Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaczynacie robić serwer RPG...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 7:37, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Hmm zaakceptowali, bo nie ważne jaki argument był by przedstawiony i tak by to nic nie zmieniło.

A co do ograniczenia na KC co do odgrywania to jest zasadnicza różnica, dlatego że jak tam ktoś chce z Tobą expić podejdzie i zacznie się produkować odpiszesz mu na priv "nie chce mi sie odgrywać mam lvl taki i taki idziemy tam??" i to już koniec rozmowy, na którą nie wszyscy mają ochotę czy nastrój. A składników ani wiary nie ominiesz, no chyba że grając klasą bez czarów, a jak wszyscy wiedzą klasy czarujące są silniejsze od tych co czarami się nie posługują, co jest raczej oczywiste Smile
Na serwerach h&s nie da się chyba nigdy zrównoważyć sił takich klas i jest to bez sensu, a na serwerach rpg nie jest to konieczne, bo dzieje się to samoistnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 11:40, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Cytat:
Hmm zaakceptowali, bo nie ważne jaki argument był by przedstawiony i tak by to nic nie zmieniło.
Nie do końca. wasze oargumenty zmieniły w systemie całkiem sporo. Owszem, żadne argumenty nie przekonałyby Vinga, żeby a tych systemów zrezygnował, bo nie po to nad nimi ślęczeliśmy, by je wyzuić do śmietnika, ale w systemach,. na Waszą prośbę, zmieniono wiele odchodząc w dużej mierze od ich pierwotnej formy.
Cytat:
A co do ograniczenia na KC co do odgrywania to jest zasadnicza różnica, dlatego że jak tam ktoś chce z Tobą expić podejdzie i zacznie się produkować odpiszesz mu na priv "nie chce mi sie odgrywać mam lvl taki i taki idziemy tam??" i to już koniec rozmowy, na którą nie wszyscy mają ochotę czy nastrój. A składników ani wiary nie ominiesz, no chyba że grając klasą bez czarów, a jak wszyscy wiedzą klasy czarujące są silniejsze od tych co czarami się nie posługują, co jest raczej oczywiste Smile
Na serwerach h&s nie da się chyba nigdy zrównoważyć sił takich klas i jest to bez sensu, a na serwerach rpg nie jest to konieczne, bo dzieje się to samoistnie Wink
Niemal cytując mojego ulubionego admina napiszę tylko:
Zmieniamy zasady gry, bo znudziły nas zwyczajne zasady nwna, bo brakuje nam w nich tego, co powinno być w takim świecie fantasy. I by nieco utrudnić życie kapłanom i magom ^^
Co znaczy, że owszem Sejfit, masz rację, wiemy, że jest tak jak mówisz, taki był nasz cel.

Mówi się, że ten serwer to HnS, niektórzy mówią, że to HnS z elementami RPG. Więc to tylko 'trochę' HnS i tylko 'trochę' RPG. Czyli ani to ani to tak po prawdzie. LotD to po prostu odrębna gra, która stara się być spójna. Zasady są konsekwencją fabuły, a fabuła zasad. Po to, by to wszystko razem stanowiło jedną całość.
Słyszałam niedawno mądrą opinię, że "nie ma sensu robić fabuły do HnSa". Nie chce mi się tłumaczyć, dlaczego jest to wierutna bzdura. Gra jest grą, bez fabuły będzie Halą Treningową.
Uznaliśmy, że dodanie zasad, których nie da się ominąć jest słuszne i z taką decyzją będzie trzeba żyć. Sama jestem zwolenniczką dodawania zasad, których się nie da obejść w jakiś oczywisty i niekontrolowany przeze mnie sposób. I cieszę się, że składniki i wiara działają tak, jak działają.

A w temacie zmian na serwerze - na pewno do gry na LotD2 potrzebne będą haki:
- cloudcity
- trod_skies.hak
- airships.hak
- al_tileset06v102

Do tego dojdą 2 haki które jeszcze się tworzą, z naszymi zmianami.

Jeśli wg Was serwer RPG to taki, na którym jest przymus odgrywania (do ominięcia na priv, ale jednak przymus) to nie, nie robimy serwera RPG. Z resztą, co ja się będę produkować. Pewnie i tak nie napiszę nic nowego w stosunku do tego, co napisałam wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RIK
Obywatel Acheron



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WIECZNOŚCI

PostWysłany: Czw 12:58, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Jeszcze to trwa no nie. Miałem się nie wtrącać do tej pasjonującej rozmowy ale i tak to zrobię.
A więc z mojego punktu widzenia do tych co mają wątpliwości powiem tylko że nasz serwerek to hybryda i na dodatek udana i taki był właściwie zamiar od początku a wiara i składniki to smaczek do postaci.
Mag i tak nazbiera sobie tych składników albo kupi w sklepie po prostu a że są torby do nich bałaganu nie ma w ekwipunku.
Kapłan pomodli się do maksymalnej wiary przy posągu i morze expić długi czas i to też właściwie nie jest jakiś tragiczny problem.
Wszystko ma na celu wydłużenie rozgrywki i czasu poświęconego rozgrywce.
To normalne ci co grali od początku w wow też pewnie widzieli zmiany mające na celu przedłużenie rozgrywki co jest robione do dziś jak w każdym multi crpg. (przykład z innej gry ale troszkę z wowem siedziałem a znaczenie to samo co u nas urozmaicanie i zmiany by przeciągnąć żywotność danego wirtualnego świata).
Ostatnio weszłam na serwer i zacząłem narzekać na składniki na krzyku by wszyscy słyszeli i proszę bardzo jak moja prowizorka się sprawdziła aż miło.
Mianowicie zostałem letko oszczekany i zostało mi wytłumaczone wszystko co zbierać kupować i gdzie (chodzi o składniki) i nawet gracze pomagają sobie i handlują składnikami gdy są w terenie co mi się spodobało bo trochę bardziej się sprawa ożywiła.
Ja nie rozumiem narzekania w kółko jak było kiedyś, zobaczcie w końcu jak jest teraz (a jak będzie to ojojojjj nie myśleć lepiej bo będzie się pewnie działo znając Vinga i Juste)
Ja bym to uznał za darmowy dodatek do serwera po prostu.
Wszystko ma na celu zachowanie równowagi postaci w jakimś stopniu i zrobić by było po prostu ciekawiej a zanim zaczniecie pisać jakieś farmazony (no masz, zrobiłem to) nabijcie level 30 maga albo kapcia i przestańcie dziwaczyć (jeden dziwak, znaczy ja, na serwie wystarczy).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:58, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Justyna napisał:

Słyszałam niedawno mądrą opinię, że "nie ma sensu robić fabuły do HnSa". Nie chce mi się tłumaczyć, dlaczego jest to wierutna bzdura. Gra jest grą, bez fabuły będzie Halą Treningową.
Uznaliśmy, że dodanie zasad, których nie da się ominąć jest słuszne i z taką decyzją będzie trzeba żyć. Sama jestem zwolenniczką dodawania zasad, których się nie da obejść w jakiś oczywisty i niekontrolowany przeze mnie sposób. I cieszę się, że składniki i wiara działają tak, jak działają.


Justyna proszę cię nie tłumacz, bo jak sie rozpiszesz ....Very Happy Co do składników itp. to nie marudzić mi tu bo gram magiem i expiłem z kapciem i nie widać było tego że mamy jakieś ograniczenia (po prostu świetne przygotowanie) Smile
Fakt jest faktem, że modlący czasem przycina a nie wszystkie składniki są składnikami...ale można wyprostować.
Co do fabularności....bardzo bym prosił i nie znęcanie się nad druidem w lesie pająków. Dzień w dzień musi patrzeć na skórę zabitego "brata" niedźwiedzia i na to jak wszyscy wycierają sobie w niego buty:D

Edit:

Czy to na prawdę będzie LotD 2? Zostańmy przy jedynce...to dwa ni jakoś nie pasuje. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Czw 15:00, 03 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 21:51, 03 Kwi 2008    Temat postu:

LotD2 to robocza nazwa nadany, żeby jakoś rozróznić moduły. Prace nad starym i nowym trwają równolegle, bo sary też jest jeszcze troszkę zmieniany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rokoszka
Gość w Maleear



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:45, 23 Wrz 2008    Temat postu:

A ja uważam że każdy ma prawo do wyboru własnego bóstwa, nie powinien być uzależiony od lokalnych bóstw ( w tym przypadku kapłan).
Maleear to jedynie wioseczka a Margoth nie jest znana na szerokie swiatowe wplywy.
Jak informuje nas pierwsza postac w grze z ktora rozmawiamy, Morgoth chroni tylko miasteczko, a my z niego nie pochodzimy - jaki jest tu wiec sens?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Strona 11 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin