Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaczynacie robić serwer RPG...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Śro 23:03, 02 Sty 2008    Temat postu:

Bieżąca wersja systemu składników.

Każde zaklęcie wymaga jednego komponentu materialnego, któy zależy od szkoły, w jakiej jest to zaklęcie. Na przykład każde zaklęcie Nekromancji będzie wymagało jednego knykcia szkieletu.
Magowie nie są jednak głupkami i nie noszą ze sobą całej torby kostek - odkryli, jak przyrządzać pył kostny. Tak samo gracze - będą mieli możliwość przyrządzenia z powiedzmy 10 knykci całej torby pyłu. Taki pył pozwoli rzucić około 50 zaklęć, zanim ulegnie wyczerpaniu.
Są tez potężniejsze składniki. Na przykład pewien mag przed wiekami udowodnił, że głowa lisza odpowiednio oprawiona i zakonserwowana oraz poddana odpowiednim rytuałom pozwala czerpać moc do zaklęć nekromantycznych. Taka głowa pozwoli rzucić nawet do 100 zaklęć, ale jej zdobycie nie będzie łatwe.

Każda ze szkół będzie posiadał takie trzy typy składników, które będą do zdobycia jako drop z mobów, jako efekt miniquesta, czy jako drop z bossów.
Dodatkowo do każdej ze szkół będzie unikalny item (z superbossa) który będzie można w akademii magii zakląć tak, by pozwalał nam, kiedy go założyć, rzucać zaklęcia z wybranej szkoły BEZ składników.
Tym, którzy się obawiają, że przez ten system będą musieli zrezygnować z amuletów które noszą dotychczas powiem tylko, że nowy system zaklinania umożliwi zaklęcie każdego typu przedmiotu i nadawanie przedmiotom prawie każdej właściwości. Wkluczone właściwości to na pewno przyspieszenie, rzucanie zaklęcia po trafieniu, własność szczeliny sfer i podobne hardcore'y. Wszelkiego rodzaju premie do trafienie, za ulepszenie, do obrażeń, do Klasy Pancerza, do atrybutów, do umiejętności, rzucanie zaklęcie x razy dziennie, odporności - to wszystko będzie uwzględnione w tym systemie, więc będzie można zakląć taki amulet dający rzucanie zaklęć bez składników tak, aby nie był bezwartościowy.

Co zaś się tyczy systemu zaklinania - każda próba zaklinania będzie obarczona ryzykiem porażki zależnym od tego, czy rozwinęliście umiejętność zaklinania przedmiotów maga oraz tym, jak potężny jest zaklinany przedmiot. Nieudana próba może skończyć się zniszczeniem zaklinanego przedmiotu. Zaklinanie przedmiotów będzie wkomponowane w zaklęcia czarodzieja/czarownika, które będą potrzebować dodatkowych, problematycznych w zdobywaniu komponentów.
Liczymy, że dzięki takiemu zorganizowaniu magii i zaklinania nawiąże się współpraca klas czarujących z walczącymi. Walczący potrzebują zaklętych przedmiotów, a czarujący składników, dzięki którym te przedmioty zaklną.

Jeśli powyższy opis wydaje się Wam mało szczegółowy - nic nie poradzę. System jest w trakcie rozwoju i codziennie niektóre założenia ulegają zmianom, czy to z przyczyn technicznych, czy z fabularnych. Jak zapewne niektórzy z Was wiedza, niedługo zacznie się sejsa egzaminacyjna i przypuszczam, że w związku z tym nasze prace stracą nieco na tempie - biorąc to pod uwagę śmiem przypuszczać, że składniki pojawią się do dwóch tygodni, natomiast nowy system zaklinania i system kradzieży zostanie zaimplementowany dopiero pod koniec marca.

co do czarodziejów - chciałam tylko dodać, że chcemy sprawić, by szanujący się przedstawiciele tej klasy nie musieli biegać za potworami jak zwykłe najemne zbóje, ale by mogli zdobywać doświadczenie w swojej klasie w godny i ciekawy sposób - prowadząc prace naukowe z prawdziwego zdarzenia. To, jak nam się to uda, będziecie mogli ocenić za kilka miesięcy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Czw 18:31, 03 Sty 2008    Temat postu:

Ogółem jestem przeciwny systemowi składników, tak jak i byłem przeciwny komponentom materialnym w DnD. Zdecydowanie preferuję grę, gdy nie za wiele odchodzi się od oryginału serwera. Ale, żeby gra była "uczciwa", to trzeba to popsuć.
Niby by powstała nić przyjaźni między wojownikami i magami, ale jak mag na 1 lvlu może zawiązać nić przyjaźni z wojownikiem? Taki dopiero poznaje świat, rzuca zaklęcie: potrzebujesz składnika. "Co jest? Durnota jakaś" powiada. Opuszcza serwer. A dlaczego? Bo mag na 1 lvlu posiada tyle składników, co kot napłakał. Chyba, że potrafi z pancerza skórzanego wytworzyć składniki.
A jeżeli składniki będą do kupienia, to po co w takim razie męczyć się? Jeżeli to będzie osiągalne w cenie gracza na 1 lvlu, to jaki problem, aby gracz na 20 lvlu nie kupił sobie więcej?

Co do zaklinania broni, to wspaniałe by było. Ale pogrążanie tym samym pierwszych postaci (na koncie) typu czarodziej? Moim zdaniem za duże koszta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 19:13, 03 Sty 2008    Temat postu:

Wszystko zostało przemyślane. Przepraszam, że nie opisałam tego wcześniej.

Walczące klasy mają dostać lepszy pancerz na początku praz broń taka, jak mają wybrany Weapon Focus. Magowie zamiast tego otrzymają po jednym składniku w drugiego typu, co pozwoli im rzucić po około 50 zaklęć każdej ze szkół. Przez pierwsze obszary może zbierać skłądniki pojedynczego użytku, po dotarciu do Acheron będzie mógł wstąpić do Akademii i tam nauczyć się przyrządzać skłądniki drugiego rodzaju (50 zaklęć). U bossó różnego rodzaju będzie można zdobyć składniki trzeciego rodzaju, częśc z resztą będzie można kupić w Akademii po wykonaniu kilku questów.

Tak, system wiary i system składników mają spowodować, że kapłan i mag nieco rozważniej dysponuje własnymi mocami. Zza to same moce zarówno kapłana jak i maga zostaną ulepszone. I nie chodzi tu o większe obrażenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:25, 03 Sty 2008    Temat postu:

Justyna napisał:
Bieżąca wersja systemu składników.

Każde zaklęcie wymaga jednego komponentu materialnego, któy zależy od szkoły, w jakiej jest to zaklęcie. Na przykład każde zaklęcie Nekromancji będzie wymagało jednego knykcia szkieletu.
Magowie nie są jednak głupkami i nie noszą ze sobą całej torby kostek - odkryli, jak przyrządzać pył kostny. Tak samo gracze - będą mieli możliwość przyrządzenia z powiedzmy 10 knykci całej torby pyłu. Taki pył pozwoli rzucić około 50 zaklęć, zanim ulegnie wyczerpaniu.


Oki będzie ciężko i trochę nie niesprawiedliwie...ale cóż. Jest 8 szkół. Są takie których używamy bardzo rzadko i takich jak szkoła wywołania gdzie czary idą jak woda. Mam nadzieje, że weźmiecie to pod uwagę. Powiedzcie jeszcze jak niski lvl zdobędzie aż 8 składników? Chyba...szkoda że trzeba będzie musiał kasę tracić na takie rzeczy. Chyba, że mag który zaczyna dostanie więcej kasy nic postacie niemagiczne.
Justyna napisał:

Są tez potężniejsze składniki. Na przykład pewien mag przed wiekami udowodnił, że głowa lisza odpowiednio oprawiona i zakonserwowana oraz poddana odpowiednim rytuałom pozwala czerpać moc do zaklęć nekromantycznych. Taka głowa pozwoli rzucić nawet do 100 zaklęć, ale jej zdobycie nie będzie łatwe.


Co za dziwna proporcja....to za 20 knykci też będę miął 100. Proponuje większa liczbę czarów np 200.

Justyna napisał:

Dodatkowo do każdej ze szkół będzie unikalny item (z superbossa) który będzie można w akademii magii zakląć tak, by pozwalał nam, kiedy go założyć, rzucać zaklęcia z wybranej szkoły BEZ składników.
Tym, którzy się obawiają, że przez ten system będą musieli zrezygnować z amuletów które noszą dotychczas powiem tylko, że nowy system zaklinania umożliwi zaklęcie każdego typu przedmiotu i nadawanie przedmiotom prawie każdej właściwości.
Wkluczone właściwości to na pewno przyspieszenie, rzucanie zaklęcia po trafieniu, własność szczeliny sfer i podobne hardcore'y. Wszelkiego rodzaju premie do trafienie, za ulepszenie, do obrażeń, do Klasy Pancerza, do atrybutów, do umiejętności, rzucanie zaklęcie x razy dziennie, odporności - to wszystko będzie uwzględnione w tym systemie, więc będzie można zakląć taki amulet dający rzucanie zaklęć bez składników tak, aby nie był bezwartościowy.


To zaklinanie będzie czasowe?

Justyna napisał:

Co zaś się tyczy systemu zaklinania - każda próba zaklinania będzie obarczona ryzykiem porażki zależnym od tego, czy rozwinęliście umiejętność zaklinania przedmiotów maga oraz tym, jak potężny jest zaklinany przedmiot. Nieudana próba może skończyć się zniszczeniem zaklinanego przedmiotu. Zaklinanie przedmiotów będzie wkomponowane w zaklęcia czarodzieja/czarownika, które będą potrzebować dodatkowych, problematycznych w zdobywaniu komponentów.
Liczymy, że dzięki takiemu zorganizowaniu magii i zaklinania nawiąże się współpraca klas czarujących z walczącymi. Walczący potrzebują zaklętych przedmiotów, a czarujący składników, dzięki którym te przedmioty zaklną.


Świetny pomysł. Pytanie jak wyżej...na stałe? No i od czego będzie zależało poprawne zaklinanie. Nie znam takiej umiejętności jak "zaklinanie magicznych przedmiotów". Może to będzie zależne od umiejętności lub sum umiejętności np tworzenie przedmiotów i czaroznastwo?

ps. użyłaś sformułowania akademii magii..czy to znaczy, że będzie coś na zasadzie bractwa dla wojów?

Pozdro Timo

Edit. tak dlugo pisałem, że w miedzy czasie Justyna napisałaś odp na niektóre moje pytania:D

A co z wojami. Jak chcecie ich ograniczyc?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Czw 19:27, 03 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Czw 19:32, 03 Sty 2008    Temat postu:

Obawiam sie ze przez to wszystko ktoś zacznie zbijać niezłą kasę na serwie bo magowie będą zaklinać przedmioty które będą bardzo pożądane więc drogie i zamiast "przyjaźni" między magami a wojami będzie rósł handel miedzy nimi z czego tylko jedna strona będzie na tym zarabiać a druga będzie kombinować skąd tą kasę zdobyć na to Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 20:38, 03 Sty 2008    Temat postu:

Magowie nie zaklną żadnego itemu Ramirez jeśli nie będą mieli składników. A tak się złoży niefortunnie, że sami nie będą w stanie ich zdobywać, bo pojedynczy wypad na Drako, (z którego na przykład będzie wypadać składnik niezbędny do zwiększania premii za ulepszenie) będzie kosztował maga fortunę w składnikach. A kapeć tez może nie wydolić z wiarą podczas walki, więc pozostanie wynająć wojów i odkupować od nich składniki.

Zaklinanie będzie na stałe.
Zaklinanie, cały jego system, będzie wprowadzony dopiero przy pojawieniu się .haków. Admini (czyt. Justyna, ja będę dopiero przy kradzieży kieszonkowej Razz - Ving) piszą nowe haki, które uwzględnią nowe zaklęcia i nowe umiejętności niezbędne do zaklinania. Będą nowe skille i nowe spelle odpowiedzialne za zaklinanie, szczegóły jeszcze nie zostały ustalone. Trzeba to napisać, pograć i ewentualnie zmienić.
Magowie na początku nie będą mieli kasy - będą mieli składniki do wykorzystania w drodze do Acheron. Tam mogą NAUCZYĆ się te składniki mieszać tak, by dawały się lepiej wykorzystać. I mogą szukać jeszcze lepszych składników oraz itemów dających czary bez składników (tzw. Źródeł). Tam też mogą zacząć zarabiać pieniądze zwyczajnie tworząc itemy i sprzedając je innym klasom.
Inne klasy powinny tak samo zarabiać tym, co potrafią, w tym wojowie ochroną magów. Magowie będa posiadali czary teleportacyjne w księdze, które umozliwią im nie tyle natychamiatową teleportację, co otwieranie tymczasowych portali do różnych, normalnie niedostępnych miejsc. Na przykład by uzyskac esencję żywiołu ognia potrzebną do dodania obrażeń od ognia będą musieli się wyprawić do sfery ognia (pozna zaklęcie Bramy Sfer i przygotować się do zbierania tej esencji). samodzielna wyprawa może się dla nich źle skończyć dlatego nie zdziwię się, jeśli w zamian za obietnice zaklęcia kilku broni od ognia taki mag nie weźmie ze sobą kilku zaufanych fighterów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 21:00, 03 Sty 2008    Temat postu:

Timo a zabranie NTK to nie bylo przypadkiem ograniczenie woja .. ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:07, 03 Sty 2008    Temat postu:

Justyna jeśli będą robione taki questy i tak będzie się rozwijał serwer to cofam to co powiedziałem, odnośnie planu na serwer.

Napisz tylko czy zrobicie coś z tym wojem? Jakieś ograniczenia? Jedzenie jakiś posiłków..........?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Czw 21:30, 03 Sty 2008    Temat postu:

Hehe wszystko tak ładnie napisane Wink ciekawe jak wyjdzie w praniu Very Happy
Timuś, Timuś, Timuś woj to już chyba wystarczająco ma przekichane Wink tak jak maras napisał to zabranie NTK było chyba i jest dalej wystarczającym ograniczeniem woja. Ograniczenia maga i kapcia mi sie podobają ale żeby kazać wojowi się jeszcze odzywiać?? To czemu inne klasy nie miały by tego robic?? Przecież lotr pal mag też musza jeść Very Happy Hmm mam tylko nadzieję, że te nowe ograniczenia klas czarujących nie pogorszą już i tak beznadziejnego expienia tymi klasami. Kary do expa które zostały dodatkowo wprowadzone przez Vinga, kara do expa od bioware jak ktos ma wieloklasowca a na dodatek nie ma rasy która używa danej klasy jako ulubioną i jeszcze te składniki/wiara to już troche tego jest.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:40, 03 Sty 2008    Temat postu:

A tak mi przyszło do głowy z tym wojem. Bobi pewnie nie poczekasz długo jak łotr by kraść tez będzie musiał coś robić. Co do woja to nie mówię o wielkim opychaniu się. Można by zrobić 2 posiłki na 12 godz. To nie jest duże obciążenie gla niego a tez mu sie coś dostanie.
Zastanawia mnie tylko jedno...czy magowie którzy teraz asa na serwie nie będą bezużyteczni. Wiadomo czarodziej nauczy sie nowych czarów ale czarownik...gorzej, trzeba będzie lvl cofnać, no i nie wiadomo jak z umiejętnościami...ach szkoda.

Edit:

Maras czy wyczuwasz ta drobna różnice w zjedzeniu piersi z kurczaka z frytkami a NTK?Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Czw 21:42, 03 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 21:50, 03 Sty 2008    Temat postu:

Yyyyyyy... Ntk jest wystarczajacym ograniczeniem jak dla mnie a z reszta co ja bede gadal Ving zrobi co bedzie chcial Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:54, 03 Sty 2008    Temat postu:

Dobra teraz sie wyżalę.
Przez pewien czas...nawet się nawróciłem i mówię sobie "Timo nie bądź taki niereformowalny, zaakceptuj wiarę zostań dobrym kapłanem".
Wszedłem na serwer...idę do kryjówki magów i tam patrze są...zacieram ręce będzie piekło...a ty 23% wiary nie ma buffów. Modle sie w skupieniu...pot z czoła, zaciskam dłonie a tam przyrost wiary14, 13, 12, 10, 9 dobra przy dziewiątce sie wkurzyłem...myślę sobie zaraz ułamki będą.. Dobra wypracowałem coś na pograniczu 63% ...mówię sobie drugiego takiego nie ma!!!
Idę dałem buffy w kryjówce w kopniaka drzwi...świecę sie od udzielonej boskiej mocy i tnę jeden golem, drugi golem, trzeci pada od boskich mocy 40 lvl-owej postaci....mówię sobie "Kurde ta wiara działa, jestem lepszym człowiekiem i zabijam super golemy"...oki ostatni padł. A co tam odpocznę sobie ..... I buffki jadę od początku a tam wiara....37,36,35,...,23. Nie mam wiary...aaaaaa...dobra co tam idę, modliłem się mój bóg mi pomoże. Wlatuje do sali nie starczyło mi już na odpa na czary wale jak dziki...moja zręczność to nie to samo co siła ale nie poddaję się...mag daje opończe nie udało sie powalić....padam trupem

A teraz puenta. Jestem kaktus po pracy....w weekend zaliczenie i myślę sobie zrelaksuje się trochę grając. Jedyne co sie stało to mnie to wszystkie dobiłem. Zamiast zabawy mam 15 minut bezsensownego gapienia sie w monitor. Powiedzcie czy wy traktujecie nas poważnie czy zrobiliście system wiary, żeby wejść cobie wieczorem jako MG i śmiać sie do rozruchu jak durnie klęczą i sie modlą by później ten bóg ciapa nie dał mocy?
Myślałem, że bóg będzie jakoś chronił kapłana a wy za wszystko ścigacie, czary dające premie rozumiem.....ale czary które chronią tez zabierają takę niebiotyczne punkty wiary?
Jak zrobicie to samo z magami to tylko żałość.

Idę spać....

Edit:

Za dużo siedzicie w edytorze. Oczywiście są tego dobre strony mamy nowe obszary, nowe itemki...ale z drugiej strony zaczęliście wszystko przeliczać i już zapomnieliście co to zabawa....szkoda.

Edit:

Naszło mnie jak się kapałem. Nie lepiej zrobić tak że wiara potrzebna jest tylko to czarów dających buffy z premia do ataku. Zamiast procentowej wiary liczbowa. Czyli modlisz się 3 trzy i możesz rzucić 50 czarów. A co z kapłanami którzy sa na magię? Tym to współczuję!!!!!!!!!!!!!
Idę śnić o LotD ale z przed marca....kiedy zaczynałem:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Pią 0:33, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Pią 0:28, 04 Sty 2008    Temat postu:

Ktoś tutaj chyba zapomniał o prostej prawdzie głoszącej, że rzecz nie jest idealna, gdy nie można do niej już nic dodać, a gdy nie da się nic odjąć. Kiedyś było dobrze, a teraz wprowadza się niepotrzebne komplikacje... Właśnie chciałem zacząć grę magiem, ale póki co szkoła denerwuje mnie wystarczająco, więc nie chcę sobie jeszcze bardziej uprzykrzać życia. Póki co gram druidem, ale znając życie każą mi się niebawem do drzew tulić, bo inaczej czarów nie będzie...
Aha, jeszcze jedno - nie uważacie, że biorąc pod uwagę przycięcie silniejszych zaklęć i diablo wysokie rzuty potworów, zwłaszcza na magię śmierci osłabianie magów po prostu mija się z celem i nie wprowadzi do wyrównania klas stanowiąc jedynie natrętną przeszkadzajkę zniechęcającą do grania daną klasą?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Pią 1:16, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Galernik
Gość w Maleear



Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:32, 04 Sty 2008    Temat postu:

Niezle pelno zmian idzie z 2008 rokiem może żle może i lepiej, ale i to ALE mnie na dzien dzisiejszy drenczy.
1.skad kazdy bedzie widzial co z czego i doczego ma dodac(chodzi mi o komponety i takie tam zaklinania rozumiem ze bedzie kazdy mial ksiege jakas na starcie w plecaku)
2.co z postaciami ktore nie pasuja w nowych ramach serwera(od nowa,przebudowa,a moze kasacja)pisze tak nie z mysla o panice tylko z tym ze jakos niemoge sie odnalesc kapciem,zlodziejem i czekam jeszcz co mnie zaskoczy (jak ktos chce opisze dlaczego)
3.jaka z zmian co sa wprowadzane bedzie dokonczona od A do Z nim zaczna wchodzic nowe zmiany(kasacja itemkow co ich juz niema,broni od azera namaszczonej po staremu i takich tam)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 10:00, 04 Sty 2008    Temat postu:

Oczywiście Timo, że nie ma przyjemności z grania, kiedy próbuje się postacią za słabą iść na smoka. przyzwyczaiłeś się, że możesz robić pewne rzeczy, ale niestety, na nowych zasadach nie możesz ich już robić. Taki był cel wprowadzania tych nowych zasad. Nie idzie sie pierwslevelową postacią na bandytów, bo cię zabiją i popsujesz sobie nerwy. nie idzie się kapciem po wprowadzeniu modlitw samotnie na bossa, bo się nie da rady. Koniec. To samo będzie z magami w przyszłości.

Złodzieje będą bardzie kontrolowani jeśli chodzi o kradzieże, ot co.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 3 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin