Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaczynacie robić serwer RPG...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nasz kochany Sugrin^^
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z tąd ;p

PostWysłany: Sob 0:40, 05 Sty 2008    Temat postu:

Mam pytanie robicie serwer dla graczy czy dla siebie ?? Bo ja już się pogubiłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 2:01, 05 Sty 2008    Temat postu:

Nasz kochany Sugrin^^ napisał:
Mam pytanie robicie serwer dla graczy czy dla siebie ?? Bo ja już się pogubiłem


Jakiś miesiąc temu doszedłem do wniosku, że definitywnie nie warto go robić dla Was. Od tego czasu robie moduł dla siebie. A w każdym razie robie moduł według własnego uznania, ale oczywiście tak by był grywalny i by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Sądzę, że zawsze chciałem moduł robić dla siebie, jak zaczynaliśmy go robić z N1unk13m to nigdy nie przypuszczaliśmy że bedziemy mieli więcej niż 10 graczy. Zarówno z powodów techniczych (łącze na moim kompie) jak i z tego że wiecej osób nie będzie grało. No i się nie myliliśmy, zaglądało pare osób które znaliśmy jeszcze z Dark Stone'a i pare nowych (m.in. Witia ^^) zaglądało czasami. Wtedy też już robiłem serwer wg własnego uznania, serw H&S, taki na którym xpisz bijąc moby a nie robiąc questy, taki na którym nie musisz odgrywać, nie musisz znać piosenek by grać bardem ani nie musisz pisać opisu postaci.

Po ciekawym doświadczeniu jakim było granie na TNESie i Wombat'cie (przed tworzeniem własnego modułu) doszedlem do wniosku że wiem jaki jest klucz do posiadania dużej ilości graczy na serwie. Przepakowane itemy i góra xpa, po graniu na tych serwerach postanowiłem sobie, że nigdy nie stworze takiego gniota, na którym w ciagu dwóch dób (tam dało sie w ciagu około 4h) wyciągne 40 lvl i bede miał item +10 za ulepszenie, +20 od boskich, magicznych i pozytywnych (i z 20 regenki), wtedy też uznałem ze jak bede robił mod to itemy +5 będą porzadnymi itemami, niezbyt popularnymi... i tego trzymałem sie budując LotD. W Tiroch itemy +1, w kolejnym miescie +2, no +3 to moze kiedyś mialy byc w przyszlosci z miescie, no a poza tym oczywiscie z bossów, gdyż RZADKOŚĆ itemów miała być kluczem do tego by nie stały sie one byle jakie, powszednie. No ale moduł sie rozrastał, powstawali coraz silniejsi bossowie i ani sie obejrzałem a mam na drako itemy +6 i mefa który jest mocniejszy wiec powinien mieć +7... a na 40 lvl da sie dobic w niecale 3 dni jak robi sie mocną postać...

A więc tworzę gniota jakiego nigdy w życiu nie chciałem zrobić. Dlatego też będę się z tego stopniowo wycofywał. Ten moduł tworze od jakichs 2 lat (+ około roczna przerwa, bo zaczelismy go robic ze 3 lata temu) i nie mam zamiaru sie usunąć dlatego że moduł przestaje mi odpowiadać, raczej zmienie moduł tak by mi odpowiadał. Przez długi czas robiłem według własnego uznania i było ok, a moje poglądy się nie zmieniły. W NWNa gram odkąd został wydany, i wyrobiłem sobie w tym czasie opinie na temat rzeczy które mi pasują a które mi nie pasują. Kompletnie mi nie pasowało to że kapłan był kapłanem tylko z nazwy (chyba ze tworca modułu inaczej sobie zażyczył). Nie pasowało mi NTK które było smiesznym atutem, kompletnie nie nadającym sie do gry w multiplayerze. Adminowowi Dark Stone'a bardzo nie podobała się burza izaaka która zadawała 240 dmg bez możlwiości odparcia, a ze pojawiła się w SoU to postacie nie miały 40 lvlu (maks 20) i był to najpotężniejszy czar jaki można sobie było wymyślić. Czarownikiem uwielbiałem grać zanim pojawiło sie SoU, jak nie było Izaaka i nie była to klasa aż tak potężna... gdy się jednak pojawił stałą sie to klasa nie do pokonania (na DSie było odp na powalenie w itemach), każdego z kim walczyłem pokonywałem 3 burzami izaaka... noobowski sposób walki aaale wtedy byłem noobem Wink Dopiero z czasem, weszło HotU, zacząłem grać innymi klasami, zrozumiałem że walka ograniczajaca sie do samych Izaaków jest bez sensu... że trzeba by coś z nimi zrobić. Wtedy pojawiło sie NTK, kolejny imho bezsensowny twór Bioware'u, gdyż tylko postacie mające wysoką wytrwałość mogą przetrwać, każdy inny pada pod ciosem krytyka przy st ~ 45. Wtedy też uznałem, że jeśli będę robił swój serwer to ogranicze niektóre rzeczy (admin Dark Stone'a też chciał ale nie umiał, ja wtedy też jeszcze nie umiałem).

Tak więc zaczynając tworzyć LotD wziąłem się za zmienianie tego co mi się nie podobało. Na pierwszy ogień poszedł system XP, dzielenie xp przez ilosc ludzi w teamie mi nie odpowiadało (potem i tak musialem ograniczyc do obecnego ksztalu gdyz zbyt szybko się xpiło). Uznałem także, że jeśli gracz nie awansuje, nie powinien sie zmniejszac jego xp.... co owocowało tym że ludzie na worgach xpili majac 4 poziom postaci, ale w ilosci xpa duzo powyzej, i siedzieli na nich do oporu... a jak zawansowali to nagle mieli 11 poziom, to był zły pomysł (logiczny, i jak najbardziej wytłumaczalny, ale nie nadający sie do tego typu rozgrywki). Potem NTK i obcinanie czarów... wszystko stopniowo w swoim czasie, teraz przyszedł czas na urozmaicenie zycia kapłanom, potem magom. To weszłoby wcześniej, ale nie było czasu na takie rzeczy. Zmieniam obecne zasady także dlatego gdyż jest to pewne urozmaicenie. Pomijajac już kwestie fabularne, dla mnie i sądze że dla niejednej osoby która gra w nwna od 6 lat, jest to ciekawe urozmaicenie, które zmienia sposób rozgrywki. A dla tych którzy grają krócej, czemu nie potraktujecie tego jako zwyczajne zasady? Łowca nie może rzucać czarów takich jak kapłan mimo że potrzebuje do nich mądrości, ale nie plujecie jadem na lewo i prawo. Tak samo paladyn... Sądzę że gdyby łowca rzucać mógł czary takie jak kapłan, a ja bym to przyciał do obecnej postaci, byłby taki sam rumor jak teraz. Do epickich zaklęć wymagane jest czaroznawstwo, gdyby nie było a ja bym wprowadził byłyby prostesty, że niby czemu osłabiam maga i karze mu brać bezużyteczną umiejętność jaką jest czaroznawstwo?

Kapłani mieli do tej pory luksus. Mogli sobie bez problemu zakląć broń, zbroje i tarcze na +5. KP za odbicie także wyciagać mogą z czarów. Generalnie pokonują przeciwników dużo mocniejszych niż da rade pokonac łotrzyk, wojownik czy barbarzyńca. Wszystko dzieki temu że może sie obłożyć swiatełkami jak choinka i tak napakowany isc niczym buldożer i niszczyć wszystko na swojej drodze. Teraz nie będzie tak fajnie, będzie trzeba wybierać rozważnie swoje buffy,a z części rezygnować. Jak z danymi przeciwnikami nie dajesz rady, to walcz ze słabszymi. System wiary jest wciąż szlifowany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Sob 9:26, 05 Sty 2008    Temat postu:

To prośba Ving, jak jest coś niedoszlifowane, to nie dawaj tego jeszcze na serwer. To tak, jakbyś lubej dał ubrudzony kawał szkła, jakim jest nieoszlfowany diament, swojej lubej. Ona by się zdziwiła "co to jest? nie chcę tego!" a ty się dziwisz jej reakcji.
Na potrzeby testów zrób serwer zastępczy do lotd. Tam wprowadzaj poprawki i jeżeli zostały zaakceptowane, to natychmiastowo wprowadzasz! Bo jak narazie, system jest nieznośny (jestem w wirze walki, rzucam czary, rzucam czary, rzucam czary, mało wiary... nie mogę rzucić sankty! Nie ucieknę! Mam za mało wiary, nie uleczę się! Umieram!). Dopóki nie zostanie wprowadzony system modlenia się w świątyniach, który mógłby doprowadzić do zwiększenia wiary do około 200%, to gracze ci będą uciekali. Bo kapłani na czary wymierają, kapłani do walki umierają szybko, kapłanów na charyzmę nie uświadczysz, bo są za słabo zrobieni.

Moja propozycja (bo nie widzę, abyście mieli chęci wprowadzać przyspieszone modlenie w świątyni): niechaj po przekroczeniu pewnego poziomu koszt czaru w wierze będzie duży. Dopiero, gdy wiara osiągnie 0%, to kapłan jest bezsilny.
Ale powiedzmy, ponad 100% wszystkie czary kosztują 1%
Po przekroczeniu bariery 100, 9 krąg kosztuje 2
j.w. 90, 9 krąg kosztuje 3, 8 krąg kosztuje 2
itd. Sanktuarium jest na 6 kręgu czarów u kapłana. Tym samym na poziomie 70 sakta kosztuje już 2, czar 9 kręgu kosztuje 5 (2 czary i wzrost kosztu, tym samym)
Uzyskujemy poziom wiary na 40. Czary 9 kręgu kosztują 8. To niemal gigantyczne zużycie i jeżeli ktoś będzie tak dalej robił, to zużyje całą swą moc od Boga. Musi wtedy gość przystanąć na modłę, bo grozi mu ryzyko utraty czarów. Ale nie ryzykuje tym, że sanktuarium straci swe znaczenie, zaczną ludzie korzystać ze zwojów.

Proste - Ving, jak chcesz celowo spowalniać kapłana, to nie rób tego na gwałt. Poza tym, powinieneś w dzienniku umieścić zakładkę "zmiany na serwerze", gdzie będzie powiedziane, że jest system wiary, jest cud, jest to, śramto, bo gracz wejdzie na serwer i się zdziwi, że jest kaleką.
I ostrzegam przed takim wprowadzaniem zmian bez wzmianek, bo gracze się burzą i bojkotują to poprzez nie expienie kapłanami. Kapłani stracili za dużo, w porównaniu z innymi klasami.

Kapłan nie był sobą? Był, tylko nie czytałeś zasad DnD. Kapłan podczas odpoczynku modli się do boga, w czasie gdy czarodziej zapamiętuje zaklęcia z księgi czarów, w czasie gdy barbarzyńca liże rany a druid kontaktuje się ze swym bóstwem poprzez medytację w naturze. Nie ma w twym systemie nic odnoszącego się do DnD, ale tym przykładowym rozwiązaniem problemu jest to, że podczas odpoczynku decydowane jest, które czary się odnowią, a które nie. Co to stworzy? Dziećko, które przed pójściem spać musi odmówić paciorek. A to ma jakieś odniesienie do rzeczywistości Wink

Może troszkę chaotycznie napisałem, ale napisałem. Pozdrowienia od kapłanów z serwera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:24, 05 Sty 2008    Temat postu:

Ving ja nie mam 20 kapłanów którzy chodzą po serwie i jak czołgi. Mam tylko jednego i nie wiem czy robie jeszcze jakiegoś (chyba żeby ulepszyć tego). Tak więc na dobrą sprawę kapłan powinien mnie nie obchodzić...ale obchodzi. Bo widzisz, nikt nie zarzuca tobie, że wprowadziłeś wiarę (zarzucali na początku), teraz lodzie już to zaakceptowali. Ale walka kapłanem straciła teraz największy sens...tak jak do duela kapłana nadal jest wymiataczem bo da pełne buffy tak expienie to porostu nuda. Nuda bo większość czasu poświęcasz na modlenie....a nie na latanie z mieczykiem i leczenie i zabijanie itp (co jak co frajda)
Na końcu napisałeś ze system wiary jest jeszcze szlifowany....nie wiem co to oznacza ale mam nadzieje ze coś dobrego.

Cytat:
Sądzę że gdyby łowca rzucać mógł czary takie jak kapłan, a ja bym to przyciał do obecnej postaci, byłby taki sam rumor jak teraz. Do epickich zaklęć wymagane jest czaroznawstwo, gdyby nie było a ja bym wprowadził byłyby prostesty, że niby czemu osłabiam maga i karze mu brać bezużyteczną umiejętność jaką jest czaroznawstwo?


No chyba troche przegiąłeśVery Happy To nie jest zabawa co by był gdyby. Czaroznastwo to chyba rzecz oczywista....Nie jesteśmy tak pazerni na exp:D Poprostu chodzi o to, że jak juz usiądziesz przed tym biurkiem i zaczniesz grać to chcesz ten czas spędzić jak najintensywniej. Już bym wolał, żebyś usunął jakiś czar, albo ograniczył go czasowo...czyli np 4 razy na 30 min grania. Powiem jeszcze raz. Jeśli chcecie utrudnić exp postaciami to zróbcie zakaz rzucania buffów na postacie z różnicą większa niż 5 lvl i zabrońcie używania magom zwojów do kręgu który już posiadają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Sob 14:59, 05 Sty 2008    Temat postu:

Piękny post Ving. Naświetliłeś wszystkim swój punkt widzenia co do kształtu serwera i zgadzam sie że po kilku latach grania w NWN kilka rzeczy jest do poprawienia bo są przegięte. Od początku grania na tym serwie podobało mi sie ze są ograniczenia na broń przez co na 1 lvlu nie bierzesz w łape miecza +10 i lejesz wszystko jak leci, trzeba sie namęczyć żeby dobić do 40. Jeśli chodzi o zmiany to wiem że są potrzebne, ale przeprowadzasz je zbyt chaotycznie i drastycznie co powoduje niezadowolenie graczy, spróbuj zrobić to delikatniej i stopniowo a myślę ze wszystko będzie ok Wink

P.S. Jeśli masz zablokować kradzież to zrób to bo ludziom nadal ginął itemki, zbroje, broń, togi, itp. a nie każdy ma tyle spota żeby to wykryć Skrytka nadal jest popsuta Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejong
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku

PostWysłany: Sob 15:57, 05 Sty 2008    Temat postu:

Wszytko fajnie tylko ze autorzy nwn nawet nie probowali wyrownac klas nwn bo niby po co. Multiplayer nie mial polegac na turniejach i maxowaniu postaci a na druzynowej grze, wyprawach, guestch prowadzonych przez mg lub zwyklym expieniu druzynowym. Sory ving ale z tej gry nie zrobisz Diablo. Jedziesz ze cos jest przegięte, ze cos za silne. W sumie o co chodzi ? O pvp? Ta gra od początku nie jest zrobiona do pvp.

Woj dostal tk by zamiatać mieczem
Mag ma izaaka by wymiatac czarami
bard spiewa
druid se zmienia
mnich szybko biega
kaplan sie wzmacnia bo jest kaplanem itd itd

Oczekiwalem ze cos bedzie nowego na serwerze a gram juz troche:
Czyli np.
-lokacje i nie na 40 lvl
- rasy
- cnr
- bajerki jakies z cepa
- konie
- zmana wygladu pancerzy itd
- itd, Ogolnie dodatki do gry

A tu ciegle to samo. Wszytko sie kreci tylko wokolo - Boss, itemy, ulepszenie.

Zadam takie pytanie:

Mam 27 lat i nie jara mnie szpanerka koksem i walki pvp. Mam juz itemki +5 ktore sobie przekladam do nowo zrobionej postaci . Na dalszych ulepszeniach mi nie zależy. Co serwer może mi zaproponować ciekawego w ciągu najbliższego roku ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Sob 16:03, 05 Sty 2008    Temat postu:

Timo napisał:
Cytat:
Sądzę że gdyby łowca rzucać mógł czary takie jak kapłan, a ja bym to przyciał do obecnej postaci, byłby taki sam rumor jak teraz. Do epickich zaklęć wymagane jest czaroznawstwo, gdyby nie było a ja bym wprowadził byłyby prostesty, że niby czemu osłabiam maga i karze mu brać bezużyteczną umiejętność jaką jest czaroznawstwo?


No chyba troche przegiąłeśVery Happy To nie jest zabawa co by był gdyby. Czaroznastwo to chyba rzecz oczywista....Nie jesteśmy tak pazerni na exp:D Poprostu chodzi o to, że jak juz usiądziesz przed tym biurkiem i zaczniesz grać to chcesz ten czas spędzić jak najintensywniej. Już bym wolał, żebyś usunął jakiś czar, albo ograniczył go czasowo...czyli np 4 razy na 30 min grania. Powiem jeszcze raz. Jeśli chcecie utrudnić exp postaciami to zróbcie zakaz rzucania buffów na postacie z różnicą większa niż 5 lvl i zabrońcie używania magom zwojów do kręgu który już posiadają.

Czaroznawstwo bezużyteczne? Ja tam lubię mieć premię do obrony przed czarami...

Jeżeli pada argument "łowca mógłby to mieć, ale nie ma" odpada, bowiem większość klas została dobrze przepisana z DnD do gry. Jednak, sporo czarów, które weszły do gry musiało zostać zmodyfikowanych, tak jak i system rzucania czarów. Wprowadzanie komponentów by wymagało brutalnego obciążania ramu, niektóre czary były zupełnie nierealne do stworzenia (lot, labirynt, bezpieczne schronienie leomunda, właściwe działanie bramy). Z tego względu postaciom pokrzywdzonym zabrano pewne zakazy, dano ulepszenie, aby jakoś wyrównać szanse między klasami. Bo gdyby zostawić tylko te realne czary, to okazałoby się, że wojownik jest jedną z silniejszych klas. Dlatego kapłan i klasy czarujące są tak dopakowane. Łowca z góry był ciotą w magii, dlatego nie mówmy, że cokolwiek mu zabieramy. Tak to już jest.
Cytat:
Mam 27 lat i nie jara mnie szpanerka koksem i walki pvp. Mam juz itemki +5 ktore sobie przekladam do nowo zrobionej postaci . Na dalszych ulepszeniach mi nie zależy. Co serwer może mi zaproponować ciekawego w ciągu najbliższego roku ?
System wiary, składniki, nowe itemki z bossów, nowe obszarki dla 40 lvli. Czyli dokładnie to, co cię nie interesuje.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elerian dnia Sob 16:14, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:29, 05 Sty 2008    Temat postu:

Elerian napisał:

Czaroznawstwo bezużyteczne? Ja tam lubię mieć premię do obrony przed czarami...


Nie zrozumiałeś, Ving napisał, że gdyby do epickich nie było wymagane czaroznastwo i by On wprowadził, to też byśmy sie tak "buntowali". A moje stwierdzenie "oczywiste" odnosi się do tego, że to oczywiste, że czaroznastow powinno być potrzebne do używana czarów nawet tych najprostrzych nie mówiąc o epickich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:01, 05 Sty 2008    Temat postu:

No to skoro jesteśmy na temacie między innymi zmian na serwie to może w końcu sie czegoś dowiem na temat Gildii które chyba powinny już dawno byc na serwie i jakoś ich nima Razz .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejong
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku

PostWysłany: Sob 18:35, 05 Sty 2008    Temat postu:

Edek gildia to rpg a rpg tu nie ma wiec .... a szkoda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Sob 18:41, 05 Sty 2008    Temat postu:

Kejong napisał:
Edek gildia to rpg a rpg tu nie ma wiec .... a szkoda



Omg... twój post mnie rozwalił Kejong, poczytaj sobie temat o gildiach to się dowiesz do czego ona służy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejong
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku

PostWysłany: Sob 19:50, 05 Sty 2008    Temat postu:

Hmm nie omieszkam poszukać bo znowu widze ze bede zaskoczony jakaims dziwnym pomyslem

EDIT:

Znalazlem temat przeczytalem kilka zdan z roznych postwo w tym temacie i juz wiem co to gildia.

Siedziba, domek gdzie sie siedzi i gada o tym co leci w tv i jakies bonusy bajerki dla czlonkow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejong dnia Sob 20:03, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek_xD
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:21, 05 Sty 2008    Temat postu:

Według mnie czarownicy i bardowie powinni mieć możliwość wykorzystywania mniejszej ilośći komponentów, bo ich magia jest wrodzona, ale za to będą mieli mniejsze możliwości zaklinania broni. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tukan85
Gość w Maleear



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów Batory

PostWysłany: Nie 0:46, 06 Sty 2008    Temat postu:

To ja proponuje takie rozwiązania dotyczące kapci i modlitwy:

Pełnienie posług kapłańskich (bufowanie, leczenie, wskrzeszanie) powinno dodawać wiary.
Wyobraźcie sobie stworzyłem kapcia głównie po to żeby utrzymywać mój team przy życiu i go wzmacniać. A tu w czasie walki muszę kogoś uleczyć i nagle co DUPA. Zabrakło mi wiary ŚMIESZNE i GŁUPIE.

Zdarzają się niezłe rzeźnie w 6-7 osobowych teamach - miewałem tak w krypcie, ciągle leczyłem wskrzeszałem i leciałem resować, a oni tam na okrągło walczyli (to była ZABAWA).

Poza tym często zdarza mi się bufować innych graczy czy po prostu podexpiać niskolevelowców no i co do kitu jest tera wskrzesze z 9 razy bufne ich ze 2 jeszcze coś pomoge i płace własną śmiercią za pomoc bo większego sankta już rzucić sobie nie moge.

Kto będzie chciał expić z kapciem który co walkę musi się modlić. Poza tym jest pełno bugów raz działa raz nie, a w niektórych lokacjach to mi modlitwa nigdy nie działa np na pancernych horrorach.

Zgadzam się ta cała wiara jest klimatyczna, ale jest zbyt dużym obciążeniem w obecnej formie, proponuje iść w kierunku zmuszania kapłanów do tego żeby byli kapłanami, czyli uzależnić ich jakoś od teamu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tukan85 dnia Nie 0:49, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 9:03, 06 Sty 2008    Temat postu:

OD restartu wiara w świątyniach wzrasta w szybszym tempie.

Co zaś się tyczy darmowych leczeń - owszem, planowane jest, aby każde bóstwo było szczególnie przychylne pewnej grupie zaklęć, a co za tym idzie pozwalało rzucać je swojemu kapłanowi bez restrykcji.
Póki co mamy ograniczoną ilość kultów i gracze nie mają żadnego wyboru, dlatego taka zmiana pojawi się dopiero później, gdy kompetencje bóstw będą bardziej rozgraniczone.

Co zaś się tyczy gildii - napisanie porządnego systemu nie jest trudne, tylko maksymalnie pracochłonne i... czasochłonne. Większość z was uczy lub uczyło się w szkole, więc na miejscu będzie porównanie tego do pracy domowej z matmy, która składa się nie z ciekawego zadania, ale z miliona banalnych przykładów. Dodatkowo nasz moduł jest duży, przez co każda czynność na nim wykonywana mocno absorbuje procesor i przez większą część pracy czeka się, żeby jakieś okno się otwarło, wpisuje się jeden wyraz a potem czeka, aż to samo okno się zamknie. Myślę, że znając te fakty rozumiecie, że nawet bardzo dobry programista taki jak Ving widząc przed sobą taką pracę ma jej serdecznie dość zanim nawet ją zacznie.

Ale dobra wiadomość jest taka, że w ten weekend część systemu gildii została już napisana. Do środy/czwartku zarówno składniki jak i gildie powinny być gotowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Sprawy serwera i forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 5 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin