Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaczynacie robić serwer RPG...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romulus
Gość w Maleear



Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:03, 07 Sty 2008    Temat postu:

A może tak merytorycznie ? bo to czepianie sie ortografi to tak ja w dowcipie o rosyjskim i amerykańskim komputerze które staneły do pojedynku , i na pytanie komputera z USA czy to prawda że w Rosji za pensje trudno kupić dobre buty, odpowiedział rosyjski "a u was to biją murzynów...."

Może i sie nie znam na budowaniu moda , ale skoro nie mam racji a Ty masz to znaczy że te cieniasy z Bioware też sie na budowaniu nie znają ( bo to chyba oni stworzyli kapłana i jego magie .... a może nie ? )
Ale nawet jeśli sie nie znam , a kto wie , może być i tak że sie na niczym nie znam , to i tak chyba zasługiwałem na merytoryczne wyjaśnienie , a nie personalne jazdy ze znajomoścą ortografi...

Każdy sie na czymś tam nie zna.... poza Vingiem... on jest Master of All


S pofaszaniem
Romulus
PS. skoro kapłan taki czołg to czemu jak grałęm było może z 3 kapci na 30 grających...aaa , już wiem...nie wiedzieli że kap to taki mocarz....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez romulus dnia Pon 19:04, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:49, 07 Sty 2008    Temat postu:

romulus napisał:
A może tak merytorycznie ? bo to czepianie sie ortografi to tak ja w dowcipie o rosyjskim i amerykańskim komputerze które staneły do pojedynku , i na pytanie komputera z USA czy to prawda że w Rosji za pensje trudno kupić dobre buty, odpowiedział rosyjski "a u was to biją murzynów...."


Nom, sry , byłem zły a Ty wyskoczyłeś z postem który w sobie merytorycznych argumentów tez nie miał więcej. No i musiałem sie już wtedy wyżyć Razz Ale już mi przeszło Smile

Cytat:
Może i sie nie znam na budowaniu moda , ale skoro nie mam racji a Ty masz to znaczy że te cieniasy z Bioware też sie na budowaniu nie znają ( bo to chyba oni stworzyli kapłana i jego magie .... a może nie ? )
Ale nawet jeśli sie nie znam , a kto wie , może być i tak że sie na niczym nie znam , to i tak chyba zasługiwałem na merytoryczne wyjaśnienie , a nie personalne jazdy ze znajomoścą ortografi...


Oni stworzyli grę w którą grasz z paroma kolegami, ktoś tworzy moduł, opracowuje przygode, wchodzi na mg i prowadzi. Generalnie takie były założenia z tego co mi wiadomo. Dlatego tez niektóre klasy miałby być silniejsze niż inne. Ponadto modlenie się kapłanów było zbędne. Choć w sumie nie rozumiem do końca czemu kompletnie olali sprawę bogów, dobre pytanie Smile Po prostu takie są doświadczenia z mojej gry w nwna, kapłan jest mocniejszy niż pozostałe klasy walczące wręcz. Kapłan który rzuci na siebie 1 czar (boska moc) uzyskuje takie BAB jak wojownik, ma także mnóstwo innych czarów które zwyczajnie sprawiają że jest potężny i z nabuffowanym kapłanem ciężko wygrać. A w każdym razie nie ma na to szans wojownik. Jeśli kapłan rzuci połowe buffów nie będzie już taki mocny, ale po co rzucac połowe jak można wszystkie? I wtedy idzie na moby za które mamy 600 xpa... a wojownik to niech sobie z trudem łazi na ochłapach za 250xp... i właśnie w tym celu wprowadzona została wiara, jak kaplan chce rzucic wszystkie czary i rozwalac bardzo mocne moby, to potem musi spedzic czas na odnawianiu wiary. A jak chce rzucac czary dłużej to musi ich rzucac mniej, z czesci czarow moze zrezygnować. Choć prędkość spadania lub wzrastania jest wciaż zbyt mała.

Cytat:
Każdy sie na czymś tam nie zna.... poza Vingiem... on jest Master of All


<lol> ja tak nigdy nie twierdziłem, ale miło że mnie doceniasz Razz Master of scripting, no, prawie master, tu sie zgodze, a co do reszty to jakos staram sie ogarniac. Ale akurat kwestia kapłana wynikneła z grania nim samemu i oglądania jak grają inni....


Cytat:
PS. skoro kapłan taki czołg to czemu jak grałęm było może z 3 kapci na 30 grających...aaa , już wiem...nie wiedzieli że kap to taki mocarz....


Może... a może to był serw RPG? Co to był za serwer? Ja słszałem przeróżne opinie, takie np. że czarownik jest do bani bo ma mało życia... zabawne stwierdzenie zważywszy że porządnym czarownikiem wyciagasz tyle hp ile wojem... albo niewiele mniej. Kapłan jest przypakowany, uważasz że nie jest mocniejszy od wojownika, barbarzyńcy czy łowcy? Zwłaszcza jesli chodzi o xpienie, czyli przygotowane wyjscie do walki z mobami które znasz i wiesz co potrafią?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pon 19:59, 07 Sty 2008    Temat postu:

NWN jest opierany na silniku gry fabularnej D&D i ma to do siebie że są spore dysproporcje między klasami. Tyle że system D&D nie działa za dobrze bez nadzoru mistrza podziemia to on odpowiada za wszelkie interakcje graczy ze środowiskiem w tym właśnie z bogami. Kapłan bez poparcia swego bóstwa nie ma racji bytu, przynajmniej nie w formie kogoś władającego magią objawioną, tyle że na serwerze bez DM nie ma kto tego korygować więc system wiary można uznać za pewne zastępstwo tego, z resztą pod kilkoma aspektami lepsze bo nie wymaga obecności DM-a na serwerze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 20:26, 07 Sty 2008    Temat postu:

Wbrew obiegowej opinii ten serwer nie jest beznadziejny, zasady na nim wprowadzane nie są wysysane z palca, a jego twórcom czasem jednak zdarza się myśleć.
Takie wnioski powinieneś wyciągnąć z tej wymiany zdań romulus.

To, że kapłan musi być temperowany wynika z wielu czynników - z tego, że co opisał Witia, z tego, że czary w grze fabularnej wymagały składników i choć bioware dobrze odwzorował większość zasad, to modlitwy i składników nie odwzorował wcale, odpoczynek odwzrorował przez jakiś minutowy przerywnik w grze. przez co wszyscy czarujący potrafią rzucać praktycznie nieograniczoną ilość zaklęć ofensywnych. W grze fabularnej kapłan nie mógłby sobie pozwolić na odpoczynek w polu, czary odzyskałby dopiero po powrocie do miasta, a nawet jeśli odpoczywałby w polu, to nie trwałoby to niecałą minutę, tylko znacznie dłużej. Druga sprawa, że na serwerze mamy doborowych graczy, którzy potrafią wspaniale mysleć i wykorzystywać te wszystkie braki i wynikające z nich możliwości. Dlatego kapłan musi zostać osłabiony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tukan85
Gość w Maleear



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów Batory

PostWysłany: Pon 20:57, 07 Sty 2008    Temat postu:

Po co ta całą awantura nie kapuje Że niby klapek zawsze był taki super jesteście chorzy. Każdy gra jak lubi, przeszedłem grę nie jedną postacią i wiedziałem co i jak z nimi a moją pierwszą na serwie był mnich, którego nawiasem rzecz biorąc zchrzaniłem Wink. To TYLKO ZABAWA!!!! Ktoś lubi wyzwania bierze RZEKOMO słabego woja, kto inny nie chce się bawić bierze RZEKOMO mocarnego Kapłana.

No czegoś nie łapie Klapek taki super ale jakoś wcale nie ma ich tak strasznie dużo, mamy tu pełną różnorodność Very Happy. Chwała wszystkim bóstwom NWN za to ;]. Wyrównywanie szans jest OK ale UWAGA żeby się nam tu nie zrodził jakiś chory pseudo komunistyczny ustrój:

...:::"WSZYSTKIM GÓWNO ALE RÓWNO":::...

Proszę państwa:
ADMINA o to żeby troszkę odpuścił i GRACZY o wyrozumiałość BAWIMY się eksperymentujemy "ŻEBY ŻYŁO SIĘ LŻEJ" HAHAHAHA.

I proponuje zainteresować się itemami (podoba mi się że najlepsze to +6) i mam nadzieję że to się nie ZMIENI!!!!
Nielicząc oczywiście rzeczy które gracze sami ulepszyli za ciężko zarobioną kasę (jak ktoś tyrał to się mu należy!!!).

Kara do exp nie jest taka straszna, ale te uniedogodnienia z czarami to prosze przemyśleć są chyba trochę zbyt surowe ;/.

Ps. Studiuje matme 4 rok analiza nie jest taka straszna Wink, tyko bardziej pokręcona niż świński ogon, czy system wiary Smile)).

Pozdro all Tukan.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tukan85 dnia Pon 20:59, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Pon 21:13, 07 Sty 2008    Temat postu:

Ving napisał:

A w każdym razie nie ma na to szans wojownik



Sory za taki mały offtop ale tu się nie zgodzę. Wszystko zależy jak jest postac zrobiona, nieraz zabijałem nabufowanych kapłanów wojem Laughing , Jeśli ten kto zrobił woja jest bardziej doświadczony i ma większe umiejętności niż ten co robił kapłana to wygra ten pierwszy, wszystko zależy od wiedzy i doświadczenia w robieniu postaci

Tukan85 napisał:

za ciężko zarobioną kasę (jak ktoś tyrał to się mu należy!!!).


Z tego co mi wiadomo to nie wszyscy tak ciężko tyrali Laughing , ale dobrze że Ving to naprawił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romulus
Gość w Maleear



Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:13, 07 Sty 2008    Temat postu:

Wasz serwer wasza decyzja , ale jeśli wolno wypowiem sie :

a) nigdy nie twierdziłem że tutejsza ekipa jest bezmyślna , to raczej mnie zarzucono braki mózgowe....
b) a ja uparcie twiedze że to nie kapłan jest najmocniejsza klasą... więc czemu on ?
c)odpoczynek ? acha... to magowi szybkie odnawianie czarów odpoczynkiem nie pomaga ? ( wystarczy zrobić odpoczynek w terenie np co 3h , a natychmiastowy tylko w wyznaczonych miejscach gospody ? świątynie ?
d) Ving... zagraj kapem... wtedy sie dowiesz ze kap ma te swoje cudownie WIELKIE ab zazwyczaj na baaardzo krótko bo rundowe są .... a woj ma na stałe...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez romulus dnia Pon 21:36, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pon 21:32, 07 Sty 2008    Temat postu:

Mości Tukanie, argument twój iż przeszedłeś grę różnymi klasami niestety nijak ma się do rozgrywki sieciowej. Z kilku powodów:
- rozgrywka dla pojedynczego gracza jest dużo prostsza niż moduły gry sieciowej
- moduł dla pojedynczego gracza ma ograniczoną ilość punktów doświadczenia ( dużo z resztą niższą niż 40 lvl ), w rozgrywce sieciowej expisz do osiągnięcia maksymalnej mocy postaci
- a co najważniejsze w grze sieciowej są inni gracze więc dopiero tu różnica w sile klas ma znaczenie


Dodam taki mały komentarz twórców gry który swego czasu był na forum bioware, gra miała być w założeniu na kilkanaście lokacji dla kilku gracz i mistrza gry. Z czego można wywnioskować że była to przewidziana zabawa do gry rpg, więc tworzenie systemów zastępujących mistrza gry mijało się z celem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Pon 21:43, 07 Sty 2008    Temat postu:

romulus napisał:
Wasz serwer wasza decyzja , ale jeśli wolno wypowiem sie

Wolno Very Happy

romulus napisał:

a ja uparcie twiedze że to nie kapłan jest najmocniejsza klasą... więc czemu on ?

To kto według ciebie? Mag? Hmm o ile mi wiadomo mag juz dostał po tyłku bo zostały zmienione zasady działania jego czarów. Kapłanowi zmieniono tych czarów o wiele mniej. Fakt jest teraz wiara kapec dostał po dupci. Ale jak byś się wczytał w to co pisza inni to bys wiedział, że lada dzień magowi tez się dostanie po dupie. Zostają wprowadzone składniki(komponenty) do czarów i bez nich maguś bedzie mógł sobie narzucać czarków tyle co kot napłakał Smile Do tego ma zostać ograniczona możliwośc rzucania opok przez maga tzn jedna opoka w tym samym czasie. Więc nie ma co twierdzić, że tylko Kapeć najbardziej obrywa bo według mnie obie te klasy dostają tak samo.
romulus napisał:
odpoczynek ? acha... to magowi szybkie odnawianie czarów odpoczynkiem nie pomaga

A czy ktoś twierdził, że nie pomaga?

romulus napisał:
wystarczy zrobić odpoczynek w terenie np co 3h , a natychmiastowy tylko w wyznaczonych miejscach gospody ? świątynie ?

Bardzo dobry pomysł.

romulus napisał:
Ving... zagraj kapem... wtedy sie dowiesz ze kap ma te swoje cudownie WIELKIE ab zazwyczaj na baaardzo któtko bo rundowe są .... a woj ma na stałe...

Przecież juz Ving gdzieś pisał, że nagrał się juz kapłanem -.- Po za tym co z tego, że kapłan ma rundowe AB a woj stałe? Spróbuj osiągnąc wojem na tym serwerze wiecej niz 64 AB to będę ci mówił Mistrzu. Ja nie jestem mistrzem w tworzeniu kapłanów ale posiadam w swym dorobku kapłana, który z takimi itemami jakie są na serwie wyciąga 70 AB i KP i to na dość długo. Na tyle by najlepszy woj na serwerze mógł paść w przeciągu paru minut. Wink
witia1 napisał:
Mości Tukanie, argument twój iż przeszedłeś grę różnymi klasami niestety nijak ma się do rozgrywki sieciowej. Z kilku powodów:
- rozgrywka dla pojedynczego gracza jest dużo prostsza niż moduły gry sieciowej
- moduł dla pojedynczego gracza ma ograniczoną ilość punktów doświadczenia ( dużo z resztą niższą niż 40 lvl ), w rozgrywce sieciowej expisz do osiągnięcia maksymalnej mocy postaci
- a co najważniejsze w grze sieciowej są inni gracze więc dopiero tu różnica w sile klas ma znaczenie

Święta Prawda Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romulus
Gość w Maleear



Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:58, 07 Sty 2008    Temat postu:

jako rzekłem , decuduje ekipa , mnie tam nie pasuje kapłan traktujący swoje modły jak wizytę na stacji benzynowej , albo doładowanie karty.....

Szkoda , grało sie kiedyś fajnie , miałem zamiar grać znów więcej , ale mi teraz nie pasuje , liczyłem na zmiany na LoD , ale miałem na myśli dużo nowych lokacji , z logicznie zaplanowanymi mobami ( a nie lokacją starannie omijaną na której stoją kapłani/rdd , ciekawe co tam robią ) , nowe miasto , cnr , przygody z MG ( jak na KC , które przecież rpg nie jest ) , więcej bossów ( bardziej zróżnicowanych ) nowe itemy w dropie... a nie to co wprowadzane jest... nie wiem po co...

Pozostaje mi poczekać na FAKTYCZNE zmiany , życzyć dobrej zabawy wszystkim , sukcesów ekipie

Acha , i zyczyć miłej gry słabym klasom.....np bard/rdd/blady.... one takie słabe..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:06, 07 Sty 2008    Temat postu:

Szczerze mówiac mówienie że jakas klasa dostała po dupie nie do końca jest prawdą. Owszem, magowie dostali po dupie na poczatku tworzenia serwera gdy ustalałem wszelkie zmiany. Teraz klasy nie są osłabiane tak naprawde, gdyż zarówno kapłan jak i mag (po wprowadzeniu składników) dalej będą na 1 walke równie mocni jak poprzednio jeśli sie przygotują. Po prostu składniki i wiara sprawią by swoimi mocami lepiej dysponowali.
Grałem romulus kapłanem. Mam kapłana (a konkretniej kapłana/czempiona torma z 1 poziomem łotra dla upadania (27 lvl)) i gdy na poziomie około chyba 12 czy 13, po buffach (miałem wtedy 3 z boskiego gniewu) zobaczyłem ab ~30 to z krzesła mało nie spadłem, sklałem te klase i postanowiłem że coś z nią zrobie. To jest paranoja jakaś... i to nie jest BAAAARDZO krótko... owszem, na superbossów nie starczy, ale boskie względy trwają 20 rund (w domyśle przedłużone, jakoś nieprzedłużone do mnie nieprzemawiają), tyleż samo boska moc, modlitwa i cała reszta. Generalnie ta postac ma krótkie buffy, ale wystarcza... Ale jak odejme sobie czary typu modlitwa, jak nie bede jechał non stop na boskich wzgledach i boskiej mocy to juz jest nieco gorzej z ab i trzeba sie wysilić, ale przynajmniej daje rade z wiarą. I właśnie dlatego wprowadzona została wiara, żebyś nie rzucał miliarda buffów jeśli nie musisz -.- odzwyczajcie sie od tego i bedzie ok. Dzisiaj xpiłem przez godzine, zgarniajac po 350 xpa i wiary straciłem 50 (odjac pare punktów za uzdrowienia Birbaga z którym xpiłem i rzucanie mu niewidki ulepszonej jeśli liczymy ile zużyłem na siebie). Tak więc nie widze w czym ta wiara jest taka straszna, tak okrutna i czemu nagle nie bedzie można wskrzeszac innych ani leczyć... mi to nie przeszkadzałoby we wskrzeszaniu ain leczeniu, po prostu trzeba lepiej gospodarowac czarami -.-

Nieraz widziałem kapłana świecącego jak choinka, nabuffował sie, odpornosc na czary mimo że wallczy z przeciwnikiem ktory w ogole nie wie co to magia, odpornosc na negatywna energie mimo ze przeciwnik atakuje tylko fizycznymi i mnóstwo innych czarów które są ZBĘDNE na danego przeciwnika...

romulus - domagasz się ode mnie merytycznych wypowiedzi, wskaż mi nieco merytoryki w swojej? bo ja tu widze tylko jakieś slogany niewiem skąd wzięte

Cytat:
magom nikt Mestila nie zabiera , tudzież izaaków i np Epickiej Zbroji.


Owszem, mestil jest, ale izaaki przyciete (kaplani czarow nie stracili, musza tylko lepiej nimi gospodarowac), dziw i banshee moga zabic samego maga rzucającego czar itp. zmiany w czarach są, po co wiec te puste hasła?? Neutral

Gdzie ktoś napisał ze kapłan jest najmocniejszą klasą romulus??

I gdzie są Twoje merytoryczne wypowiedzi??

Zarzuciłem Ci braki mózgowe nie bez powodu. Twoj pierwszy post u nas pojawił sie we wrześniu, wiec grałes tu jakiś czas temu. A piszesz jakieś dyrdymały o tym że magów nie ruszyliśmy. No i w dodatku genialne pomysły jak kara w pd za picie mikstur -.- Brak natomiast mi sensownych argumentów za tym - dlaczego wiara jest beeee. Oprócz tego że przez to kapłan przestaje być czołgiem.

Cytat:
ako rzekłem , decuduje ekipa , mnie tam nie pasuje kapłan traktujący swoje modły jak wizytę na stacji benzynowej , albo doładowanie karty.....

Szkoda , grało sie kiedyś fajnie , miałem zamiar grać znów więcej , ale mi teraz nie pasuje , liczyłem na zmiany na LoD , ale miałem na myśli dużo nowych lokacji , z logicznie zaplanowanymi mobami ( a nie lokacją starannie omijaną na której stoją kapłani/rdd , ciekawe co tam robią ) , nowe miasto , cnr , przygody z MG ( jak na KC , które przecież rpg nie jest ) , więcej bossów ( bardziej zróżnicowanych ) nowe itemy w dropie... a nie to co wprowadzane jest... nie wiem po co...

Pozostaje mi poczekać na FAKTYCZNE zmiany , życzyć dobrej zabawy wszystkim , sukcesów ekipie

Acha , i zyczyć miłej gry słabym klasom.....np bard/rdd/blady.... one takie słabe..


A jak widziałbyś modły kapłanów w cRPGu? Logicznie zaplanowanymi mobami ale dla których klas? Wojowników czy kapłanów? Bo to są 2 rózne typy mobów. Takie przykładowo minotaury zmutowane. Kapłanem można ich kłaść na lekką ręką 23 lvlu, wojownikiem raczej cieżko na takowym, jeśli nie masz drugiej postaci która zdobedzie wojowi fajne itemy.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Ving dnia Pon 22:12, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Pon 22:32, 07 Sty 2008    Temat postu:

romulus napisał:
Szkoda , grało sie kiedyś fajnie , miałem zamiar grać znów więcej , ale mi teraz nie pasuje , liczyłem na zmiany na LoD , ale miałem na myśli dużo nowych lokacji , z logicznie zaplanowanymi mobami ( a nie lokacją starannie omijaną na której stoją kapłani/rdd , ciekawe co tam robią ) , nowe miasto , cnr , przygody z MG ( jak na KC , które przecież rpg nie jest ) , więcej bossów ( bardziej zróżnicowanych ) nowe itemy w dropie... a nie to co wprowadzane jest... nie wiem po co...

Eh o ile się nie mylę zostało w przeciągu paru dni wprowadzonych około 18 nowych obszarów -.- ba 5 nowych bosów. Każdy ma itemki w dropie inne niż są dostępne na innych bosach. Smocze wzgorza nie są omijane. Były to fakt ponieważ polsmoki byly lekko za mocne. Ale podkresle ze BYŁY, teraz juz nie są i znajduja sie tacy co tam latają po expa m.in. ja. Wiesz ludzie maja tez swoje prywatne zycie i nie beda spedzac calych dni przed edytorem dodawac nowych mobow, bosow i obszarki bo komus sie zaczyna nudno robic i szuka nowych wrazen. Wszystkie zmiany sa wprowadzane stopniowo, poniewaz tylko Ving i Justa znaja sie na skryptach na tyle by cos kombinowac na serwerze ale maja mało czasu. Obszarki sa robione w duzych ilosciach ale niektore wymagaja ingerencji Vinga, ktory jak juz wspomnialem nadmiarem czasu nie dysponuje. Uwierz mi jest tyle nowosci do wprowadzenia ale musza stac w kolejce az nasi MG znajda czas, ktory beda mogli im poswiecic. Hmm co do przygod z MG ciekawi mnie jak by to wygladalo jakby Ving albo Justa mieli robic wam zmiany na serwerze jednoczesnie przeprowadzac z wami przygode i uczyc sie na egzaminy, nie wspomne juz o innych czynnosciach, ktore robia -.-
Tyle ode mnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 23:08, 07 Sty 2008    Temat postu:

Co do wizyt na stacji benzynowej - to jest stworzone w ten sposób ze względu na ułatwienie graczom. Na normalnej sesji kapłan modlący się zostałby oceniony przez DMa za wczucie się w rolę. Mogłam oczywiście napisać to inaczej, tak, żeby gracz musiał NAPISAĆ jak się modli, to znaczy wpisać tekst modlitwy jakiś. A w posągu umieścić słuchający skrypt, który na podstawie określonych kryteriów oceniłby jak dobra była modlitwa. to nie jest takie skomplikowane jak może się wydawać, ale jakoś nie widzę, żeby gracze z ochotą wypisywali modły do fikcyjnych bóstw. Bieżące rozwiązanie zostało ocenione jako bardziej przyjazne użytkownikowi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malavan
Gość w Maleear



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:57, 07 Sty 2008    Temat postu:

Justa napisała
Cytat:
Mogłam oczywiście napisać to inaczej, tak, żeby gracz musiał NAPISAĆ jak się modli, to znaczy wpisać tekst modlitwy jakiś. A w posągu umieścić słuchający skrypt, który na podstawie określonych kryteriów oceniłby jak dobra była modlitwa. to nie jest takie skomplikowane jak może się wydawać


Shocked Chyba troche przesadziłaś z ta wyrozumiałością... Chciałbym zobaczyć taki skrypt w praktyce Rolling Eyes

Wracając do modlitw to mimo wszystko kapłan ma nadal przewage nad innymi klasami. Chociażby niektóre czary, które z niewiadomoych przyczyn są wyjątkowe - implozja ze swoim bonusem do ST i omijaniem odporności, no i moje ulubione słowo wiary, w którego przypadku dziwię się ze Ving nie zrobił z nim porzadku - bo niby dlaczego rączki bibiego wymagają porażki w rzucie na refleks a słowo wiary działa zawsze. Kapłan łączy w sobie atuty wielu innych klas (odpornośc na czary, ulepszona niewidka) i o jego wyzszości nie ma co dyskutowac. Ale modyfikując tę klase trzeba sie szybko zabierac za pozostałe przesadzone klasy - blady i uczen czerwonego smoka, a dopomoc słabszym tj. łowca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Malavan dnia Wto 0:00, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz;d
Gość w Maleear



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:22, 08 Sty 2008    Temat postu:

"Eribaga" Ving Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 7 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin