Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaczynacie robić serwer RPG...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pią 10:08, 04 Sty 2008    Temat postu:

Z tego co pamiętam było zaznaczane że system wiary jest jeszcze do zrównoważenia, a nie da się tego zrobić jeśli nie będziecie go używać więc może nieco cierpliwości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:05, 04 Sty 2008    Temat postu:

Justyna napisał:
Oczywiście Timo, że nie ma przyjemności z grania, kiedy próbuje się postacią za słabą iść na smoka. przyzwyczaiłeś się, że możesz robić pewne rzeczy, ale niestety, na nowych zasadach nie możesz ich już robić. Taki był cel wprowadzania tych nowych zasad. Nie idzie sie pierwslevelową postacią na bandytów, bo cię zabiją i popsujesz sobie nerwy. nie idzie się kapciem po wprowadzeniu modlitw samotnie na bossa, bo się nie da rady. Koniec. To samo będzie z magami w przyszłości.


Wiem jaki jest zamiar. Ale to co zrobiłąś z regenaracją wiary i jest wykorzysaniem nie jest proporcionalne. Kto widział, żeby tak wiara uciekała????? Nie będe owijał w bawełne moim skromnym zdaniem kapłan jako postać na tym serwerze jest d..y. Sam system wiary jest ok ale to jest nie do zniesienia. To debilne modlenie.....jak zacząłem się modlić to mówiłem spoko....ale tu nagle przyrost spada by zregenerować wiarę do 100% chyba z 15 razy trzeba bedzie sie pomodlic. To co zrobiliście jest na maksa przegiete. Jak kapeć teraz mi iść nadrako... nie skomentuję tego.
Wiem Justyna, że bedziesz sie bronić ale na chwilę obecna jak juz sprawdziłem jak to działa nie przekonasz mnie, że to jest dla dobra gracza i żeby porpawć przyjemnośc grania. Bo skoro to jest po to żeby tylko denerwowac i stwarzać problemy to po co robić takie zamieszanie. Są utrudnienia w grze które wywołują pozytywne odczucia, chec rywalizacji, zawźięcie się, praca zespołowa, osiągniecie celu ...ale to całe modlenie w takiej postaći jest niczym jak denerwują, wydłurzającą się, nie przynoszącą satysfakcji z wiary w boga, czynnoscią.

Kapłan smells like shit!!

Edit:

Czy ja tam mówiłem o smoku? Byłem tam kaplanem/mnichem/tc 40 lvl bez ukrywania, na magach z kryjówki. Zaryzykowałem by zabijać bez pełnych buffow...bo jak bym musial modlic sie jeszcze raz 15 razy to eksplodowal bym na krzesle a przed tym moj komp lecial by prze okno....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Pią 14:25, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Pią 13:11, 04 Sty 2008    Temat postu:

Tak jak jest w tytule tematu zaczęliście robić serwer RPG i z rozmowy z ludźmi na serwie nikomu sie to nie podoba. Tak jak to kiedyś Ving powiedział serwer ma zostać H&S z niewielkimi elementami RPG ale tych elementów jest trochę za wiele, dodajcie do tego odgrywanie i żegnaj H&S Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Melisanne
Mistrz Gry



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 13:49, 04 Sty 2008    Temat postu:

A mam takie małe pytanko co ze starymi postaciami usuniecie je czy jak będzie z nimi?
Każecie od nowa robić magów??? Proszę o odpowiedz bo nie tylko mnie to dręczy pytanie.
pozdro:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pią 16:18, 04 Sty 2008    Temat postu:

Vinga zasypywałem na serwie stwierdzeniami dot. systemu wiary, jaki mamy na serwerze, chciałem pewnych zmian. Dyskutowałem z nim o tym, jak to jest z regeneracją wiary. Zauważyłem, że postać będąc w świątyni będzie dużo szybciej regenerować swą wiarę niż gdzieś daleko od niej. Powód? Teoretyczny byłby taki: człowiek widząc ogrom swego boga w świątyni staje się gorliwiej wierzącym wiernym. Człowiekowi będącemu daleko od swego boga może dużo łatwiej zachwiać się wiara, przez co wiara powinna mu się słabiej regenerować. W praktyce, to kapłan będzie częściej odwiedzał miejsca święte i odpadnie argument, że "wiara wolno się regeneruje".

Ving podczas ze mną rozmowy bąknął coś o cudzie (zapewne niefortunnie, próbując przekonać mnie, że wojownik posiadający wiarę też ma istnienie bytu). Moja propozycja brzmiała: jeżeli ma to tak wyglądać, to niechaj wystąpi jakaś forma manifestacji Margoth. Dużo fajniej wyglądało by to, jakby Margoth przyszła, zatrzymała czas, rzuciła zaklęcie i zniknęła, niż gdyby ni z gruszki, ni z pietruszki nagle nastąpiło wskrzeszenie i wcale nie wiadomo czemu. Żeby to było efektowne. Wymyśliłem też argument, dla którego Margoth by mogła spokojnie przyjść bez obawy, że Mefistofeles przyjdzie. W momencie przybycia rzuca przecież time stop, który również unieruchomi Mefa, który wówczas może przyjść. Nawet, jeżeli jest to zagrożenie od strony wielkiego zła, to Margoth potrafi się przed nim bronić, a co najmniej przed nim uciec na czas.
O czymś tam jeszcze gadaliśmy, ale nie pamiętam ;P



Poza tym, jeszcze parę rzeczy, o których nie pogadaliśmy na serwie:

- wiara podczas pojedynczej modlitwy by mogła zależeć od modyfikatora charyzmy - wszak jest to rozmowa z bogiem, poza tym BioWare chciałoby, aby charyzma była przez graczy wykorzystywana przez kapłana i paladyna. Od czegoś jest boska tarcza i boska potęga...

- mogła by wiara nie opadać pod wpływem rzuconych zaklęć? Wszak nie zależy to w realnym życiu od ilości wykorzystanych darów od Boga (czar to dar od boga, jeżeli ktoś tu czytał podręcznik od DnD [u magów od Mystry, u kapłanów od ich bóstwa]), ale od czasu, gdy nie rozmawialiśmy z bogiem, czyli gdy nie czujemy z nim więzi, która jest wiarą. Dlatego proponuję, aby te 100% marnowało się z czasem, powiedzmy 60 minut do 0. Po 30 minutach zazwyczaj już nie rzucimy sobie sanktuarium ani nikogo nie uzdrowimy. Po 40 minutach tracimy sporo umiejętności bojowych (kamienna skóra, aura witalności zdychają), po 50 minutach zostają nam same cienkie buffy, po 60 minutach jesteśmy całkowicie pozbawieni boskiej opatrzności. Dałoby się poexpić, może raz zniszczyć sarę/harnasia, nic więcej. A jeżeli chcecie, aby kapłani rzucali mniej czarów, to też każcie im używać składników. Szkoda zachodu z tym wytracaniem po ilości rzucania czarów, bo przykładowo taki wojownik weźmie sobie 120% wiary i będzie tylko czekał na cud, aby móc niszczyć lepsze krity. Wszak jego wiara przez cały czas expienia jest niezachwiana...

No cóż, to tyle, co sobie przypominam. Adieu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Pią 16:37, 04 Sty 2008    Temat postu:

Wciąż wiara za szybko ubywa, za wolno rośnie Wink A gapienie się w monitor jak moja postać klęczy przez kilka minut, żeby mieć powiedzmy 130% jest nuuudne... Ograniczenie kapcia nie przeszkadza mi specjalnie...ale nie ograniczajmy tej klasy w taki sposób.
Pomysł Eleriana jest ciekawy wg mnie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Pią 17:42, 04 Sty 2008    Temat postu:

Ehhh - co do ograniczenia maga. IMO zmuszanie graczy do szukania składników nic nie da, bo na wyższych poziomach po prostu będą sobie skadniki kupować w ilościach hurtowych i tak jak na chwilę obecną szastać zaklęciami. Nie rozumiem też, dlaczego te pomysły są forsowane na siłę... ja sam jeszcze nie spotkałem osoby, która by te rozwiązania popierała... Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pią 18:17, 04 Sty 2008    Temat postu:

No... Gdyby tylko ciut mniej opadał przyrost wiary, to byłbym szczęśliwy. Bo chciałbym osiągnąć status 200% wiary i móc przez paręnaście walk nie modlić się. Nie żądam wszystkiego. Chyba ;P
EDIT:
można by wprowadzić jeszcze model kółka modlitewnego - postacie obok siebie jak się modlą, to na wspólny koszt. Każdy otaczający widzący modlącego i modląc się wraz z nim otrzymuje również wiarę. Bo chcę założyć kółko różańcowe Acheron xD
EDIT2:
gracze skarżą się, że nie mogą się modlić. Jak się jednego zapytałem, to miał neutralny charakter. Czy to ma jakiś związek?
EDIT3:
odwołuję, co na początku napisałem. Przyrost wiary nadal powinien być większy. I maksimum to nie 100% + lvl%, ale co najmniej 100% + 2*lvl%, jeśli nie 3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elerian dnia Pią 18:41, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Galernik
Gość w Maleear



Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:45, 04 Sty 2008    Temat postu:

Przepraszam za mało składny tekst z pytaniami wczesniejszy.Ale po łepkach może ktoś mi odpisac na moje pytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:00, 04 Sty 2008    Temat postu:

Elerian napisał:

- wiara podczas pojedynczej modlitwy by mogła zależeć od modyfikatora charyzmy - wszak jest to rozmowa z bogiem, poza tym BioWare chciałoby, aby charyzma była przez graczy wykorzystywana przez kapłana i paladyna. Od czegoś jest boska tarcza i boska potęga...


Może od charyzmy u pala ale na pewno nie u kapcia...co z kapłanami na zręczność. To jest serwer po części H&S i nie będę dawał kapciowi w charyzmę, żeby tracić na premii i statach.

Ogólnie twój pomysł jest lepszy niż zrobiła to Justyna...zastanawia mnie tylko jedno dlaczego oni tak trwają przy tym skoro nikomu sie to nie podoba w takiej postaci jak są obecnie. My naprawdę sie nie boimy, że zabieracie nam tą łatwość expienia kapciem....chodzi o to jak to jest zrobione i powiem, że bez emocji oceniam że źle.
Co do kapcia to mam jeszcze jedna propozycję. Mag będzie miał jakieś głowy lisza które będą dawały możliwość rzucania wiekszej liczby magii. Moze u kapłana zrobić tak samo? Kilka itemów, jakisquest i zaklęcie przedmiotu noczonego......nie wiem pomyślcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pią 19:50, 04 Sty 2008    Temat postu:

Ja tam walnąłem kiedyś kapcia na charyzmę i muszę przyznać, fajny był. Troszkę słaby, ale trafiał wszystko (jak to kapeć), miał gratisową kp (boska tarcza) a dmg miał nieprzeciętny (boski dmg ;P). Jeżeli mamy jakichś łatwo trafialnych przeciwników, łączymy z potężnym atakiem i mamy koksa jakich mało. Dlatego kapeć na charyzmę to wcale nie irracjonalny pomysł. Tylko trzeba go umieć zrobić ;P
Dodatkowo można takowego kapcia podrasować łotrem (powiedzmy 15 lvli) i 5 lvli czarownika (dla celnego uderzenia i paru dzikich buffów). Taktyka: celne uderzenie, powalenie, bach, bach, bach, celne uderzenie, powalenie, niszczymy. Nie zdąży łyknąć uzdro.
Ale dygresja poszła... ;P

Mimo wszystko co byś uznał za dobre do rozmowy z bogiem - charyzmę, czy mądrość, a może inteligencję? Bo ja charyzmę. Najbardziej realna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Pią 20:02, 04 Sty 2008    Temat postu:

Elerian ale tu nikt nie mówi że takiego kapcia na charyzme zrobić nie można ale nie każdy ma na to ochotę ja np. mam kapcia na mądrość i też jest niezły koks tyle że na magie. Nie zbaczajmy z tematu fakt jest taki ze admini widać nie liczą sie ze zdaniem graczy i robią nam serwer RPG Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pią 23:31, 04 Sty 2008    Temat postu:

Takie małe sprostowanie magia w dnd nie do końca jest darem mystry(l) gdyż ona sama nie ma wpływu na to kto sie nie posługuje a kto nie. Nie trzeba być wyznawca bogini magii by być magiem. Darem dla magów jest magia cieni bo jest w pełni zależna od Shar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skaybay
Skrypter



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

PostWysłany: Sob 0:01, 05 Sty 2008    Temat postu:

witia1 napisał:
magia w dnd nie do końca jest darem mystry(l) gdyż ona sama nie ma wpływu na to kto sie nie posługuje a kto nie


[czepianie sie na upartego mode on]
Mafia Faerunu napisał:


Odmowa Mystry

Mystra; będąc uosobieniem Splotu, decyduje, kto może z niego korzystać, a dla kogo dostęp doń jest zakazany. Taka decyzja bywa męcząca dla bóstwa. Każda próba wykorzystania Splotu przez osobę, której owa zdolnosć dotyczy, męczy nieco Mystrę i kosztuje ją odrobinę mocy. Jeżeli jednak robi to śmiertelnik (lub nawet setka) wówczas taki rozproszenie uwagi jest bez znaczenia dla bogini. Taka kara zazwyczaj zarezerwowana jest dla kogoś kto nadużywał magii, starając się uczynić tej sile jakąs znaczną szkodę ( na przykłąd świadomie tworząc obszar dzikiej bądź martwej magii) lub wynajdując czxary masowego rażenia podobne doi licznych znanych w Imaskar, Narfell, Netherili lub Raunmathar. Taka istota nie może rzucać czarów, korzystać z magicznych przedmiotów których akrywowanie uruchamia lub kończy czar, oraz używać zdolności czaropodobnych i nadnaturalnych.Jednakże magia oraz jej efekty wziaż bez problemu wpływają na rzeczone stworzenia. które zwykle spotyka śmierć z roli rywali bądź rozgniewanych plebejuszy - to kara za ich okrutne i szalone dzieła.
Mystra może również zabronić sięgania do Splotu bóstwu, przez co nie mogłoby ono korzystać z magii w czasie obecności w Faerunie. Taki zakaz nie wpływa jednak na boga lub boginię przebywających na innym planie egzystencji gdzie Splot nie istnieje - tak rzecz się ma oczywiście w przypadku planarnych siedzib bóstw. Takie działanie wyczerpuje Mystrę, dlatego też robi coś takiego tylko wtedy, gdy musi zmniejszyć potęgęboga bezpośrednio interweniującego na obszarze Faerunu (...)

Dalej było coś o gniewie Lorda Ao, ale mi się już nie chciało przepisywać, a nie miało to większego wpływu na poruszany temat
Razz
[czepianie off]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Sob 0:05, 05 Sty 2008    Temat postu:

Oj właśnie nie. Dokładnie sprawa bóstw i samego też Mystry jest opisana w podręczniku o planach. Bowiem na planie, do którego dostępu nie ma Mystra, nie będziemy mogli korzystać z jego czarów. Mozemy tymczasowo skierować swoje modły i prośby do odpowiednika naszego Mystry, ale może on nie być na tyle łaskawy co poczciwy faeruński bożek. Jednak nie trzeba być kapłanem Mystry, aby korzystać z jego magii. Wystarczy być czarodziejem, który specjalizuje się w wezwaniach do niego. Tak to wygląda.
Co do sfery cieni, to nie czytałem książki jej dotyczącej, toteż nie wypowiem się.
EDIT:
o, skajuś mi dopomógł xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elerian dnia Sob 0:07, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 4 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin