podanej treści:
- sprawdza stan zmiennej zlodziej
- jeżeli aktualny znacznik czasu po odjęciu od zmiennej zlodziej będzie mniejszy niż 5*60, to przenosi złodzieja do celi
- Mimo tego, postać używająca przedmiotu wykrzykuje "<imie> to złodziej!"
A teraz, gdy złodziej jest w więzieniu może otworzyć drzwi celi tylko wtedy, gdy różnica między aktualnym znacznikiem czasu a zmienną złodziej jest większa niż 5*60

Dodam, że jeżeli serwer działa na czasie, że 2 minuty to jedna godzina, to trzeba odpowiednio zmienić 3600 na 120

Ving napisał:
witia1 napisał:
Ving nie dam głowy czy są, nie wiem jak wygląda w papierkowej druid epicki, ale zamieniając się w smoka staje się ta istotą. Tak samo jak zamieniając się w nieumarłego zyskuje jego cechy tak samo jest ze smokiem.


Tak, owszem, ale trzeba pamietac ze w papierkowej gracze nie biegaja z 5 poteznymi przedmiotami za ktore moga zgarnac kupe zlota...

Cytuję z podręcznika:
Cytat:
Dragon Wild Shape [Wild] [Epic]
You can take the form of a dragon.
Prerequisites: Wis 30, Beast WrW Shape, Knowledge (nature) 30 ranks, iviW shape 6/day.
Benefit: You may use wiU shape to change into a dragon (black, blue, green, red, white, brass, bronze, copper, gold, or silver). The size limitation is the same as your limitation on animal size. You gain all extraordinary and supernatural abilities of the dragon whose form you take.

Ze skanu, toteż wybaczcie literówki Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin