Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaczynacie robić serwer RPG...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:07, 31 Gru 2007    Temat postu:

witia1 napisał:

Czy system modlitw dotyczy też paladynów?


Tak


Witia a co sądzisz o propozycji składników dla magów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:15, 31 Gru 2007    Temat postu:

I tu nasuwa sie kolejne putanie w kwestii magów czy zbieranie składników bedzie sie też tyczyc zeklęc epickich czyli żecz biorąc atutowych.
A sładniki dla magów do żucenia czarów to też jest lekka przesada jak dlanie
Bo czarownik i czarodziej jakoby już mają ustaloną tzw. MANE przez ilośc czarów ktore może żucia one sie zwiękrzają wraz z pozimem maga czyli tu już mamy coś z RPG więc niema potrzeby wprowadzac składników do żucania carów, bo niby one mają stanowic MANE.
Tylko że MANA już jest bo czarodziej ma ieś tam miejsc na czary które może żucic a czarownikowi automatycznie wzrasta ta ilość, czyli wzrasta też poziom MANY.

MOże sie i powtórzyłem ale może ktoś to wreszcie z was to zrozumie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mafiu
Gość w Maleear



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:26, 31 Gru 2007    Temat postu: Re: Zaczynacie robić serwer RPG...

Kacak napisał:
Ten serwer, niegdyś będący czystym H&S zaczyna się przeradzać w serwer RPG. Ten system wiary... Ilu jest bogów? 2? Ja tworząc postać napisałem że moje bóstwo to Torm albowiem jak mogę mieć czempiona Torma oddając cześć Mefistofelesowi w kulcie ciemności(stary kult)albo komuś innemu. Przynajmniej powinien być Torm bo nie ma innych klas odwołujących się do pozostałych bóstw D&D.


Po pierwsze klasa Czempion Torma to bubel twórców gry BioWare. Taka klasa wogóle nie istnieje, ale za to istnieje klasa Boski Czempion i tak btw w patchu 1.67 miała ona być zmieniona właśnie na Boskiego Czempiona, ale z niewiadomych mi przyczyn jednak tego nie zmieniono. Reeasumując biorąc Czempiona Torma nie jest się zobowiązanym do czczenia akurat Torma lecz można zabrać każde inne bóstwo i charakter oprócz złego. Więc można i być Czempionem Garagosa, Oghmy, Sune, Lathandera i reszty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Pon 19:04, 31 Gru 2007    Temat postu:

EE czy oby na pewno pal nie musi się modlić? Coś mi tu nie gra o ile się orientuję to właśnie Pal jest silniej związany ze swoim Bogiem. Czytałem kiedyś książkę fantasy w oparciu o DnD i była tam postać pala. Żeby użyć mocy leczenia na swoim towarzyszu musiał on bowiem wypowiedzieć MODLITWĘ do swego Boga. To właśnie palowie modląc się do Bogów otwierają coś pokrewnego do tunelu czarowania miedzy soba a swym bogiem. Kapłani natomiast modlili się godzinami w świątyniach do swych bogów po czym walcząc z kimś wypowiadali inkantancje i wywolywali efekt magiczny czy to za pomocą swoich umiejetnosci czy za pomoca kanalu z Bogiem tego nie wiem dokladnie. Ale juz samo to ze sie modlili do bogow dawalo im jakies umiejetnosci. Po za tym nie mozemy zbyt dlugo wzorowac się na ksiązkach opartych na fantasy poniewaz nie zawieraja one polowe takich czarow jakie mamy w grze Wink Czytajac Ruiny Myth Drannor mozemy sie dowiedziec, ze nie nabufowany mag wcale nie jest latwym celem. Wystarczyl jeden Magiczny Pocisk aby sprawic swojemu przeciwnikowi powazne obrazenia i nieomal wyslac go w otchlan badz niebiosa. I tu sie pytam kto z nas uzywa magicznego pocisku na 40 lvlu?? Dodatkowo w ksiazce tej walka z jednego maga z grupa 4 osobowa byla jednostronna. Poki mag byl w stanie wymawiac w spokoju inkantancje i nie spuscil swej ofiary z oczu to walil czarami az sie kurzylo. W koncu bohaterowie ksiazki wpadli na pomysl ze do zabicia maga rzuca na wojownika niewidke a ten zajdzie maga od tylu i przebije go mieczem. Aha i nie przypominam sobie zeby ten CZARODZIEJ do rzucania czarow uzywal skladnikow Wink o nie jedynym warunkiem bylo nie przerwanie inkantancji i kontaktu wzrokowego Wink Co do CoT to rzeczywiscie jest to maly niewypal, ktory nie zostal poprawiony tak wiec kacak nie masz sie co bulwersowac Wink Aha i czarownik wcale nie jest slabszy od czarodzieja sa rowni sobie, jeden ma poprostu szersze pole manewru a drugi ze swoja wiedza o czarach moze sie poslugiwac nimi znacznie swobodniej co powoduje ze wcale nie jest taki slaby. Czarodziej moze znac wiecej czarow owszem ale czarownik moze czesciej uzyc tych co poznal.

A tak od siebie dodam. Pamietam jak chciales Ving upitolic maga obcinajac opoki znaczy zrobic mozliwosc rzucania 1 naraz Wink Skoro jestes w stanie zrobic cos takiego to czemu nie zrobisz czegos podobnego u kapcia. Mianowicie Boskie wzgledy, Boska moc to czary, ktore sa podobne w dzialaniu czyli najwieksza z nich korzysc to ab Very Happy wiec zrob tak ze nie bedzie ich mozna rzucac jednoczesnie co spowoduje ze kapec nie osiagnie liczby 7x ab. A zeby wtedy rdd bard pm nie byl za mocny majac swoje kp utnij sumowanie sie kp rdd i pm i dodaj podatnosci tych klas na te z obrazen, na ktore normalnie dana rasa jest podatna Very Happy A w ogole to wprowadz ograniczenia uzywania klas prestizowych do 10 lvl xDi bedzie ok. (zart, dopiero by cie za jajka powiesili ;p)A i jeszcse jedno ;p Surowce, ktorych uzywal mag do przygotowania poteznych zaklec i mikstur pomagaly mu nie tylko w tworzeniu tych rzeczy ale wzglednie ujmujac ten temat ;p to dzieki tworzeniu danego zaklecia uczyl sie go jednoczesnie czyli korzystajac z surowcow uczyl sie zaklecia a nie go uzywal xD Wiec tu moj kolejny pomysl skoro jest zablokowane NTK to moze da jakos rade zablokowac co niektore potezniejsze czary maga zeby nie mogl ich nauczyc sie przy awansie a korzystajac w tym celu ze zwoju z danym zakleciem i jakims surowcem do tego jeszcze jakas mozliwosc popelnienia bledu przy nauce i bach czar nie wszedl nam na ksiege zaklec ;p Hehe ale mam pomysly zaraz mnie powiesza ;p
Pozdro
EDIT:
A tak w ogole to tu sie chyba maly offtop cisnie ale to szczegol Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobi Wan Kenobi dnia Pon 19:05, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Wto 1:41, 01 Sty 2008    Temat postu:

Zacznijmy od postu powyżej. Mylisz się Razz
Zarówno kapłani jak i paladyni tworzą "tunel" dla magii. Owszem muszą się uczyć posługiwania magią objawioną ale to ma na celu jakby lepsze formułowanie pragnień i przystosowanie ciała oraz umysłu do przekazywania energii. Bez kontaktu z bogiem używanie magii objawionej jest niewykonalne. Dla pragnących więcej szczegółów odsyłam do Wojen Pajęczej Królowej- odsunięcie się Lolth od wyznawców zagroziło istnieniu społeczeństwa drowów pozbawionych magii kapłańskiej. Z resztą to jest podstawowa różnica między magią arkanu i objawioną, objawiona jest podatna na kaprysy bóstwa, może jej nie dać bo ma zły humor i kapeć zostaje z łapką w.... Do magii objawionej w działaniu bardzo podobna jest magia cieni tyle że korzysta się ze splotu cienistego więc każdy czar nie wymaga udziału boga ale Shar może zabronić korzystania ze splotu konkretnym istotom więc też zależne od kaprysów xD


Co do komponentów mylisz się po raz wtóry Razz Do magii arkanu ( niektóre czary objawień też ) nielicząc drobnych wyjątków koniecznie, niezbędnie potrzebne są trzy a czasem cztery komponenty ( somatyczny- gesty, werbalny, materialny- zużywany, i tajemny- niezużywany "klucz" do czaru ). Naturalnie magię bez gestów czy bez słów da się opanować ale wymaga to praktyki i wytrwałości. Niektóre klasy aD&D mogą zamieniać czary w umiejętności czaropodobne ( np arcymag po jednym czarze na krąg ) które są używane jak czary przyspieszone ( przygotowane już wcześniej wyzwalane natychmiast ) wtedy są ograniczane tylko do komponentu tajemnego.

Co do komponentów jestem za! Tyle że może bez przesadyzmu Razz Można po prostu wprowadzić przedmiot będący zestawem komponentów ( zwykle magowie je noszą jako pasy podobne do bandorielów (?- nie wiem jak to odmienić ) i na nich woreczki z komponentami a tylko do bardziej przekoszonych czarów ( powiedzmy epickie, zatrzymanie czasu, izaak, opoki ) pojedyncze komponenty trudniejsze do zdobycia.

Inną sprawą są zwoje mikstury i inne magiczne tałatajstwa te raz wykonane nie wymagają już ani komponentów ani udziału boga. Są taką "zupką fix" wystarczy użyć i będzie efekt. Ewentualnie może je zanegować obszar martwej lub dzikiej magii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Wto 14:27, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Wto 3:54, 01 Sty 2008    Temat postu:

Dobra to ja juz nic nie pisze na ten temat bo za malo wiem Very Happy heh czuje sie teraz taki malutki xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz;d
Gość w Maleear



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:33, 01 Sty 2008    Temat postu:

Ja czekam tylko kiedy w acheron postawią siłownie i woj żeby walczyć bedzie musiał pakować co jakiś czas Razz Razz Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:42, 01 Sty 2008    Temat postu:

Mateusz;d napisał:
Ja czekam tylko kiedy w acheron postawią siłownie i woj żeby walczyć bedzie musiał pakować co jakiś czas Razz Razz Razz


Machanie mieczem i beganie w płytówce z pawężą, które razem ważą pewnie z 30 kg jeśli nie wiecej (strzelam Razz) świetnie zastępuje siłownie Smile

witia1 napisał:
Co do komponentów jestem za! Tyle że może bez przesadyzmu Razz Można po prostu wprowadzić przedmiot będący zestawem komponentów ( zwykle magowie je noszą jako pasy podobne do bandorielów (?- nie wiem jak to odmienić ) i na nich woreczki z komponentami a tylko do bardziej przekoszonych czarów ( powiedzmy epickie, zatrzymanie czasu, izaak, opoki ) pojedyncze komponenty trudniejsze do zdobycia.


Wstępnie ustaliliśmy, że będą komponenty na daną szkołę magii (o ile dobrze zrozumiałem Razz). Będzie to tak jakby zestaw komponentów, 1 przedmiot (który trzeba utworzyć z różnych składników) będzie pozwalał nam rzucić powiedzmy 30 czarów z danej szkoły (niskolevelowe postacie będą miały możliwość rzucenia mniejszej ilosci zaklec ze swoich komponentów ale będą łatwiejsze do znalezienia). Ponadto padła propozycja stworzenia przedmoitu zakładalnego (przykladowo amuletu) ktory umozliwia rzucanie czarów z danej szkoły bez posiadania składników (amulet trzeba miec założony więc 1 szkołe będzie można sobie rzucac bez ograniczen, oczywiscie stworzenie takich amuletów nie bedzie proste, dla gracza).

A wracając do magii objawień i arkanu, chciałbym zauważyć, że ten moduł nie jest kawałekiem FR, to inny świat, dlatego wcale nie muszą obowiązywać tu te wszystkie zasady jakie znajdziemy w zasadach DnD. Nie będę oczywiscie przerabiał całego silnika gry, tylko dlatego że robie nie FRowski świat, bo to kompletne kretyństwo. Wprowadzamy to co uważamy za ciekawe i sensowne. Co to za kapłan który jest ateistą Neutral po co w takim razie zostawał kapłanem? Neutral Część rzeczy zapożyczamy z DnD, ale dlatego że ma to sens, szczerze mówiac nawet bez czytania ksiazek DnD, na pierwszy rzut oka widać że kapłan w jakiś sposób powinien być związany z bogiem, nie? W końcu od czegoś się nazwa tej klasy wzieła Neutral Owszem, to jest moduł H&S, ale to nie znaczy, że nie może mieć żadnych zasad które nie są bezpośrednio związane z xpieniem...

System wiary jest kwestią do dopracowania, wygładzenia, nie da sie ukryć. To jest wstępna wersja, ale nie było innego sposobu testowania tego niż wrzucenie na moduł, gdyż dopiero w multi zaczną wychodzić wszelkie niedociągniecia.

Edit:
Zaczynamy robić serwer RPG? Nieee, on od zawsze ma drobne elementy które można za RPGowe by uznać. Teleporty musicie sobie zrobić, wykonując questy. Sposobem na zarabianie kasy może być zwyczajna (acz nudna) praca (a nie zabijanie stworów za ktore kase dostajemy razem z xp jak to na serwer H&S przystało). My po prostu dodajemy teraz nowe, na które wcześniej nie miałem czasu, ale teraz nie jestem sam, więc jakoś to idzie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ving dnia Wto 16:55, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Wto 17:30, 01 Sty 2008    Temat postu:

Ving napisał:
chciałbym zauważyć, że ten moduł nie jest kawałekiem FR, to inny świat, dlatego wcale nie muszą obowiązywać tu te wszystkie zasady jakie znajdziemy w zasadach DnD


Ja tam nie jestem wcale fanatycznym zwolennikiem D&D, tyle że ten system znam dość dobrze i ma on sporo spraw sensownie rozwiązanych, oczywiście jest też nie mało rzeczy które bywają sztuczne lub denerwujące. W końcu nic nie jest idealne. Więc autorskie podchodzenie do zasad jest korzystne gdy robi się to z głową a na tym serwie jeszcze nie miałem okazji specjalnie na to narzekać xD Tylko jednocześnie jestem pod tym względem dość wymagający. Gra mimo wszystko jest na zasadach d&d i zaszczepione ma elementy Faerunu więc do tego się zwykle odwołuje. Argument że jest to świat autorski więc nie jest tak jak w FR naturalnie akceptuję o ile jest dodane jak jest skoro jest inaczej, bo jeśli nie wiem jak jest to korzystam z tego co mam w łebku poukładane Razz
No nic zaś się rozpisałem ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Wto 17:34, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Wto 17:43, 01 Sty 2008    Temat postu:

Komponenty będą dotyczyć tylko czarodziejów czy również obejmą czarowników Question

P.S. Ving prośba do ciebie zrób wreszcie żeby można było ulepszać broń dystansowa do +8 tz. łuki i kusze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skaybay
Skrypter



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

PostWysłany: Wto 17:54, 01 Sty 2008    Temat postu:

Czarownik to nie psion, i poza tym że uczy sie czarów szybciej i na troche innych zasadach to nadal są to te same czary co czary czarodzieja, i potrzebuje do nich komponentu materialnego.
Nie jestem specem od DnD wiec moglem cos namieszac, ale ja to tak interpetuje, niech mnie ktos poprawi jesli sie myle.
Co do broni dystansowych - I shurikeny! konicznie shurikeny!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skaybay dnia Wto 17:55, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:31, 01 Sty 2008    Temat postu:

witia1 napisał:
Ja tam nie jestem wcale fanatycznym zwolennikiem D&D, tyle że ten system znam dość dobrze i ma on sporo spraw sensownie rozwiązanych, oczywiście jest też nie mało rzeczy które bywają sztuczne lub denerwujące. W końcu nic nie jest idealne. Więc autorskie podchodzenie do zasad jest korzystne gdy robi się to z głową a na tym serwie jeszcze nie miałem okazji specjalnie na to narzekać xD Tylko jednocześnie jestem pod tym względem dość wymagający. Gra mimo wszystko jest na zasadach d&d i zaszczepione ma elementy Faerunu więc do tego się zwykle odwołuje. Argument że jest to świat autorski więc nie jest tak jak w FR naturalnie akceptuję o ile jest dodane jak jest skoro jest inaczej, bo jeśli nie wiem jak jest to korzystam z tego co mam w łebku poukładane Razz
No nic zaś się rozpisałem ^^


Ja nie twierdze że jesteś Razz Pisałem tamto generalnie, żeby uciąc ewentualne stwierdzenia że nie możemy tak zrobić boo w podreczniku DnD jest inaczej Smile NWN został osadzony w Faerunie i z tego względu ma potworki, opisy wszelkie itp związane z Faerunem. Nie będę przerabiał całego silnika gry (bo to zreszta niewykonalne, musiałbym sobie od nowa gre napisać) tylko dlatego, ze jest oparty na DnD który stosuje się do do FR a ja nie mam zamiaru tworzyć swiata opartego na Forgotten Realms. Gra jak gra, zasady jak zasady, większość jest wporządku, więc ich nie ruszam, ale niektore rzeczy mi sie nie podobają albo uważam za niedorobione i je będę zmieniał. Gdyby kapłani byli słabszą klasą to i tak sądzę że powstałby system wiary, gdyż kapłan bez boga nie jest kapłanem. Co najwyżej dostawałby w ten sposób też pewne bonusy, ale tej klasie dodatkowe bonusy nie są potrzebne.

Co do spraw magii itp. do tej pory nie było to ruszane (co najwyżej zmiana działania poszczególnych czarów), tak więc nie powstały żadne ustalenia co do tego jak magia u nas działa, no ale skoro temat jest teraz na topie, liczę że wkrótce dodamy jakieś teksty wyjaśniające zasady magii u nas Smile

Witia, a co w DnD uważasz za sztuczne i denerwujące? Smile

Edit:
Sir Ramirez napisał:
P.S. Ving prośba do ciebie zrób wreszcie żeby można było ulepszać broń dystansowa do +8 tz. łuki i kusze.


Z AA możesz wyciagnać +14 Smile i sie nie bezdie sumowało, no ale ok, nie kazdy chce zrobić aa. Nie wiem kiedy zrobie, ale licze że wkrótce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ving dnia Wto 18:32, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:04, 01 Sty 2008    Temat postu:

Dobra wszystko gra będzie jak będzie.

1. 30 czarów za pomocą komponentu, to NIC. Co to jest 30 czarów? Chyba magami nie walczyliście.
2. czemu kapłani tylko się modlą a magowie mają coś zbierać?kapłan podczas walki sie pomodli (jak będzie możliwość, modlenia poza kapliczkami), a magowi jak zabraknie to może pierdnąć i gazem co najwyżej zabić
3. jak juz się tak rozkręcacie to co z druidami? zdóbcie jakieś sanktuaria na obszarach gdzie będzie mógł wejść tylko druid i niech odprawia tam jakiś rytuał powiedzmy "ziemi". Co on ma za free czarować?
4. wojownik może i na siłkę chodzi, ale z skądś musi brać siłę. Niech spada mu siła jak czegoś nie zje. Szynkę z targu ma niech wcina.Ogólnie można zrobić tak, że woje nie czarujące tylko będą musieli jeść bo inny albo sie modlą albo kwiatki zbierają.

Edit:

woje którzy mogą wejść do bractwa w Vengardzie

Jak dzielić obowiązki to po równo!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Wto 22:51, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:16, 01 Sty 2008    Temat postu:

Lol, Timo, system jedzenia powstał bardzo dawno temu i mnóstwo jego odmian jest na NWVaulcie Smile Oczywiscie, nie ma problemu, możemy taki zaimplementować. Postać która nie je traci atrybuty aż w koncu umiera. Mi by to odpowiadało.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ving dnia Wto 22:16, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:22, 02 Sty 2008    Temat postu:

Propozycja co do magów. Może czarodziej który wybierze szkołę magii, będzie zwolniony z używania składników. W końcu traci na tym dużo bo nie może użyć czarów które dana szkolą wyklucza.
Napiszcie coś więcej o tych składnikach...czy będą używane do wszystkich czarów, czy tylko do ofensywnych?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Śro 1:23, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Strona 2 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin