Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaczynacie robić serwer RPG...
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacak
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:12, 31 Gru 2007    Temat postu: Zaczynacie robić serwer RPG...

Ten serwer, niegdyś będący czystym H&S zaczyna się przeradzać w serwer RPG. Ten system wiary... Ilu jest bogów? 2? Ja tworząc postać napisałem że moje bóstwo to Torm albowiem jak mogę mieć czempiona Torma oddając cześć Mefistofelesowi w kulcie ciemności(stary kult)albo komuś innemu. Przynajmniej powinien być Torm bo nie ma innych klas odwołujących się do pozostałych bóstw D&D.
W świątyni w Acheron nie ma gdzie się modlić a nie mam zamiaru wracać się nie wiadomo dokąd aby móc sie pomodlić i znowu biec do Acheron...

Ponadto tworząc postać jak się wpisze w bóstwie imię jakiegoś boga z serwera to nie powinno być rozmowy z kapłanami o chęci wierzenia w danego boga tylko od razu możliwość modlenia się do niego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Pon 14:10, 31 Gru 2007    Temat postu:

No cóż ktoś ma chyba hopla na punkcie RPG, ale to akurat nie jest problem bo na przykład gdyby było więcej questów to bym sie nie obraził takie rzeczy faktycznie wciągają w grę i zaproponował bym tu questy dla 40lvlowych postaci to by było ciekawe. Jeśli chodzi o tą wiarę to jest żenujące nie dość że w realu narzucają nam religie w szkołach i ogólnie kościół ma dużo do powiedzenia to na serwie też robi sie to samo. Ja jestem nie wierzący i dla mnie modlenie sie na serwie jest tak samo żenujące co w realu , a kapcia zrobiłem już dawno i teraz po prostu nie będę nim grał bo dla mnie to jest poniżające. Pomyślcie czasem o ludziach którzy są trochę inni niż cała reszta Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nasz kochany Sugrin^^
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z tąd ;p

PostWysłany: Pon 14:22, 31 Gru 2007    Temat postu:

Ja popieram wypowiedź powyżej nic dodać nic ująć. Po prostu modlenie to nie za udany pomysł i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 14:22, 31 Gru 2007    Temat postu:

Modlitwa pojawiła się nie ze waględu na to, że chcmy narzucac się komuś z jakąś ideologią. W przysżłości pojawią się dodatkowe kulty, te dwa są w Maleear, żeby każdy kapłan zaczynający grę mógł w ogóle rzucać czary. Inne religie pojawią się w krótce.

Pojawienie się religii wynika tylko i wyłącznie z tego, że kapłan jako klasa jest lepszy od innych i może zostać wyekspiony szybciej niż jakakolwiek inna. Nawet posiadając karę do ekspa. wojownik, żeby walczyć na żukach musi mieć co najmniej 3ci poziom. Kapeć na trzecim zaczyna walkę z Worgami, za które ma ponad 250 xp.

System wiary jest więc klimatycznym spowalniaczem ekspienia kapłanów. Ktoś nie chce grać modlącym się kapłanem, to zagra kapłanem bez zaklęć, a raczej takim, któremu rzadko się zaklęcia udają.

Tempo regeneracji wiary i jej utrata są nieproporcjonalnie duże i wkrótce nastąpi zmiana tegoż tempa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nasz kochany Sugrin^^
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z tąd ;p

PostWysłany: Pon 14:25, 31 Gru 2007    Temat postu:

Mówisz kapeć jest lepszy niz jakakolwiek inna klasa a moim zdaniem magiem się łatwiej expi i co mu też się każecie modlić ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Pon 14:40, 31 Gru 2007    Temat postu:

Justyna napisał:
wojownik, żeby walczyć na żukach musi mieć co najmniej 3ci poziom. Kapeć na trzecim zaczyna walkę z Worgami, za które ma ponad 250 xp.



Ja akurat kapłanem na 4lvl expiłem już na orklinach. Jak dla mnie Kapłani są przegięci i dobrze że się ich "Przycina" ale ten system modlitwy jakoś mi nie podchodzi, ale w sumie mi to zwisa bo i tak nie lubie kapłanówRazz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 14:50, 31 Gru 2007    Temat postu:

System modlitwy zostanie zmodyfikowany tak, by nie trzeba się było modlić tak często. Prawdopodobnie wprowadzona tez będzie możliwość modlitwy w polu.

Co do magów - będą potrzebowali składników do rzucania zaklęć, ale będzie to rozwiązane inaczej niż w przypadku innych serwerów, wg mnie łagodniej. Szczegóły nie zostały jeszcze ostatecznie ustalone, więc nie bardzo mam możliwość opisanie tego systemu.

Nikt nie ma tu świra na punkcie RPG, wręcz odwrotnie - dobry HnS ma zrównoważone klasy. Postacie na tym samym poziomie ekspią na tych samych potworach, bo niżej się nie opłaca a wyżej nie dają na dłuższą metę rady. System wiary zapobiega zarzucaniu się milionem buffów. Oszczędzajcie czary, nie będzie się trzeba tyle modlić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:25, 31 Gru 2007    Temat postu:

Justyna napisał:
Oszczędzajcie czary, nie będzie się trzeba tyle modlić.


To jest jakaś paranoja, po to robie kapcia żeby rzcał czary. Kapeć jest mocny osłabić, mag jest mocny osłabić. Ok można jeśli chodzi o szybkość expienia. Skoro kapciem można iść na worki na 3 lvl to i dobrze....ale zróbcie tak ze kapeć będzie dostawał na worgach tyle samo expa co woj na żukach. Nie ucinajcie postaci i nie róbcie z nich sztucznych błaznów bo zepsujecie zabawę jaką one dają.

Co do surowców i magów to wypowiedziałem sie w innym temacie...

Justyna robisz świetne obszary i jesteś dobrym MG, ale jak na razie twój pomysł na zmianę tego serwera odbiega od filarów na jakich powstał. A te filary dobra podstawa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Pon 15:27, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 15:59, 31 Gru 2007    Temat postu:

Ona nie odbiega od założeń ^^ Graliście na DEXie (Dungeon External) lub Chaos Worldzie? Tam jest czyste H&S, zwykly kowal we wsi może Ci nalożyć na bron przerożne właściwości, zabijajac moba dostajesz złoto tak samo jak xp itp. Gdy zaczynałem robić ten moduł, starałem się by było coś w nim z RPG, nie musicie odgrywać i nie będziecie musieli, nie zablokuje krzyku ani swobodnych rozmów o czymkolwiek, ale pewne zmiany w zasadach będę wprowadzał. Mogę zrobić miliard questów... i co z tego? Serwer taki sam jak inny będzie. Gdy przychodzili do nas ludzie, którzy grali na innych serwerach, zawsze zwracali uwagę na pracę, bardzo im się podobało, bo był to nowatorski pomysł (który z czasem stał sie nudny, owszem, ale kazdy pomysł można ulepszyć). Sądzę że podobnie będzie z systemem kradzieży, na NWVaulcie NIE ma alternatywnego systemu kradzieży. Dlatego też jednym z nowatorskich pomysłów będzie ten system wiary (choc zdaje sie ze takie cos jest na nwvaulcie, a w kazdym razie nieco podobne).

Owszem, to utrudni życie kapłanom, ale takie jest też założenie, chcecie wziąć dobrą klasę, to liczcie sie z tym, że bedziecie musieli czesc czasu poświęcic na modlitwe (magami na zbieranie surowców, wkrótce). I teraz możemy wrócic do fabularnego uzasadnienie. Przy kapłańskiej magii nie odchodzimy od DnDowskiego zalozenia, z tego co pamietam (moge sie mylic) gdy kaplan rzuca czar, otwiera połączenie miedzy sobą a bóstwem, i bóstwo zsyła na niego moc, dzieki ktorej jest w stanie rzucic czar. Kaplan to postać która czynnie glosi wiarę w swojego boga, tutaj tego nie wymagamy, macie się tylko co jakiś czas pomodlić :> Ramirez, jak Ty grę bierzesz tak na serio do siebie, to radze ograniczyc się nieco, bo to źle wróży...

I nie koniecznie wynika to z tego że kapłan jest lepszą klasą Razz Może dlatego w duzym stopniu zwróciłem uwagę na kapłanów, ale takie miotanie czarów kaplanem na lewo i prawo, mi po prostu nie pasuje, mam nieco inny pogląd na te sprawy, zawsze robiłem moduł tak jak uważałem za słuszne, do tej pory chyba nie jest tragicznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Pon 16:05, 31 Gru 2007    Temat postu:

Nie wiem jak inni ale ja uważam ze ludzie przestaną po prostu grać kapłanami, magami i palami bo utrudnia im sie granie. Jesli chodzi o expienie to co byście nie wymyślili to i tak jak ktoś będzie chciał wyexpic postać szybko zrobi to bez większych problemów. Zacznijcie robić questy dla wysoko lvlowych postaci, to nam uatrakcyjni grę. Kapłan jest mocny z złożenia tej gry to samo tyczy sie magów, myślę ze prawie każdy czytał tu jakieś powieści fantasy wiec każdy wie ze maga pokonać wojem to samobójstwo Laughing

P.S. Ving wprost przeciwnie nie biorę tej gry poważnie wchodzę tu aby sie odstresować i miło spędzić czas( pogadać o bzdurach popijając przy tym browarka) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sir Ramirez dnia Pon 16:19, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:14, 31 Gru 2007    Temat postu:

Prosze bardzo, niech przestaną grać nimi, w ten sposób do bossa Yuan-Ti już sie nie dostaną, gdyż bez maga wysokopoziomowego ani rusz. A to dopiero poczatek, czarodzieje będą mieli spore możliwości, większe niż czarownicy (co nie zmieni faktu że w duelu raczej czarownik zwycięży). A to dopiero początek, jak sądze Smile

Zabić natomiast nieprzygotowanego czarodzieja (w ksiażce) to dziecinna igraszka. U nas nie do końca, i nie chodzi tu już o duele, chodzi o dostosowanie mobów, tak by każda klasa miała zbliżone szanse, a jak któraś ma większe, to by musiała okupić je czymś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Pon 16:41, 31 Gru 2007    Temat postu:

Nie mam nic przeciwko zbieraniu składników przez magów( może dlatego że przypomina mi to trochę wiedźmina Very Happy ) tylko z tą wiarą mnie dobiliście ale to już jest podyktowane moimi niezłomnymi zasadami Wink którymi kieruje sie w realu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:51, 31 Gru 2007    Temat postu:

Ving napisał:

Zabić natomiast nieprzygotowanego czarodzieja (w ksiażce) to dziecinna igraszka. U nas nie do końca, i nie chodzi tu już o duele, chodzi o dostosowanie mobów, tak by każda klasa miała zbliżone szanse, a jak któraś ma większe, to by musiała okupić je czymś.


Chyba Ving zapominasz o jednym, koniec carów = koniec maga. Jest miliona sposobów na osłabienie maga maga a wy zabieracie sie za najgorszy. Mówicie ze będą zbierane surowce....to jak będą miał maga na 40 lvl który nie jednego super bossa zabił, żeby rzucić czar to napierw spacerek bo jaskiniach, lakach i innych śmiesznych rzeczach żeby czar wyszedł? Nawet kapłan sie pomodli i odnowi szybko wiarą...a mag co powie "sorrki chłopaki nie mogę rzucić niewidki bo właśnie skończyła mi się plazma zabitego ducha"? KPINA

Jak chcecie osłabić maga w wcześniejszej fazie exp to zakażcie używania zwojów gdzie 6 lvl maga może rzucić przemianę w golema. To jest problem a nie jakies tam dupowate surowce. Zróbcie rzucanie zwoju dopiero od lvl na którym dostaję się odpowiedni krąg magii.

Ving masz racje jak na razie Ci wychodził serwer i to bardzo dobrze, ale jak chcesz robić takie rzeczy to chyba sie starzejesz:D

ps. Dobrym przykładem może być dla was Japonia i system ulepszania pracy w firmie Toyota:D Mianowicie co roku pracownicy przekazują miliony propozycji dotyczących tego jak ma wyglądać ich środowisko w jakim sie poruszają. Sa uwagi typu "ta maszyna powinna stać dalej, to urządzenie wyglądać tak i mieć takie coś" Jak widzisz wielcy producenci nie słuchają tylko siebie ale i pracowników którzy rzeczywiście sie na tym znają. Zróbcie nowy temat "Jak utrudnić wam życie", niech gracze będą mieli szanse sie wykazac, a pewnie nie zawiodą.

Aha wiem, że ta wypowiedz nic nie zmienia ale i tak musiałem sie wypisac bo na sercu leżałoVery Happy

PO edycji i zobaczeniu wypowiedzi Ramireza. Wiedzmin nie zbierał składników do odprawiania czarów.....tylko do tworzenie mutagenów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Pon 16:53, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pon 16:59, 31 Gru 2007    Temat postu:

Co do buntu Kacaka przeciw CoT to się z nim nie zgadzam. Całość problemu wynika z kiepskiej nazwy klasy, wzorowanej na istniejącej w zasadach D&D tyle że tam nazywa się boski wojownik czy coś takiego. Z resztą wymagania CoT nie oddają tego co było by wymagane od sługi Torma, który jest bóstwem praworządnie dobrym. Tak więc trafniej jest ( jak i większość serwerów to odbiera na jakich miałem przyjemność grać ) odbierać to jako czempiona boga wybranego przez gracza.
Czy system modlitw dotyczy też paladynów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:04, 31 Gru 2007    Temat postu:

To ja powiem tak że uwieże w to że kapłani muszą sie modlic ale ten kto zostaje paladynem to dostaje od danego boga błogosławieństwo i paladyn sie nie modli,
tylko idzie i walczy w imie swojego boga więc uważam że modlenie przez paladynów to jest przegięcie.

PS: Jeśli chodzi o mojego pala to Justa ja przypomniałem sobie jakego boga wpisałem. I napewno to niejest bóg który wystepuje w NWN tylko w Gothicu a wpisałem INNOSA więc niewiem czemu nie miałem kwestii z zaputaniem o kult Margoth.

I prosze przemyślcie to z modleniem sie palów bo naprawde palowie sie nie modlą tylko dostają błogosławieństo i to z błogosławieństwem boga mają prawo do zabijania lub darowania życia i to z jego błogosławieństwem idą do waliki ale otrzymują je tylko RAZ. Więc może zrobicie właśnie dla palów qesta w którym to otrzymują to błogosławieństwo i ten quest jak dlamnie może być i nawet dla 40 lvl postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 1 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin